Waarom? Begin eerst maar eens met een paar value-for-money Maganni's, dan krijg je een idee welk model je wilt en goed past. Kan je nog wat prutsen met het onderhoud e.d. Daarna kan je overstappen naar Santoni of good 'ol boring C&J's.
Vind jij Magnanni helemaal value-for-money? Ik begreep toch dat de consensus hier was dat Magnanni inderdaad goede prijs/kwaliteit verhouding biedt, maar dat het toch een betrekkelijk kleine opstap is naar Cordwainer of Crockett and Jones, en dat men indien de mogelijk (financiëel) er is, dat toch wel aanraadt.
Nu moet ik wel zeggen dat mijn suggestie van de premisse uitging dat hij een budget voor twee paar Magnanni schoenen had, in dát geval zou ik aanraden om een beter paar schoenen te kopen, als het budget slechts toereikend is voor één paar denk ik dat je met Magnanni waar voor je geld krijgt. Ik ga zelf binnenkort ook een paar kopen, maar als ik geld had voor twee paar Magnanni, zou het een paar Santoni's o.i.d. worden, geen twee paar spaanse kloontjes.
Nee, ik heb maar budget voor 1 paar (en ze zijn eigenlijk al iets boven budget). De monkstraps waar het om gaat zijn bij van Assem te koop, hier op het forum kwam ik ze ook al tegen:
<foto>
Mooi! Zoals ik hierboven al zei, denk ik dat als je één paar aan kan schaffen je er goed aan doet een mooi paar Magnanni's te kopen. Ik hoop dat je zoektocht slaagt!