Auteur Topic: Schoenen algemeen  (1636999 keer gelezen)

Pax

• Gebruiker
  • Auf tutti!
    • Bekijk profiel
Re: Schoenen algemeen
Reactie #615 Gepost op: 11 september 2009 - 19:51:50
Ik wil ook een mooi paar schoenen halen. Alleen zit ik dus met het probleem dat ik het geld niet (scholier etc.) heb voor schoenen van circa 600 euro. Toch wil ik een mooi paar schoenen? Heeft iemand nog suggesties van merken of winkels waar ze nu sale hebben? Ik ben bereid tot 300 euro te betalen, wat eigenlijk ook al aan de hoge kant is.

Crockett & Jones.
Tip: wacht op de uitverkoop en ga dan, als de brandweer, op de buitenkansjes af!
Het internet heeft soms ook mooie aanbiedingen, maar dat is riskant als je de schoen nooit in je handen of aan je voeten hebt gehad..

Zei Jezus niet al: "zoekt en gij zult vinden"?
Caminante, no hay caminos. Hay que caminar!

Leone

• Gebruiker
  • carpe diem et dolce far niente
    • Bekijk profiel
Reactie #616 Gepost op: 12 september 2009 - 12:29:35
Ik wil ook een mooi paar schoenen halen. Alleen zit ik dus met het probleem dat ik het geld niet (scholier etc.) heb voor schoenen van circa 600 euro. Toch wil ik een mooi paar schoenen? Heeft iemand nog suggesties van merken of winkels waar ze nu sale hebben? Ik ben bereid tot 300 euro te betalen, wat eigenlijk ook al aan de hoge kant is.

Ik stel voor "brutaal"een C&J winkel binnenstappen en een model kiezen dat je bevalt en passen, zodat je "jouw" C&J maat exact weet icm. leest en vervolgens deze bestellen via het internet bij o.a. Pediwear en diverse e-bay shops [o.a. Ascot shoes]
Vooral de e-bay shops hebben regelmatig bij opbod schoenen vanaf 1 GBP te koop, zo verkopen ook regelmatig R en S schoes [sales/subs en/of rejects] met een minimale afwijking, voor ergens tussen de 100 en 200 GBP.
„Style is very personal.
It has nothing to do with fashion.
Fashion is over quickly.
Style is forever.“

Stromen

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #617 Gepost op: 16 september 2009 - 21:37:21
http://www.cesarefirrao.it/

Ik kwam dit merk tegen op Lamezia Airport, ze hebben daar een eigen winkel. Zag er zeker niet verkeerd uit. Sterker nog, het zag er prima uit.
Zowel blake als Norwegian maakwijzen. De website ziet er ook prima uit, inclusief webshop.
Ik zag dat "Kevin" er een al paar van had. Wellicht dat hij wat detailfoto's kan plaatsen?

J

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #618 Gepost op: 16 september 2009 - 21:50:13
Waar zie je de webshop, Stromen? Ik zie alleen een overzicht van de modellen staan. Overigens wordt het merk bij Shirts and Cappuccino in Den Haag verkocht.

Stromen

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #619 Gepost op: 17 september 2009 - 09:40:08

S. Heldendaet

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #620 Gepost op: 17 september 2009 - 16:17:54

Van Ferragamo.
Die vind ik echt waanzinnig mooi, spijtig dat ze voor mij, als arme student zijnde, waarschijnlijk toch nog nèt een beetje boven budget zullen zijn :roll:
Ik ben onsterfelijk.

Daedalus

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #621 Gepost op: 17 september 2009 - 17:20:54
DIY. Koop full broques van Santoni of C&J of Grenson of whatever in de sale of via de beruchte constructie en ga zelf patineren. Of laat het doen door Danny van TRT of Nils Kalff.

Nightwatch

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #622 Gepost op: 17 september 2009 - 22:49:28
DIY. Koop full broques van Santoni of C&J of Grenson of whatever in de sale of via de beruchte constructie en ga zelf patineren. Of laat het doen door Danny van TRT of Nils Kalf.

Ben wel benieuwd of er iemand is die dat, daar of elders, wel eens heeft laten doen?

Persoonlijk durf ik het in ieder geval zelf niet aan om mijn goede schoenen te lijf te gaan met agressieve middelen. Helaas momenteel ook geen oud/ versleten paar dat ik als proefkonijn zou kunnen dienen.

Mediaman

• Gast
Reactie #623 Gepost op: 25 september 2009 - 13:07:23
Vanmorgen liep ik over de Karel Doormanstraat en zag dat Corbeau schoenen daar zijn nieuwe winkel heeft geopend. Corbeau is sinds 1926 een bekende schoenenzaak in Rotterdam, ik zag eigen merk en Cordwainer.

GSA

• Gast
Reactie #624 Gepost op: 25 september 2009 - 14:20:25
Vanmorgen liep ik over de Karel Doormanstraat en zag dat Corbeau schoenen daar zijn nieuwe winkel heeft geopend. Corbeau is sinds 1926 een bekende schoenenzaak in Rotterdam, ik zag eigen merk en Cordwainer.

grappig, ik dacht dat ie helemaal verdwenen was, aangezien het pand in de west-kruiskade opgedoekt is..

Markx

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #625 Gepost op: 25 september 2009 - 14:49:47
Waar zit hij op de Karel Doormanstraat? Nabij Oger of nabij Theemaas?

Mediaman

• Gast
Reactie #626 Gepost op: 25 september 2009 - 15:05:09
Waar zit hij op de Karel Doormanstraat? Nabij Oger of nabij Theemaas?

Tegenover Theemaas.

Markx

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #627 Gepost op: 25 september 2009 - 15:08:56
O.k., dat is dan redelijk dicht bij Both. Extra winkel op de wandelroute wellicht.

Mediaman

• Gast
Reactie #628 Gepost op: 28 september 2009 - 11:32:19
Gisteren even langsgelopen bij Corbeau om een indruk te krijgen van het aanbod; eigen merk en Cordwainer. Het eigen merk heeft veel schoenen met opvallende frivole stijlelementen die ik meer vind passen bij de artiestenwereld. Bijvoorbeeld de schoen glad met een captoe van mat ruw leer. Paars met groen combinaties. Redelijk wat Spectators voor de liefhebber en zeker zeer betaalbaar € 200,- Ik begrijp de populariteit van Corebau onder artiesten zoals Jules Deelder e.d.

Wel een mooie schoen van Cordwainer gezien met verzonken stiksels op de neus als Broguering (is dat een woord?).

Gevonden!
veterschoen, handmade Uit één stuk gemaakt in 2 kleuren geverfd. Met een stiksel over de scheidingslijn

Het model in uni zwart heeft mijn interesse.
Laatst bewerkt op: 28 september 2009 - 15:32:57 door Mediaman

Arthur Dent

• Gebruiker
  • What's the story?
    • Bekijk profiel
Reactie #629 Gepost op: 29 september 2009 - 13:10:19
Weet iemand een mooie schoenenzaken in Utrecht stad? HEb mijn oog laten vallen op 2 paar schoenen van Magnanni.

En een paar mooie monkstraps
Laatst bewerkt op: 29 september 2009 - 13:15:17 door JasperH
"A well-tied tie is the first serious step in life."
- Oscar Wilde