Dag stijlvolle mede forummers,
Na 31 jaar op deze aardkloot aanwezig te zijn, en nu met een vriendin aan mijn zijde werd het tijd dat wij (vriendin en ik) eens onze garderobe gingen evalueren. Conclusie! Mijn pakken zijn te groot geworden (lang leve sport), de fit van de pakken dramatisch! En mijn overhemden... tja teveel, te wisselend, en vooral niet lekker passend.
De afgelopen 2 jaar zijn wij nu bezig geweest om de garderobe wat meer te upgraden.
Shirts die mij erg goed zitten zijn de shirts van cavallaro, zowel de basics als de collectie shirts doen het erg goed qua pasvorm. Dus ben instant fan. Hier dus mijn garderobe ondertussen al flink mee verrijkt. Qua schoenen altijd al nette schoenen gedragen, maar was het vaak manfield oid. Goed die zijn eruit, en van Lier, Van Bommel, Greve o.a. erin.
Goed en nu is het voor Marc (aangenaam

) tijd om zijn pakken eens aan te gaan vullen. Hier ben ik afgelopen jaar mee gestart. Dankzij mijn directeur van een Business Intelligence bedrijf (goed weten jullie ook direct wat ik doe

) welke wat te vieren had, kregen wij de mogelijkheid om een maatpak van Zano aan te laten meten! Ben hier flink op los gegaan, en ben uitgekomen op een blauwpak, met witte stiksels en witte knopen (je moet maar durven). Qua uitvoering zoiets als dit:

Maar goed met 1 pak kom ik niet zover, en is het nu tijd geworden om te gaan zoeken naar een 2e en 3e pak erbij.
Missie: Maatpak zwart!
Waar: Inspireer mij

Wanneer: A.S.A.P.