Auteur Topic: Voorsteltopic  (2034542 keer gelezen)

marsvos

• Gebruiker
  • The fantastic Marsvos
    • Bekijk profiel
    • Tumblr
Voorsteltopic
Reactie #6375 Gepost op: 14 januari 2015 - 19:12:22
Jo doen eens normaal.

Merick

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic
Reactie #6376 Gepost op: 14 januari 2015 - 19:44:17
Je bent de zwakste schakel....tot ziens

Praat je vaker over jezelf? dit is natuurlijk niks waard.

ottor

• Bekijk profiel
Voorsteltopic
Reactie #6377 Gepost op: 17 januari 2015 - 13:46:43
Hallo heren, mijn naam is Otto. Ik ben begin 40, werk als zelfstandig IT consultant en projectmanager. Ik volg het hkvwf topic op fok.nl en dit forum al zeker een jaar of 10 maar heb nooit de moeite genomen om me voor te stellen. Vanmorgen heb ik een nieuw schoenenrek opgehangen en gelijk een foto van mijn schoenen gemaakt en hier geplaatst.

Laatst bewerkt op: 17 januari 2015 - 15:36:50 door ottor

ozon1969

• Gebruiker
  • Mag ik jou ook een prachtige horlogeband aanmeten?
    • Bekijk profiel
    • OzDLeathers
Voorsteltopic
Reactie #6378 Gepost op: 19 januari 2015 - 19:49:10
Hallo heren, mijn naam is Otto. Ik ben begin 40, werk als zelfstandig IT consultant en projectmanager. Ik volg het hkvwf topic op fok.nl en dit forum al zeker een jaar of 10 maar heb nooit de moeite genomen om me voor te stellen. Vanmorgen heb ik een nieuw schoenenrek opgehangen en gelijk een foto van mijn schoenen gemaakt en hier geplaatst.
Van harte welkom Ottor! Veel plezier hier.

De Mentalist

• Bekijk profiel
Voorsteltopic
Reactie #6379 Gepost op: 07 februari 2015 - 13:10:29
Hallo beste mensen,

Ik ben Tim, bijna 24 jaar jong en ben nieuw op dit forum.
Eigenlijk ben ik helemaal niet zo van de stijlvolle, dure pakken en kledingkasten vol met verschillende shirts, maar een enkele keer wil ik nog weleens voor een passende gelegenheid iets moois aantrekken.
Daar er nog weleens een miskoop tussenzit bij het uitzoeken van deze (chique) kleding, heb ik mij geregistreerd op dit stijlforum om af en toe om wat advies te vragen.
U zult dus niet vaak van mij horen, maar de enkele keer dat ik ergens op reageer of zelf iets post zult u beleefd en leuk gezelschap aan mij hebben.

About that overigens; ik heb opgezocht dat ik een eigen onderwerp kan opstarten door op de 'Nieuw Topic' knop te drukken (bovenaan en onderaan in het board), maar ik zie deze helaas niet staan.
Als iemand mij een handje kan helpen dan zou ik dat waarderen.

Hartelijke groet,

Tim.

james125

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic
Reactie #6380 Gepost op: 07 februari 2015 - 13:23:10
Forumcultuur is hier anders, je moet gewoon je vraag stellen in een topic wat al 100+ pagina's heeft.

MichielV

• Bekijk profiel
Voorsteltopic
Reactie #6381 Gepost op: 18 februari 2015 - 20:36:36
Goedenavond!

Vorig jaar kwam ik via Google terecht op dit forum. In eerste instantie kwam ik hier alleen voor het horlogetopic, maar na een tijdje ging ik ook wat andere topics volgen. (Voornamelijk topics uit Accessoires en offtopic). Ergens vorig jaar verdwenen een aantal topics achter de postwall, dus toen maar een accountje aangemaakt. Maar daarna eigenlijk nooit begonnen met posten  :grin:

Merk dat ik telkens vaker terugkom, dus wellicht is het wel leuk om ook af en toe een berichtje te plaatsen. Dus vandaar nu mijn eerste post in het voorsteltopic.

Ik ben Michiel, 25 jaar, IT nerd en gek van horloges. Ik ben meer een lurker dan een poster, maar als ik wel post, dan zal dat waarschijnlijk in het horlogetopic zijn.

Groet,
Michiel

Emilio

• Gebruiker
  • Vintage Rolex/Omega | 32 inch Televisie| Tram 1
    • Bekijk profiel
    • Instagram
Voorsteltopic
Reactie #6382 Gepost op: 19 februari 2015 - 07:45:12
Welkom!

We zijn benieuwd naar je collectie Michiel ;)

Iconoclast

• Bekijk profiel
Voorsteltopic
Reactie #6383 Gepost op: 27 maart 2015 - 19:55:03
Nog een nieuw lid op dit stijlvolle forum. Zoals de naam doet vermoeden ben ik een absolute beginner in gepast gekleed gaan. In de loop van de tijd hoop ik mijn garderobe om te vormen van skateschoen en t-shirts naar oxfords en overhemden! Eerst maar even inlezen en lurken om een goed beeld te krijgen :)

marsvos

• Gebruiker
  • The fantastic Marsvos
    • Bekijk profiel
    • Tumblr
Voorsteltopic
Reactie #6384 Gepost op: 27 maart 2015 - 19:59:24
Vansjes en oxford shirts zijn een goeie tussenstap :) (wat ik vandaag dus aan heb)
Welkom!

Dieter

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic
Reactie #6385 Gepost op: 28 maart 2015 - 14:10:05
Nog een nieuw lid op dit stijlvolle forum. Zoals de naam doet vermoeden ben ik een absolute beginner in gepast gekleed gaan. In de loop van de tijd hoop ik mijn garderobe om te vormen van skateschoen en t-shirts naar oxfords en overhemden! Eerst maar even inlezen en lurken om een goed beeld te krijgen :)

Welkom. Het een sluit het ander niet uit, vind ik. Als je ze maar niet tegelijk aan hebt :)

Grammar Nazi's: They usually dwell on forums and correct the grammar/spelling of others. It is a sophisticated form of trolling.

Caspar

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic
Reactie #6386 Gepost op: 13 april 2015 - 16:03:15
Goedemiddag Heren,

Ik ben Caspar en woon in Groningen. Lees al een tijd met plezier mee op dit forum, en recent een profiel aangemaakt. Ideaal om basiskennis op te doen. Nu ook een eerste post en daar hoort voorstellen ook bij vind ik.
Voor mijn werk hoef ik bijna nooit een pak te dragen. Ben hier dus gewoon als liefhebber van mooie herenkleding. Naast kleding is uitgebreid koken en eten een grote hobby.

wolf

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic
Reactie #6387 Gepost op: 13 april 2015 - 17:11:25
hoi.
live and let die

Swann

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic
Reactie #6388 Gepost op: 13 april 2015 - 18:30:37
Welkom.

guest45

• Gast
Voorsteltopic
Reactie #6389 Gepost op: 13 april 2015 - 20:28:45
Welkom Caspar!

Dieter haal die stomme sticker van je pet! Schaam je!