Hallo Iedereen,
Na een lange tijd veel gelezen te hebben, heb ik een aantal maanden geleden een profiel aangemaakt maar mij nog niet voorgesteld. Bij deze dus.
Ik ben Wouter, woon in de omgeving van Rotterdam, ben vorig jaar 30 geworden en merk dat ik me steeds meer intereseer in kleding en stijl. Na een lange tijd RTW bij de goedkope merken (WE/Bijenkorf uitverk etc.) pakken, overhemden en accessoires te kopen werd het tijd om een stapje hoger te gaan.Ook mede vanwege mijn lastige postuur, ik heb net iets meer dan een hele maat verschil tussen broek jas/shirt.
4 Weken geleden heb ik, na grondig onderzoek op dit forum, een MTM pak aan laten meten bij SuitSupply Rotterdam. In eerste instantie werd ik meteen naar de kelder doorverwezen terwijl ik al had aangegeven dat een standaard pak mij niet ging passen. Na 5 minuten werd dat ook meteen duidelijk en werd ik daarna prima geholpen en kreeg daarbij een goed gevoel.
De geplande levertijd staat op 4 Januari. Bij het passen is het plan om meteen nog even een aantal overhemden mee te nemen. Een maatje 40 past mij best goed, maar zal nog ingenomen moeten worden in de zijnaden.
Ik zal dan uiteraard in het SuitSupply topic nog wat foto's plaatsen.