Auteur Topic: Voorsteltopic  (2028004 keer gelezen)

Bill Splates

• Moderator
  • Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic
Reactie #6285 Gepost op: 11 december 2014 - 15:49:02
Hallo Haantje,

Welkom en gecondoleerd.

guest45

• Gast
Voorsteltopic
Reactie #6286 Gepost op: 11 december 2014 - 15:54:15
Er zijn hier al genoeg haantjes. Maar toch welkom. :)
Voornamelijk e-haantjes.

Haantje

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic
Reactie #6287 Gepost op: 11 december 2014 - 17:07:05
Haha, de naam is gebaseerd op mijn achternaam en niet op een karakter eigenschap.
Maar toch bedankt voor het (vriendelijke) ontvangst.
"My tastes are simple, I am easily satisfied with the best." Winston Churchil

wolf

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic
Reactie #6288 Gepost op: 11 december 2014 - 17:14:49
de en duh, latinistje minor.
live and let die

J.R

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic
Reactie #6289 Gepost op: 11 december 2014 - 18:53:25
Goedenavond heren,

Na een aantal weken meegelezen te hebben is het tijd me even netjes voor te stellen. Mijn naam is Jeroen, kom uit het kleine plaatsje Vught onder de rook van Den Bosch. Ben zeer geïnteresseerd in stijl en alles wat daarbij hoort.  Met name horloges hebben mijn interesse, vandaar dat ik die topic ook het meest intensief volg. Ben zelf in het bezit van een kleine, maar mijns inziens, leuke collectie. Misschien dat ik deze nog 's in het juiste topic kan delen.

Ik blijf lekker meelezen en verder hoop ik zo af en toe een kleine bijdrage te kunnen leveren.

marsvos

• Gebruiker
  • The fantastic Marsvos
    • Bekijk profiel
    • Tumblr
Voorsteltopic
Reactie #6290 Gepost op: 11 december 2014 - 19:34:53
Welkom!

Merick

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic
Reactie #6291 Gepost op: 11 december 2014 - 19:56:51
Welkom Jeroen en Haantje!

woutern

• Bekijk profiel
Voorsteltopic
Reactie #6292 Gepost op: 14 december 2014 - 15:45:33
Hallo Iedereen,

Na een lange tijd veel gelezen te hebben, heb ik een aantal maanden geleden een profiel aangemaakt maar mij nog niet voorgesteld. Bij deze dus.

Ik ben Wouter, woon in de omgeving van Rotterdam, ben vorig jaar 30 geworden en merk dat ik me steeds meer intereseer in kleding en stijl. Na een lange tijd RTW bij de goedkope merken (WE/Bijenkorf uitverk etc.) pakken, overhemden en accessoires te kopen werd het tijd om een stapje hoger te gaan.Ook mede vanwege mijn lastige postuur, ik heb net iets meer dan een hele maat verschil tussen broek jas/shirt.

4 Weken geleden heb ik, na grondig onderzoek op dit forum, een MTM pak aan laten meten bij SuitSupply Rotterdam. In eerste instantie werd ik meteen naar de kelder doorverwezen terwijl ik al had aangegeven dat een standaard pak mij niet ging passen. Na 5 minuten werd dat ook meteen duidelijk en werd ik daarna prima geholpen en kreeg daarbij een goed gevoel.

De geplande levertijd staat op 4 Januari. Bij het passen is het plan om meteen nog even een aantal overhemden mee te nemen. Een maatje 40 past mij best goed, maar zal nog ingenomen moeten worden in de zijnaden.

Ik zal dan uiteraard in het SuitSupply topic nog wat foto's plaatsen.

marsvos

• Gebruiker
  • The fantastic Marsvos
    • Bekijk profiel
    • Tumblr
Voorsteltopic
Reactie #6293 Gepost op: 14 december 2014 - 15:48:26
Hoi welkom!
Wellicht is het beter om eerst een overhemd te laten maken zodat je zeker weet dat er niet meerdere net niet 100% zijn.
Edit: Las verkeerd dacht dat je ook voor maathemden ging, laat maar dus.
Laatst bewerkt op: 14 december 2014 - 16:07:19 door marsvos

cutaway

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic
Reactie #6294 Gepost op: 14 december 2014 - 15:56:49
Welkom Wouter! Door wie ben je geholpen met opmeten? Marcel? Ben je voor Blue Line of geheel MTM-Suit Up gegaan? Ben benieuwd hoe het geworden is, kleur e.d.

woutern

• Bekijk profiel
Voorsteltopic
Reactie #6295 Gepost op: 14 december 2014 - 16:08:17
Hoi welkom!
Wellicht is het beter om eerst een overhemd te laten maken zodat je zeker weet dat er niet meerdere net niet 100% zijn.
Is inderdaad een goed idee.

Welkom Wouter! Door wie ben je geholpen met opmeten? Marcel? Ben je voor Blue Line of geheel MTM-Suit Up gegaan? Ben benieuwd hoe het geworden is, kleur e.d.
Ben op een zondag gegaan, misschien niet zo slim omdat er dan 'weekend' personeel staat, of is dat bij SuSu juist niet zo? Ik ben voornamelijk geholpen door Jessy, er was ook nog een dame die regelmatig bijstuurde, zij gaf mij een erg goede indruk, haar naam weet ik niet.

Ik ben voor de BlueLine, kleur blauw gegaan om het eens uit te proberen. Als het goed zit en na een aantal weken goed bevalt bestel ik er nog een extra broek bij. We zullen het resultaat over een aantal weken zien, hoop dat alles goed zit.

ozon1969

• Gebruiker
  • Mag ik jou ook een prachtige horlogeband aanmeten?
    • Bekijk profiel
    • OzDLeathers
Voorsteltopic
Reactie #6296 Gepost op: 15 december 2014 - 02:20:02
Hallo allemaal, Ik kijk al een hele tijd rond op het forum en heb al erg veel leuke topics gelezen. Zelf ben ik gek op mooie luxe producten en een fervent horlogeman. Noem mij maar gek maar ik maak als hobbyist,  horlogebanden voor (zeer) luxe en exclusieve horlogemerken. Werken met leer is een passie van me die ik graag uitdraag. wellicht dat we elkaar binnenkort eens spreken over wat jou jn de wereld van "Stijl" bezig houdt.

Groetjes, Ozon1969

Emilio

• Gebruiker
  • Vintage Rolex/Omega | 32 inch Televisie| Tram 1
    • Bekijk profiel
    • Instagram
Voorsteltopic
Reactie #6297 Gepost op: 15 december 2014 - 06:57:35
Welkom ozon!

Ik werk ook graag met leer, ook met latex overigens ;)

FrancescoB

• Bekijk profiel
Voorsteltopic
Reactie #6298 Gepost op: 15 december 2014 - 10:45:32
Heren,

Mijn naam is Francesco, 21 jaar en al een tijd lees ik mee hier op het forum. Mijzelf nooit voorgesteld en na afgelopen zaterdag mijn eerste echte aankoop te hebben gedaan lijkt het mij leuk om nu hier ook maar openbaar te maken wie ik ben.

Ik ben op dit moment nog student en hoop aan het eind van dit schooljaar klaar te zijn met mijn opleiding. Het pak dat ik heb gekocht bij Oger in Amsterdam zal dan ook voornamelijk gedragen worden tijdens presentaties, bedrijfsbezoeken en tijdens het afstuderen.
Naast het pak uit de Red Line van Oger ben ik ook gevallen voor een paar bruine santoni's tijdens het passen van het pak. Deze maken het plaatje nu helemaal compleet.

Over twee weken is mijn pak klaar en zal ik wat plaatjes plaatsen, ben benieuwd wat jullie er dan van vinden.

Groeten, Francesco

guest45

• Gast
Voorsteltopic
Reactie #6299 Gepost op: 15 december 2014 - 11:43:16
Welkom allemaal.