Auteur Topic: Voorsteltopic  (2034549 keer gelezen)

Dieter

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic
Reactie #6420 Gepost op: 06 juni 2015 - 17:54:08
Heb niet gekeken op de site maar wat jij omschrijft vind ik ook niet mooi. Moet sokloos ogen.
Grammar Nazi's: They usually dwell on forums and correct the grammar/spelling of others. It is a sophisticated form of trolling.

JohnB

• Bekijk profiel
Voorsteltopic
Reactie #6421 Gepost op: 06 juni 2015 - 21:06:58
Ja, dat bedoel ik. Het oogt sokloos, maar waarom de combinatie sokloos met pak?
Een pak dragen houdt toch in dat je netjes gekleed bent met sokken, en blootvoets ben je toch op de camping of het strand?  Is dat dan mode, die combinatie?

Lewis

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic
Reactie #6422 Gepost op: 06 juni 2015 - 21:09:57
Is voornamelijk bij pakken waar loafers onder gedragen, en bij loafers is het meer bon-ton. Maar goed, er staan ook vrouwen met blote tepels op de site, en ik zou jou ook niet aanraden met blote tepels over straat te gaan.
Wat een enorme winnaar is hij toch!

james125

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic
Reactie #6423 Gepost op: 06 juni 2015 - 23:15:36
Ja hier ook vaak chino's met een casual shirt en sneakers of desert boots.

Ik meestal jeans met clarks en een vest ofzo, nog geen casual rtw shirts tegen gekomen met de juiste pasvorm. Vooral mouwlengten is het probleem. Kan me zo voorstellen dat jij dit herkent, waar koop jij die casual shirts? Sbh?  :mrgreen:

marsvos

• Gebruiker
  • The fantastic Marsvos
    • Bekijk profiel
    • Tumblr
Voorsteltopic
Reactie #6424 Gepost op: 06 juni 2015 - 23:22:55
ik heb denk ik korte armpjes. Pas alles

james125

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic
Reactie #6425 Gepost op: 06 juni 2015 - 23:26:46
Okee ik bestel wat luxire shirts zodra een polo te koud is.

Lampjuh

• Bekijk profiel
Voorsteltopic
Reactie #6426 Gepost op: 10 juni 2015 - 20:34:47
Heren,

Al tijden lid, nooit gepost maar wel veel meegelezen. Nu toch maar eens de stap zetten me voor te stellen omdat ik met wat vraagjes zit.

Ben 25 jaar, werkzaam in de truckbranche, en woonachtig in Nijmegen. Enkele jaren geleden wat meer interesse voor nette herenkleding gekregen. Eerste jasjes gekocht, mtm pak, shirts etc. etc. Daarmee heel wat wijzer geworden. Vaak te ruim, matige kwaliteit etc.etc. Deels ook door lastige maten, lang, sportieve benen, smal bovenlichaam.

Ik hoop hier dan ook nog wat tips op te steken over stijl, want ik mis soms de finishing touch!

Mikey Fuoco

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic
Reactie #6427 Gepost op: 10 juni 2015 - 21:43:03
Welkom Lampjuh!

Je zal wel opvallen tussen de jongens op de vrachtwagen.  ;-)

Dieter

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic
Reactie #6428 Gepost op: 12 juni 2015 - 06:14:06
Hey, een T-Rex! Welkom.
Grammar Nazi's: They usually dwell on forums and correct the grammar/spelling of others. It is a sophisticated form of trolling.

Lampjuh

• Bekijk profiel
Voorsteltopic
Reactie #6429 Gepost op: 12 juni 2015 - 17:01:59
Bedankt! T-rex?

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

JohnB

• Bekijk profiel
Voorsteltopic
Reactie #6430 Gepost op: 14 juni 2015 - 15:16:52
Heren,
ik zit nog met enkele vragen die ik jullie wil voorleggen en waar beter dan in het voorsteltopic i.p.v. het halve forum te vervuilen ;)

Als ik uitga van een outfit met zwarte leren schoenen, lichtgrijze chino, zwarte leren riem, en ik wil daar 2 looks mee maken, de eerste is casual met een polo over de broek, tweede is wat netter met een overhemd in de broek.
Welke kleuren zijn dan het mooiste voor polo en/of overhemd? Zijn er ook absolute nono's?

Zelfde vraag voor (cognac)bruine leren schoenen, bruine riem, zandkleurige chino.

De nettere outfit met overhemd draag ik in een (casual) kantooromgeving. De outfit met polo is voor in mijn vrije tijd.

Dieter

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic
Reactie #6431 Gepost op: 14 juni 2015 - 15:25:23
Bedankt! T-rex?

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

In het stokstaartjes-topic kwam onderstaande afbeelding een keer voorbij. Moest denken aan de T-Rex toen jij zei:

sportieve benen, smal bovenlichaam.

Theodore Butik

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Trousers PT01
Reactie #6432 Gepost op: 17 juni 2015 - 08:13:46
Hello everyone,
I am Theodore Butik (www.theodorebutik.com). I have seen lot of interest and positive comments from the people from Stijlforum about this product and others they bought in my online shop.
I would like to ask if it is possible to open a topic in the store section to keep people updated about my webstore and new stocks, as well as answer questions and provide support to choose the right fitting, and other added value information.
Thank you in advance.
Best regards to all,
Theo

Dieter

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic
Reactie #6433 Gepost op: 17 juni 2015 - 11:49:57
Hi Theo, good to see you here.

I am in no way a representative of stijlforum.nl but I would like to welcome you to the forum. I'm sure one of the mods will set you up with your own thread soon.

Let's see those PT discounts :)

Ruudjevn

• Bekijk profiel
Voorsteltopic
Reactie #6434 Gepost op: 18 juni 2015 - 19:34:00
Hoi ik ben Ruud, 27 jaar en kom uit regio Hoek van Holland.
Ik kom hier op dit forum omdat ik met een zoektocht zit waar ik maar niet uitkom. Ik hoop dat jullie me hiermee kunnen helpen.

Ik ben een doorgewinterd hoedendrager. Eigenlijk heb ik altijd wel een hoed op als ik naar buiten ga (tijdens werk een pet).
Nu heb ik binnenkort een bruiloft en daarvoor wil ik een nette outfit samenstellen. Waar ik dus al een tijd naar opzoek ben is een jasje(of eventueel blouse) met bijpassende hoed. Dus niet een hoed die er leuk bij staat, maar echt in dezelfde print. Ik zoek me rot hiernaar maar kan het nergens vinden. Iemand die een idee heeft waar ik zou kunnen slagen?