Auteur Topic: Voorsteltopic  (2034545 keer gelezen)

Lewis

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic
Reactie #6390 Gepost op: 13 april 2015 - 22:42:32
Welkom Caspar!

Dieter gooi die sneue pet weg! Schaam je!

Ftfy
Wat een enorme winnaar is hij toch!

Dieter

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic
Reactie #6391 Gepost op: 13 april 2015 - 23:37:45
Welkom Caspar!

Dieter haal die stomme sticker van je pet! Schaam je!

Dieter haal die stomme sticker van je pet! Schaam je!

:mrgreen:

De Sart ging je voor met dat soort schaamteloze opmerkingen en ontketende een behoorlijke discussie hierover.

http://www.thesartorialist.com/photos/so-whats-the-deal-with-the-stickers-on-baseball-caps/

Laatst bewerkt op: 13 april 2015 - 23:41:29 door Dieter
Grammar Nazi's: They usually dwell on forums and correct the grammar/spelling of others. It is a sophisticated form of trolling.

Laurens

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
    • omnidata
Voorsteltopic
Reactie #6392 Gepost op: 13 april 2015 - 23:43:05
Waarom doe jij het dan?
omnidata.fr voor plaatjes, nu ook op Instagram!

Dieter

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic
Reactie #6393 Gepost op: 13 april 2015 - 23:45:34
Waarom doe jij het dan?
Goedemiddag Heren,

Ik ben Caspar en woon in Groningen. Lees al een tijd met plezier mee op dit forum, en recent een profiel aangemaakt. Ideaal om basiskennis op te doen. Nu ook een eerste post en daar hoort voorstellen ook bij vind ik.
Voor mijn werk hoef ik bijna nooit een pak te dragen. Ben hier dus gewoon als liefhebber van mooie herenkleding. Naast kleding is uitgebreid koken en eten een grote hobby.

Welkom, Caspar!

(ontopic Lau)
Grammar Nazi's: They usually dwell on forums and correct the grammar/spelling of others. It is a sophisticated form of trolling.

Vicuņa

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic
Reactie #6394 Gepost op: 18 april 2015 - 14:27:04
Goedemiddag!

Omdat ik de laatste tijd zo veel meelees, leek het mij gepast mezelf voor te stellen. Ik ben 22 jaar en kom oorspronkelijk uit het oosten van het land. Momenteel studeer ik nog rechten en zo nu en dan ben ik werkzaam als stagiair op de Zuidas. Uiteindelijk hoop ik daar advocaat te worden.

Al enkele jaren interesseer ik me voor mooie spullen c.q. kleding. Mijn beperkte budget maakt het een leuke uitdaging. Ben in bezit van meerdere mtm pakken (eigen merk, maar door Munro in elkaar gezet) en meerdere rtw pakken van SuSu. Shirts idem dito. Schoenen blijven tot noch toe bij vB en Magnanni. Ik doe geregeld leuke ideeën hier op en verrijk mijn kennis niet zelden (vooral over horloges!). Wanneer ik echt wat toe te voegen heb, zal ik het niet laten te reageren. Meestal blijft het echter bij meelezen. Wellicht dat dit ooit nog verandert.

Vriendelijke groet!

NOBD

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic
Reactie #6395 Gepost op: 18 april 2015 - 14:44:21
Nog.

Welkom.

Vicuņa

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic
Reactie #6396 Gepost op: 18 april 2015 - 14:45:29
au

NOBD

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic
Reactie #6397 Gepost op: 18 april 2015 - 14:48:22
Verder bovengemiddeld. : )

Matthijs

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic
Reactie #6398 Gepost op: 23 april 2015 - 13:33:42
Dag allemaal,

Na een tijdje (slechts twee jaar) hier gelurkt te hebben en veel opgestoken te hebben over hoe je je cutawaykraag netjes onder je jasje krijgt, is het misschien wel aardig me eens voor te stellen.

Ik ben Matthijs, ben gek op voornamelijk schoenen, horloges en tassen, en probeer hier met een beperkt budget leuke dingen mee te doen. Ik begeef me niet dagelijks in pak, ik ben meer van de chino's-met-losse-jasjes. Momenteel bevind ik me in een Charles Tyrwhitt-fase en zit ik met smart te wachten op mijn pakketje. Zodra ik genoeg gezwamd heb om in de besloten delen te komen zal ik me wagen aan een plaatje.

activ

• Bekijk profiel
Voorsteltopic
Reactie #6399 Gepost op: 15 mei 2015 - 10:44:10
Hoi,

Ik ben Patrick, 37 jaar en woon samen met mijn vrouw en dochter in Leiden. Hoewel ik altijd al mijn best deed om er een beetje netjes uit te zien is mijn diepere interesse in stijl vorige jaar pas losgebroken.
Op het moment lees ik veel op het forum, maar aangezien ik voorzie dat ik wel wat tips ook ga vragen dacht ik mij ook maar even voor te stellen.

Tot lezens in de normale topics.

Mikey Fuoco

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic
Reactie #6400 Gepost op: 15 mei 2015 - 10:45:56
Welkom heren!

Dieter

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic
Reactie #6401 Gepost op: 15 mei 2015 - 12:01:49

RJ

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic
Reactie #6402 Gepost op: 28 mei 2015 - 14:49:33
Hallo,

Na een tijdje meelezen een korte introductie. Momenteel bezig met afstuderen en mezelf, en mijn garderobe, aan het voorbereiden op het werkende leven. Heb een 3 delig pak laten maken bij susu en meermin schoenen besteld. Vanwege mijn passie voor sport moet ik alles op maat laten maken en ben ik nog op zoek naar de juiste p/k verhoudingen om een basis garderobe op te bouwen. Als student niet makkelijk kan ik vertellen.

groet

Dieter

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic
Reactie #6403 Gepost op: 28 mei 2015 - 19:57:25
Welkom & succes met afstuderen.

Misschien wat foto's posten van dat pak als het klaar is? En misschien wil je je ervaring over het proces delen in het Susu-draadje. Ik denk dat Susu een prima p/k verhouding biedt, zeker voor de beginnende SF-er.

JohnB

• Bekijk profiel
Voorsteltopic
Reactie #6404 Gepost op: 31 mei 2015 - 17:15:21
Goedendag,

ik zal me even kort voorstellen : ik ben een volwassen man, vader, nooit echt interesse voor stijl of kleding gehad. Je kunt je dus voorstellen hoe ik erbij loop : zoals al die andere mannen met jeans, oud verwassen shirt en zwarte nepleren schoenen van de discount.

Omdat ik wat verdere stappen in mijn carričre aan het maken ben, begin ik te merken dat ik toch ietwat uit de toon val in een professionele, zakelijke omgeving. Daarom wil ik hier wat tips opdoen hoe ik het beste (en liefst niet te kostbaar) een basisgarderobe kan samenstellen.

Ik zal hier en daar in de diverse topics wat vragen stellen en hoop dat jullie me mijn totale 'noobness' op dit gebied kunnen vergeven.