Auteur Topic: Voorsteltopic  (2034543 keer gelezen)

RvdB

• Gebruiker
  • Robin
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic
Reactie #6330 Gepost op: 29 december 2014 - 23:57:54
Welkom.

Ik ben ook voor nicknames die minaal 5 tekens hebben overigens. Ik kan al die afkortingen nooit uit elkaar houden.

Ik zou willekeurige cijfers achter mijn initialen kunnen plakken als dat jou blieft marsvos. Ik kan er ook direct moiboy16 van maken  ;D

marsvos

• Gebruiker
  • The fantastic Marsvos
    • Bekijk profiel
    • Tumblr
Voorsteltopic
Reactie #6331 Gepost op: 30 december 2014 - 00:00:04
Moiboy is wel vet, smoothboy of Swekkerdude ook. Nummers moet je niet doen dan begin je naam te klinken als een fax apparaat.

Dacht namelijk ff dat je RDB was.

Aspirant

• Bekijk profiel
Voorsteltopic
Reactie #6332 Gepost op: 30 december 2014 - 17:24:29
Hallo SFers,

even wat achtergrond informatie. Ik ben 32 jaar en vond het wel eens tijd om een pak te kopen. Aangezien ik niet een baan heb, of ooit gehad heb, waarbij dit nodig is geweest ben ik echt nat achter de oren. Voor geschiedenis is elektromonteur voor 10 jaar en nu zit ik in de audio visuele installatie. Je kent ze wel, veiligheidsschoenen, broeken met een overschot aan zakken, shirts die of te groot vallen of veelste klein.

Na een tijdje informatie opgedaan te hebben ben ik maar bij SuSu naar binnen gelopen. Had al wat op het oog en dat is het ook geworden (foto's volgen straks). Ik zie het meer als een probeersel wat deels kan uitgroeien tot een hobby. Het is waarschijnlijk waar dat hoe ouder je bent, je je meer bewust gaat worden over hoe je erbij loopt.

Mikey Fuoco

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic
Reactie #6333 Gepost op: 30 december 2014 - 17:29:13
Welkom! Leuke intro en interessante achtergrond t.o.v. de gemiddelde user hier.  :)

Bean

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic
Reactie #6334 Gepost op: 01 januari 2015 - 17:17:28
Hallo allemaal,

Ik ben Frank en kom uit het zuiden des lands. Ik ben al een tijdje fan van de Italiaanse stijl (van de schoenen tot de jasjes tot de knitwear) en heb daarom besloten me hier maar eens aan te melden. Ik werk op een redelijk casual kantoor maar een beter milieu begint bij jezelf ;) Na al een tijdje mee te lezen zal ik nu ook af en toe wat toe proberen te voegen aan dit forum.

Gelukkig nieuwjaar

Gr,

Frank
Laatst bewerkt op: 01 januari 2015 - 17:22:38 door Bean

Vriend35

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic
Reactie #6335 Gepost op: 01 januari 2015 - 17:24:37
Welkom Frank!

Goede voornemens om je hier aan te melden!

Dieter

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic
Reactie #6336 Gepost op: 03 januari 2015 - 20:04:49
Welkom Frank!
Grammar Nazi's: They usually dwell on forums and correct the grammar/spelling of others. It is a sophisticated form of trolling.

ozon1969

• Gebruiker
  • Mag ik jou ook een prachtige horlogeband aanmeten?
    • Bekijk profiel
    • OzDLeathers
Voorsteltopic
Reactie #6337 Gepost op: 03 januari 2015 - 21:29:27
Van harte welkom Frank!

Fedor

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic
Reactie #6338 Gepost op: 04 januari 2015 - 11:40:43
Welkom iedereen weer. Leuk dat er lui bijkomen met verschillende achtergronden.

Natas

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic
Reactie #6339 Gepost op: 05 januari 2015 - 20:46:36
Ook al een tijdje, en met vlagen, lezer (om de plastische term te vermijden die hier gebruikelijk is). Ik vind ijdelheid geen vies woord, maar mijn smaak was veelal functioneel gericht (en budgettair beperkt).

Na wat omzwervingen niet geheel onverwacht tussen de cijfers en pakken beland, en het enige dat nog in de kast hing finaal afgekeurd.  Dus terug hier beland om vlug wat basics min of meer goed te krijgen. SuSu 1xblauw 1xgrijs, bruine Meermins (sorry Leone), bruine vL's (sorry). Kan, mag en wordt beter maar eerst maar eens goed kijken wat ik nu net beter wil.

Ik hou het topic over Antwerpen in het oog wegens huidige woonplaats, kijk met een half oog naar dat van Brussel mocht de verhuis er van komen. Voor de rest: nog geen 30, motorrijder (iemand de gouden tip voor de combinatie pak en motor?) en bij uitbreiding een hart voor alles waar twee wielen onder zitten.

wolf

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic
Reactie #6340 Gepost op: 05 januari 2015 - 20:58:44
belgen schrijven toch beter.
live and let die

Laurens

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
    • omnidata
Voorsteltopic
Reactie #6341 Gepost op: 05 januari 2015 - 21:00:26
winnen ook altijd het dictee.
omnidata.fr voor plaatjes, nu ook op Instagram!

Xcess

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic
Reactie #6342 Gepost op: 05 januari 2015 - 21:49:09
Laat ik ook maar eens wat posten dan. 25 jaar, onlangs afgestudeerd en nu werkzaam als fiscalist bij een big 4 kantoor. Ik had inspiratie en enige kennis nodig wat betreft formele kleding (en "casual kleding" voor op de vrijdagen) zodoende ben ik hier beland. Hang voornamelijk rond in het horloge en schoenen gedeelte.

NOBD

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic
Reactie #6343 Gepost op: 05 januari 2015 - 23:04:31
belgen schrijven toch beter.

Zou ik ook zeggen; draai die naam maar 's om.

plein4

• Bekijk profiel
Voorsteltopic
Reactie #6344 Gepost op: 06 januari 2015 - 12:23:06
Hallo allemaal,

In een ver verleden ben ik actief geweest op DZVL, toen gaan studeren en lange tijd geen geld gehad voor horloges etc. Onlangs ben ik begonnen aan mijn eerste echte baan. De interesse voor horloges en mooie kleding bloeit nu weer op, dus ik heb me geregistreerd. Kijk er naar uit om mee te lezen en discussieren.