Een goede middag,
Mijn naam is Thibault en ik ben in tegenstelling tot velen hier Belg. Ik kwam per toeval op dit forum terecht nadat ik op google naar dit soort fora aan het zoeken was.
Omdat ik nog student ben, kan ik moeilijk elke dag op mijn fietsje in mijn kostuum naar de les fietsen. Toch ben ik zeer geïnteresseerd in de kleding die hier besproken wordt.
Vooral het deel schoenen spreekt me aan, omdat ik onder de dagelijkse jeans steeds nette herenschoenen probeer te dragen. Cognac-tinten vind ik daarvoor de mooiste kleur.
Ik ben ook net terug van een 3-daagse Parijs en ik vond het een fantastische stad, ik heb me daar meteen een paar Bexley's gekocht, behoorlijk goede schoenen, wel vrij dik en stug leer.
Maar het zijn wholecuts en ik ben er verliefd op.
Voor de mondelinge examens probeer ik wel steeds in pak te gaan, ik heb me de vorige solden een antraciet pak gekocht van Butch Tailors, een Belgisch merk. Dat het een "limited edition" was heb ik later pas opgemerkt.
Ik heb ook een zwak voor uurwerken, spijtig genoeg heb ik nogal dure smaak, vooral de Portuguese Automatic van IWC vind ik fantastisch.
Groeten