Auteur Topic: Voorsteltopic  (2034337 keer gelezen)

klav

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel V
Reactie #1710 Gepost op: 30 maart 2007 - 15:53:41
dan liggen de lonen toch een pak hoger dan in belgië, als je ziet tegen welke snelheid hier dingen aangekocht worden ...
No degree of dullness can safeguard a work against the determination of critics to find it fascinating.

HotFudge

• Gast
Voorsteltopic - Deel V
Reactie #1711 Gepost op: 30 maart 2007 - 15:59:04
volgens mij heeft dat meer met het prioriteren van zaken te maken bij de meesten ;)

H_D

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel V
Reactie #1712 Gepost op: 30 maart 2007 - 16:02:36
zeg dat niet alsjeblieft, dan lijk ik ook weer zo oud ;).

Het is idd goed mogelijk dat de bezoekers hier een wat hoger %van hun inkomen besteden aan kleding ;).

Naar mijn mening kun je er echter best stijlvol bijlopen zonder p. definitie veel geld uit te geven, of je koopt meer op kwaliteit in dan op kwantiteit (ik zie op een gem. zaterdagmiddag heel wat Joe Sixpacks rondlopen met tig tasjes van de WE, Zara of weet ik veel wat, wat bij elkaar ook een aardig bedrag is natuurlijk..).

En tot slot natuurlijk welkom!
If you're paying peanuts, you'll end up hiring monkeys"

Napoleon

• Gast
Voorsteltopic - Deel V
Reactie #1713 Gepost op: 30 maart 2007 - 16:05:46
volgens mij valt het aantal aankopen echt wel mee

Rogier

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel V
Reactie #1714 Gepost op: 30 maart 2007 - 21:05:02
Citaat van: "HotFudge"
volgens mij heeft dat meer met het prioriteren van zaken te maken bij de meesten ;)

Guilty as charged. :lol:
This, madame, is Versailles.

Stef3

• Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel V
Reactie #1715 Gepost op: 09 april 2007 - 22:42:05
Goede avond allemaal,

Mijn naam is Stefan ben 17 jaar en zit op het VWO. Ik ben nu al een tijdje hier aan het meelezen :wink:  en ik vind het geweldig dat er een forum is voor deze zeer belangrijke zaken. Jullie begrijpen waarschijnlijk dat ik  dagelijks niet in pak loop, maar kan echt genieten van dit soort kleding. Ik doel dan vooral op de napolitaanse stijl, wat blijkbaar ook door veel van jullie gedragen wordt. Ik vond het tijd worden om mijzelf te registreren, zodat ik ook eventueel wat vragen kan stellen. Wilde nog even kwijt dat ik het een zeer informatief forum vind. Leer iedere keer weer iets bij over allerlei maatwerk etc.

Groeten Stefan.

jvain

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel V
Reactie #1716 Gepost op: 09 april 2007 - 22:53:10
Welkom!
any society that would give up a little liberty to deserve a little security, will deserve neither and lose both.”

Benjamin Franklin

HotFudge

• Gast
Voorsteltopic - Deel V
Reactie #1717 Gepost op: 10 april 2007 - 11:59:10
Welkom Stefan!

Monsieur Seriziat

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel V
Reactie #1718 Gepost op: 10 april 2007 - 14:08:44
Bienvenue Stefan :!:  :)

Thibault

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel V
Reactie #1719 Gepost op: 16 april 2007 - 16:33:30
Een goede middag,

Mijn naam is Thibault en ik ben in tegenstelling tot velen hier Belg. Ik kwam per toeval op dit forum terecht nadat ik op google naar dit soort fora aan het zoeken was.
Omdat ik nog student ben, kan ik moeilijk elke dag op mijn fietsje in mijn kostuum naar de les fietsen. Toch ben ik zeer geïnteresseerd in de kleding die hier besproken wordt.
Vooral het deel schoenen spreekt me aan, omdat ik onder de dagelijkse jeans steeds nette herenschoenen probeer te dragen. Cognac-tinten vind ik daarvoor de mooiste kleur.
Ik ben ook net terug van een 3-daagse Parijs en ik vond het een fantastische stad, ik heb me daar meteen een paar Bexley's gekocht, behoorlijk goede schoenen, wel vrij dik en stug leer.
Maar het zijn wholecuts en ik ben er verliefd op.

Voor de mondelinge examens probeer ik wel steeds in pak te gaan, ik heb me de vorige solden een antraciet pak gekocht van Butch Tailors, een Belgisch merk. Dat het een "limited edition" was heb ik later pas opgemerkt.
Ik heb ook een zwak voor uurwerken, spijtig genoeg heb ik nogal dure smaak, vooral de Portuguese Automatic van IWC vind ik fantastisch.

Groeten

Monsieur Seriziat

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel V
Reactie #1720 Gepost op: 16 april 2007 - 17:12:57
Citaat van: "Thibault"
Een goede middag,

Mijn naam is Thibault en ik ben in tegenstelling tot velen hier Belg. Ik kwam per toeval op dit forum terecht nadat ik op google naar dit soort fora aan het zoeken was.
Omdat ik nog student ben, kan ik moeilijk elke dag op mijn fietsje in mijn kostuum naar de les fietsen. Toch ben ik zeer geïnteresseerd in de kleding die hier besproken wordt.
Vooral het deel schoenen spreekt me aan, omdat ik onder de dagelijkse jeans steeds nette herenschoenen probeer te dragen. Cognac-tinten vind ik daarvoor de mooiste kleur.
Ik ben ook net terug van een 3-daagse Parijs en ik vond het een fantastische stad, ik heb me daar meteen een paar Bexley's gekocht, behoorlijk goede schoenen, wel vrij dik en stug leer.
Maar het zijn wholecuts en ik ben er verliefd op.

Voor de mondelinge examens probeer ik wel steeds in pak te gaan, ik heb me de vorige solden een antraciet pak gekocht van Butch Tailors, een Belgisch merk. Dat het een "limited edition" was heb ik later pas opgemerkt.
Ik heb ook een zwak voor uurwerken, spijtig genoeg heb ik nogal dure smaak, vooral de Portuguese Automatic van IWC vind ik fantastisch.

Groeten

Waarom voor de mondelinge examens :?: welkom trouwens

Thibault

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel V
Reactie #1721 Gepost op: 16 april 2007 - 18:18:16
Citaat van: "Monsieur Seriziat"

Bij mondelinge examens probeer ik altijd deftig voor de professor te zitten, uit respect en ook omdat ik dan eens een kostuum kan aandoen.
Ik studeer geneeskunde in Leuven btw, dus het is geen humaniora.

Monsieur Seriziat

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel V
Reactie #1722 Gepost op: 16 april 2007 - 18:34:12

Bij mondelinge examens probeer ik altijd deftig voor de professor te zitten, uit respect en ook omdat ik dan eens een kostuum kan aandoen. Ik studeer geneeskunde in Leuven btw, dus het is geen humaniora.

Tof :!: als je dat hier in het Zuiden doet, zie je de wenkbrauwen al fronsen :P

Thibault

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel V
Reactie #1723 Gepost op: 16 april 2007 - 18:48:33

Het Zuiden? In Nederland dan? Ik heb geen idee over wat je het hebt   :D

Bachelor

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel V
Reactie #1724 Gepost op: 16 april 2007 - 21:30:52

Het Zuiden? In Nederland dan? Ik heb geen idee over wat je het hebt   :D

Hij bedoelt Noord Brabant, maar das eigenlijk ook gewoon een aftreksel van den vlaamse vrinden  :lol:
Quotidie potest esse ultimo die