Auteur Topic: Voorsteltopic  (2034336 keer gelezen)

Carel

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel V
Reactie #1680 Gepost op: 27 februari 2007 - 22:12:15
Citaat van: "Tawny_port"
*kuch*

Ben ook nieuw, hoewel ik al ruim een jaar meelurk, en zal me netjes voorstellen. Ik zal proberen iets te zeggen, zonder te veel in privé-details te treden.

Het dragen van stijlvolle kleding is voor mij een privé genoegen, de aanschaf van een mooie das of -hemd een feestje. En volgens kan het dat pas zijn, wanneer je financieel onafhankelijk bent van je ouders. Dus hoe zeer ik ook de scholieren en studenten hier hun mooie kleding gun... Het feestelijke gevoel wat je hebt, wanneer je een pak laat aanmeten, wetend dat het een cadeautje voor jezelf is, dat beleef je dan nog niet.

Het stijlforum is voor mij als een pleister op de wonden die je oploopt wanneer je goede spullen probeert te kopen en die netjes wil verzorgen.

Frustratie nr. 1 is dat ik voor cut-to-the-bone al gauw terecht komt bij maatkleding, omdat kleding uit het rek meestal te ruim zit.
En een volledige MTM garderobe is voor mij nog een stap te ver, dus koop ik casualkleding maar bij de WE en sokken bij de Hema, zodat ik overhemden en pakken tenminste op maat kan laten maken. Gelukkig heeft de Hema ook heerlijke wijn, dat scheelt! Want goed eten & drinken is nog net even iets belangrijker dan mooie herenkleding. Foie gras gaat voor hanepootsteekjes.

Frustratie nr. 2 is dat er in E. geen goede stomerij te vinden is.

Frustratie nr. 3 is ondeskundig, opdringerig, arrogant of onbeleefd (tutoyerend) winkelpersoneel.

En frustratie nr. 4 is offtopic geneuzel in topics. Vooral heel irritant als je de zoekfunctie gebruikt en zinvolle informatie probeert te vinden.

Ben ik het niet mee eens..  :wink:  maar welkom!
Tribula

ettienne

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel V
Reactie #1681 Gepost op: 28 februari 2007 - 14:13:00
Hallo en dames en heren,

hierbij wil ik me graag voorstellen. Ik ben een beschaafde stylemaster van 32 jaar en ik volg dit forum nu een klein tijdje. Om de heren op dit forum een plezier te doen wil ik graag mijn smaak met u delen.

Er wordt door u veel gedebatteerd en geschreven over datgene wat het dichts op onze huid zit. Vaak zitten er aardige topics bij maar er zijn genoeg topics waarbij ik krommen tenen krijg.

Mij helden zijn: Brunello Cucinelli, Signor Agnelli, George Brummel en natuurlijk Robert Coats.

Mijn garderobe bestaat uit een onopvallende style en gratie.

Ettienne.

‘a wellknotted tie is the first step towards maturity’ Oscar Wilde
i killed two peasants,'zei de Rus. 'you mean: two pheasants,' corrigeerde de Lord. 'No, two peasants. They were insolent. So i killed them.

Bachelor

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel V
Reactie #1682 Gepost op: 28 februari 2007 - 14:15:23
Welkom Etienne! Veel plezier op SF
Quotidie potest esse ultimo die

Sergio

• Administrator
  • Gebruiker
    • Bekijk profiel
    • Vanitŕ - modern tailors
Voorsteltopic - Deel V
Reactie #1683 Gepost op: 28 februari 2007 - 14:22:57
Citaat van: "ettienne"
Er wordt door u veel gedebatteerd en geschreven over datgene wat het dichts op onze huid zit. Vaak zitten er aardige topics bij maar er zijn genoeg topics waarbij ik krommen tenen krijg

Welkom, maar dat schreeuwt natuurlijk om een nadere verklaring ;-)

Bijvoorkeur in het offtopic topic
If something seems too good to be true, it probably is.
Never expect to get a lot by paying a little
Style isn't a question of life or death: it's much more important than that.

Vanitŕ - modern tailors

oxfordstreet

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
    • http://www.stijlforum.nl
Voorsteltopic - Deel V
Reactie #1684 Gepost op: 07 maart 2007 - 12:58:24
Ook ik zal mij even voorstellen. Mijn naam Bas. Verpleegkundige (bijna) van beroep.

Het mooie van stijlforum is naar mijn bescheiden mening dat iedereen zijn vraag kan stellen en hierop een gewoon antwoord kan verwachten. Er valt vanalles te lezen van schoenveters knopen (geweldig trouwens die knoop, gebruik hem nu bij mijn florisjes) tot het inwendige van een Longines mastercollection.....

Vriendelijke groet
Bas
"Style is not fashion, it's something we have inside"

oxfordstreet

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel V
Reactie #1685 Gepost op: 07 maart 2007 - 12:59:00
Ook ik zal mij even voorstellen. Mijn naam Bas. Verpleegkundige (bijna) van beroep.

Het mooie van stijlforum is naar mijn bescheiden mening dat iedereen zijn vraag kan stellen en hierop een gewoon antwoord kan verwachten. Er valt vanalles te lezen van schoenveters knopen (geweldig trouwens die knoop, gebruik hem nu bij mijn florisjes) tot het inwendige van een Longines mastercollection.....

Vriendelijke groet
Bas
"Style is not fashion, it's something we have inside"

Bachelor

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel V
Reactie #1686 Gepost op: 07 maart 2007 - 13:01:05
Citaat van: "oxfordstreet"

Vriendelijke groet
Bas

Welkom Bas :D
Quotidie potest esse ultimo die

Monsieur Seriziat

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel V
Reactie #1687 Gepost op: 08 maart 2007 - 07:44:24
Bienvenue Bas :!:  veel plezier op SF.

Michael

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel V
Reactie #1688 Gepost op: 08 maart 2007 - 09:00:05
Welkom alle nieuwe leden!!!!

Napoleon

• Gast
Voorsteltopic - Deel V
Reactie #1689 Gepost op: 09 maart 2007 - 12:19:20
Citaat van: "Michael"
Welkom alle nieuwe leden!!!!

gusto napolitano

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel V
Reactie #1690 Gepost op: 10 maart 2007 - 20:20:43
Het loopt storm met de nieuwe leden zie ik "welkom allen op het forum".

Nexus

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel V
Reactie #1691 Gepost op: 11 maart 2007 - 12:49:15
Welcome gents.
Fashion can be bought. Style one must possess.

Dion

• Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel V
Reactie #1692 Gepost op: 12 maart 2007 - 20:40:43
Hey,

Ik zal me ook maar voorstellen. Ik heb pas sinds kort deze site ontdekt en was erg verrast door het gevoel voor stijl...

ik hoop dat ik hier mijn steentje aan kan bijdragen.

TheShirtmakersGuild

• Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel V
Reactie #1693 Gepost op: 13 maart 2007 - 13:23:14
Dag Heren,

Als kersvers lid wil ik iedereen complimenteren met de inhoud en bijdragen in dit forum. Als Belg (ben ik hier trouwens de enige?) zal ik proberen mijn steentje bij te dragen.  :D

Immanuel

• Gast
Voorsteltopic - Deel V
Reactie #1694 Gepost op: 13 maart 2007 - 13:37:43
Citaat van: "TheShirtmakersGuild"
Dag Heren,

Als kersvers lid wil ik iedereen complimenteren met de inhoud en bijdragen in dit forum. Als Belg (ben ik hier trouwens de enige?) zal ik proberen mijn steentje bij te dragen.  :D

welkom, er zijn meer belgen