Hoi!
Ik ben Tom, 17jaar, zit in 6V, en ga volgend jaar Technische Bedrijfskunde in Eindhoven doen. M'n vader zit in het management van een middelgrote onderneming, dus ik wordt elke dag geconfrontreerd met een pak. Misschien ben ik er daarom ook wel van gaan houden. Kheb zelf (helaas) pas 1 pak. Ik ben eigenlijk best wel klassiek ingesteld, en vind vooral de Italiaanse designs erg mooi.
M'n vader draagt nu nog alleen maar RTW pakken, en godzijdank geen ouwbollige troep meer. Gelukkig kan ik hem steeds meer "trendy" kleren aandoen, zoals een lamswollen trui, met een iets feller kleurtje, en geen boswachter(vaalgroen) uitstraling... Als cadeau voor mijn examen gaan we waarschijnlijk naar Italie met z'n tweeën, en misschien koopt ie daar wel een echt Italiaans pak. (of ik, maar ik zie dat nog niet helemaal gebeuren

)
Het enige vervelende aan mijn smaak is de reacties van m'n vrienden af en toe... Ik koop geen All-stars, maar een paar suede halfhoge bommels. Als ik op een ochtend met mijn pakjasje+ overhemd en spijkerbroek aan op school kom, krijg ik van iedereen te horen, waarom dat aan bla bla, jij met je krijtstreep.
Doen dag erna notabene 2 jongens ook colbert aan, met een vreselijk t-shirt eronder, en opgestroopte mouwen... En dan onder het mom we zullen wel ff leren hoe je dr uit moet zien... (tranen staan nog net niet op m'n gezicht

)
Nuja, ik denk dat jullie me hier niet zullen afkraken