Auteur Topic: Voorsteltopic  (2034337 keer gelezen)

Joltcan

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel V
Reactie #1650 Gepost op: 19 februari 2007 - 20:32:00
Citaat van: "Stromen"
Welkom!

Enne, volgens mij ook onder dezelfde naam op MCH actief toch?

Dat klopt. Ben jij ook voorzien van fluitende turbo's?
highly caffeinated

Agent 327

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel V
Reactie #1651 Gepost op: 20 februari 2007 - 13:10:02
Goedendag,

Op internet heb ik al eens gezocht naar sites over stijl, maar dat die zijn er weinig. Dat is niets verbazinkwekkends als je zo naar de kleding van de gemiddelde Nederlander kijkt. Bij toeval gisteren op deze site terechtgekomen en een paar uurtjes heerlijk zitten surfen door de site. Enthousiasme sloeg op een gegeven moment om in mismoedigheid. Hier is men namelijk wel érg kritisch en alleen het allerduurste lijkt acceptabel. Maar vanwege de vele tips en deskundigheid hier een zeer nuttig forum.

Ben zelf 28 jaar, werk op kantoor (waar als je in pakt loopt men vraagt “ga je trouwen?” - nee, toen had ik jacquet aan). Geef geen megagrote bedragen aan kleding/pakken etc. uit maar probeer altijd wel stijlbewust te zijn. Geen voorkeur voor merken, als ik het maar mooi vind. Heb thuis bijv. een lange zwarte jas waarvan ik toen ik betaald had ontdekte dat ie van Frans Molenaar is  :lol: kHeb speciaal een tik voor mooie (Italiaanse punt)schoenen. Zitten genieten van de foto’s in de schoenentopics hier.
There are two ways to get enough. One is to continue to accumulate more and more. The other is to desire less.” ― G.K. Chesterton

H_D

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel V
Reactie #1652 Gepost op: 20 februari 2007 - 13:48:21
welkom!

En duur hoeft inderdaad niet het equivalent van stijlvol te zijn; ook met een wat krapper budget kun je je stijlvol kleden.
If you're paying peanuts, you'll end up hiring monkeys"

Rogier

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel V
Reactie #1653 Gepost op: 20 februari 2007 - 13:53:14
Welkom Willeam! En dat allerduurste valt ook wel weer mee hoor, Suit Supply en Shirtmakers kan ook gewoon. Alleen qua schoenen is het wel flink prijzig ja!
This, madame, is Versailles.

Bogart

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel V
Reactie #1654 Gepost op: 20 februari 2007 - 13:54:29
en auto's en horloges :lol:

Agent 327

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel V
Reactie #1655 Gepost op: 20 februari 2007 - 14:01:50
Citaat van: "Bogart"
en auto's en horloges :lol:

O, dat valt wel mee hoor. Ben Citrofiel dus rijd lelijke eend, die zou ik niet willen verruilen voor een Rolls Royce. Mn droom is natuurlijk een Citroen DS (snoek).  :lol:

Was vanmiddag bij juwelier om nieuw batterijtje voor mn horloge (Fossil) te halen maar zag niet 1 mooi horloge in de zaak (maar ja is een beetje Seiko, Swatch en dat soort merken).

Overigens erg leuk om welkom geheten te worden! Alleen het feit al dat er actief gediscussieerd wordt op dit forum geeft al hoop voor het Nederlandse-kleding-straatbeeld. Draag vandaag blauw suede schoenen van Van Lier. Je ziet sommige mensen kijken:  :shock:
There are two ways to get enough. One is to continue to accumulate more and more. The other is to desire less.” ― G.K. Chesterton

Bogart

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel V
Reactie #1656 Gepost op: 20 februari 2007 - 14:50:21
Van Lier :shock:
Wij ook. :lol:

just kidding :wink:

Vortex

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel V
Reactie #1657 Gepost op: 20 februari 2007 - 14:58:37
Hhe Van Lier en batterijtjes voor horloges, gaat helemaal goed komen  :lol:

Welkom Willeam!

Agent 327

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel V
Reactie #1658 Gepost op: 20 februari 2007 - 15:14:33
Haha, ja een automatic is nog wel een wens van me. Mn huidige horloge is echter niet stuk te krijgen. Het leven is nog lang genoeg (hopelijk).

Ik zeg verder niks meer

K-mail

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel V
Reactie #1659 Gepost op: 22 februari 2007 - 20:26:10
Hoi!
Ik ben Tom, 17jaar, zit in 6V, en ga volgend jaar Technische Bedrijfskunde in Eindhoven doen. M'n vader zit in het management van een middelgrote onderneming, dus ik wordt elke dag geconfrontreerd met een pak. Misschien ben ik er daarom ook wel van gaan houden. Kheb zelf (helaas) pas 1 pak. Ik ben eigenlijk best wel klassiek ingesteld, en vind vooral de Italiaanse designs erg mooi.

M'n vader draagt nu nog alleen maar RTW pakken, en godzijdank geen ouwbollige troep meer. Gelukkig kan ik hem steeds meer "trendy" kleren aandoen, zoals een lamswollen trui, met een iets feller kleurtje, en geen boswachter(vaalgroen) uitstraling... Als cadeau voor mijn examen gaan we waarschijnlijk naar Italie met z'n tweeën, en misschien koopt ie daar wel een echt Italiaans pak. (of ik, maar ik zie dat nog niet helemaal gebeuren ;) )

Het enige vervelende aan mijn smaak is de reacties van m'n vrienden af en toe... Ik koop geen All-stars, maar een paar suede halfhoge bommels. Als ik op een ochtend met mijn pakjasje+ overhemd en spijkerbroek aan op school kom, krijg ik van iedereen te horen, waarom dat aan bla bla, jij met je krijtstreep.

Doen dag erna notabene 2 jongens ook colbert aan, met een vreselijk t-shirt eronder, en opgestroopte mouwen... En dan onder het mom we zullen wel ff leren hoe je dr uit moet zien... (tranen staan nog net niet op m'n gezicht :P )

Nuja, ik denk dat jullie me hier niet zullen afkraken :D

Sir Laurence

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel V
Reactie #1660 Gepost op: 22 februari 2007 - 20:29:11
Ben maar blij, stel je voor dat iedereen gezegend was met een goede smaak!!

Van harte welkom Tom!!
Only the best is good enough

K-mail

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel V
Reactie #1661 Gepost op: 22 februari 2007 - 20:33:52
Citaat van: "Sir Laurence"
Ben maar blij, stel je voor dat iedereen gezegend was met een goede smaak!!

Van harte welkom Tom!!

Das ook weer zo, en gelukkig vallen dr ook dames op mijn stijl  :)

Bedankt!

gusto napolitano

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel V
Reactie #1662 Gepost op: 22 februari 2007 - 20:56:49
Welkom alle nieuwe leden van de afgelopen maand en heden.

Rogier

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel V
Reactie #1663 Gepost op: 22 februari 2007 - 22:20:06
Citaat van: "gusto napolitano"
Welkom alle nieuwe leden van de afgelopen maand en heden.

Poëzie, prachtig Gusto! :P
This, madame, is Versailles.

Dhr. Lex P

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel V
Reactie #1664 Gepost op: 22 februari 2007 - 22:55:36
Weesch welkom allen  :)
size=9]A fashion is merely a form of ugliness so unbearable that we are compelled to alter it every six months.  (Oscar Wilde)[/size]