Auteur Topic: Voorsteltopic  (2034333 keer gelezen)

Destyled

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel V
Reactie #1575 Gepost op: 09 januari 2007 - 23:27:34
Citaat van: "Huey"
Citaat van: "Destyled"
...

En daar zeveren ze ook de hele tijd over Brioni, Kiton en Santoni's. ;)

't merk alleen is nog geen stijl ;)

Daar ben ik mij gelukkig ook wel van bewust. :D

Smith

• Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel V
Reactie #1576 Gepost op: 12 januari 2007 - 16:58:24
Weer een nieuw lid. 40 jaar en sinds kort bankier. Ik heb een voorkeur voor italiaanse pakken en hemden op maat. In mijn vrije ijd ben ik wat minder klassiek gekleed: Ubbink en PS behoren tot mijn favorieren. Ik hoop hier een bijdrage te kunnen leveren.
Smith

Monsieur Seriziat

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel V
Reactie #1577 Gepost op: 12 januari 2007 - 17:00:57
Citaat van: "Smith"
Weer een nieuw lid. 40 jaar en sinds kort bankier. Ik heb een voorkeur voor italiaanse pakken en hemden op maat. In mijn vrije ijd ben ik wat minder klassiek gekleed: Ubbink en PS behoren tot mijn favorieren. Ik hoop hier een bijdrage te kunnen leveren.
Smith

Een bankier in ons midden... Welkom Smith :!:

Carel

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel V
Reactie #1578 Gepost op: 12 januari 2007 - 19:14:47
Welkom Smith!  :)
Tribula

Napoleon

• Gast
Voorsteltopic - Deel V
Reactie #1579 Gepost op: 12 januari 2007 - 22:42:08
welkom

TBD

• Moderator
  • Gebruiker
  • Eén miljoen zevenhonderdduizend en nogwat
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel V
Reactie #1580 Gepost op: 15 januari 2007 - 15:05:51
Heren,

Na toevallig op dit forum te zijn gestoten in mijn zoektocht naar geschikte baleinen, betrap ik mijzelf erop hier steeds vaker toch even te rond te lezen. Daarom ook maar even een voorstelrondje. De goede dingen des levens hebben al langer mijn interesse: reizen, muziek, sport, auto's, eten/drinken en kleding zijn onderwerpen waar ik absoluut wat mee heb. Over die laatste kan absoluut nog een hoop worden geleerd en daarom zal ik regelmatig terugkomen. Hoe kan je mijn kledingstijl nu het best omschrijven? Denk marketing, denk casual chique, denk 'quasi' nonchalant.

Als management trainee (ik ben dus nog redelijk jong, 25) bij een groot Nederlands bedrijf beschik ik langzaam maar zeker over een uitgebreider budget om een steeds betere invulling aan mijn smaak te geven. Ik ga duidelijk voor kwaliteit ipv kwantiteit.

Andere onderwerpen waar ik ietsje meer van afweet en waarover ik altijd wel wat kwijt wil: China (gewoond), auto's (parttime verkoper geweest), sport en muziek (soul, jazz en singer/songwriter: john mayer, razorlight, richard bona, ryan adams (met een R en zonder B!)).

Goed, u hoort van mij, vragen zijn altijd welkom.

Monsieur Seriziat

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel V
Reactie #1581 Gepost op: 15 januari 2007 - 18:27:22
Bienvenue Marijn :!:

Argonath

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel V
Reactie #1582 Gepost op: 15 januari 2007 - 20:50:24
Hallo allemaal,

mijn naam is Marc en ik heb me gisteren aangemeld op dit forum. Zoals de meesten hier hou ik van mooie kleding, lekker eten en drinken, reizen ofwel de goede dingen des levens. Ik heb me aangemeld omdat ik het leuk vind om de mening van anderen te lezen wat betreft kleding en alle dingen daar omheen. Omdat er zoveel is, kun je nog eens wat van elkaar leren.

Mooie kleding is altijd fijn om te dragen en zelf leef ik al helemaal toe naar een gala die ik over een paar weekjes heb. Ik weet al welk pak ik aandoe en de das en overhemd zijn ook al uitgekozen. Nu wil er alleen nog manchetknopen bij kopen, alleen ik heb geen flauw idee hoe die dingen werken. Kun je ze bevesitgen bovenop de normale knopen in een overhemd of hoe werkt het? Op Internet heb ik totnogtoe weinig kunnen vinden.

Nou ik ga even op het forum rondneuzen.

\:D/
II

Dennis

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel V
Reactie #1583 Gepost op: 15 januari 2007 - 21:09:55
Citaat van: "Marijn"
.....

Andere onderwerpen waar ik ietsje meer van afweet en waarover ik altijd wel wat kwijt wil: China (gewoond), auto's (parttime verkoper geweest), sport en muziek (soul, jazz en singer/songwriter: john mayer, razorlight, richard bona, ryan adams (met een R en zonder B!)).

Goed, u hoort van mij, vragen zijn altijd welkom.

=D>  =D>

En welkom!
"Suits are full of joy! They are the sartorial equivalent of a baby’s smile" - Barney Stinson

B-M

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel V
Reactie #1584 Gepost op: 15 januari 2007 - 21:17:41
Ave heren en occasionele verdwaalde dame.

Mijn naam is B-M, bouwjaar 1985 en studerend / woonachtig te Amsterdam. Ben zelf gek op jasjes, shirts, hertenleren handschoenen, horloges, aktentassen, dassen, schoenen en natuurlijk pikante lingerie, alhoewel het laatste zelden zelf draag. Na een tijdje passief dit forum te hebben gelezen, heb ik mij bij deze aangemeld.

Ik kom graag in winkels waarvan de IB Groep spontaan een rolberoerte zou krijgen, om daar tijdens de uitverkoop mijn slag te slaan. Zo heb ik laatst een briljant jasje weten te scoren, mét manchetknopen die los kunnen. En dat voor een uiterst studentvriendelijke prijs. Heerschend!  :)

Hopend op een leuk forumverblijf.

B-M
Zelfs diegene die de hele dag bezig is met hoge literatuur, cinefiele films en hedendaagse klassieke muziek; wel, zelfs zo iemand wil soms alleen maar neuken met een blonde stoot."

Dhr. Lex P

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel V
Reactie #1585 Gepost op: 16 januari 2007 - 00:23:27
Welcome iedereen :D
size=9]A fashion is merely a form of ugliness so unbearable that we are compelled to alter it every six months.  (Oscar Wilde)[/size]

H_D

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel V
Reactie #1586 Gepost op: 16 januari 2007 - 08:50:22
Veel nieuwe mensen erbij, mooi....Welkom!
If you're paying peanuts, you'll end up hiring monkeys"

Michael

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel V
Reactie #1587 Gepost op: 16 januari 2007 - 08:58:17
Welkom!

Carel

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel V
Reactie #1588 Gepost op: 16 januari 2007 - 19:56:20
Pas op Migliore en Cypripedium  Edward Green heeft zich aangemeld op het forum!!  :lol:  :lol:
Tribula

gusto napolitano

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel V
Reactie #1589 Gepost op: 16 januari 2007 - 20:11:46
Spannend alvast welkom Edward Green op het forum.