Heren,
Na toevallig op dit forum te zijn gestoten in mijn zoektocht naar geschikte baleinen, betrap ik mijzelf erop hier steeds vaker toch even te rond te lezen. Daarom ook maar even een voorstelrondje. De goede dingen des levens hebben al langer mijn interesse: reizen, muziek, sport, auto's, eten/drinken en kleding zijn onderwerpen waar ik absoluut wat mee heb. Over die laatste kan absoluut nog een hoop worden geleerd en daarom zal ik regelmatig terugkomen. Hoe kan je mijn kledingstijl nu het best omschrijven? Denk marketing, denk casual chique, denk 'quasi' nonchalant.
Als management trainee (ik ben dus nog redelijk jong, 25) bij een groot Nederlands bedrijf beschik ik langzaam maar zeker over een uitgebreider budget om een steeds betere invulling aan mijn smaak te geven. Ik ga duidelijk voor kwaliteit ipv kwantiteit.
Andere onderwerpen waar ik ietsje meer van afweet en waarover ik altijd wel wat kwijt wil: China (gewoond), auto's (parttime verkoper geweest), sport en muziek (soul, jazz en singer/songwriter: john mayer, razorlight, richard bona, ryan adams (met een R en zonder B!)).
Goed, u hoort van mij, vragen zijn altijd welkom.