Auteur Topic: Voorsteltopic  (2034333 keer gelezen)

Flâneur

• Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel V
Reactie #1605 Gepost op: 24 januari 2007 - 12:06:26
Goedemiddag allen,

Struin hier al een tijdje rond; het is een meesterlijk forum!
Hierbij stel ik mij even voor, wel zo netjes..
Grafisch Ontwerper, eigen ontwerpbureau, liefde voor detail en ambacht.
Heb van dit forum al veel opgestoken, het is ook fijn om te zien dat er mensen zijn die genieten van kwaliteit, of het nu om kleding, eten, of accessoires gaat.

Keep up te good work, zal zelf af en toe reageren als ik wat vrije tijd heb, en t.z.t zelf ook iets zinnigs posten.

Grote groet!

jvain

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel V
Reactie #1606 Gepost op: 28 januari 2007 - 03:03:37
LS,

Ben 22 jaar en studeer rechten in utrecht, heb al enige tijd oog voor de "mooie dingen des levens" maar heb nu door werk naast studie ook een redelijk bijpassend budget.

Geniet erg veel van mooie schoenen, lekkere sigaren en mooie overhemden. Verder hoop ik op dit forum meer informatie te vinden over merken, en vooral verkoop punten waar mooie kleding tegen betaalbare prijzen te vinden is(aangezien ik nog steeds maar een student ben).

Verder heb ik voordat ik begon met mijn rechten studie twee jaar american football in het buitenland gespeeld, en ben daar nog steeds recreatief mee bezig. Dus zal mij ook op het gebied van sport laten horen op dit forum.

Groet,

jvain
any society that would give up a little liberty to deserve a little security, will deserve neither and lose both.”

Benjamin Franklin

Solitarias

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
    • http://www.stijlforum.nl
Voorsteltopic - Deel V
Reactie #1607 Gepost op: 28 januari 2007 - 10:48:44
Welkom Flaneur en jvain!  :D
Mijn sartoriale boekencollectie:  http://www.librarything.com/catalog/Solitarias

Marien

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel V
Reactie #1608 Gepost op: 28 januari 2007 - 14:38:26
Bij deze introduceer ik mijzelf eventjes,

Ik ben nu laatst een tijdje actief op dzvl en dacht ook maar even hier te registreren.

Mijn naam is Marien ( je spreekt het net zo uit als marinus, maar dan zonder de us ), ben 19 jaar, studeer commerciele economie en ben sinds kort wat meer in kleding geinterreseerd geraakt en horloges.

S.R.F.

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel V
Reactie #1609 Gepost op: 28 januari 2007 - 22:52:34
Nou op verzoek van Huey bij deze 't een en ander over mijzelf:

Ik ben S.R.F., wat gelijk staat aan mijn initialen. Ben officieel nog student commerciële economie, vorige week ben ik afgestudeerd maar er ligt nog 1 hertentamen op me te wachten, zodoende.

De laatste tijd houd ik me wat meer bezig met de do's en dont's op het gebied van kleding, en aangezien ik toch wel een ijdeltuit ben kijk ik dan ook graag hier rond voor ideeën. Zodoende lees ik al een tijdje mee. Ben echter zelf nog niet gevorderd als ik mijn eigen collectie bekijk, welke zwaar inferieur is als ik zie wat sommigen hier in hun kast hebben hangen of aan schoeisel op de plank hebben staan. Heb daarbij ook één groot manko: als student heb ik al niet veel geld en het geld dat ik heb geef ik op één plaats liever uit dan in de betere kledingzaken: namelijk de kroeg.

Nou tot zover dan, zoals je kan lezen ben ik niet een man van weinig woorden ;)
Laat u zich niet kisten, bij ons komt alles in kannen en kruiken!

Huey

• Gast
Voorsteltopic - Deel V
Reactie #1610 Gepost op: 28 januari 2007 - 22:59:42
Voor wat je in de kroeg hebt uitgegeven kun je ws. een complete garderobe aanschaffen :P

S.R.F.

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel V
Reactie #1611 Gepost op: 28 januari 2007 - 23:01:50
Citaat van: "Huey"
Voor wat je in de kroeg hebt uitgegeven kun je ws. een complete garderobe aanschaffen :P

Eens in de 4 maanden een maatpak waarschijnlijk... :roll:

Scheelt, het komend half jaar ga ik fulltime werken om vervolgens vanaf september voor m'n master te gaan. Moet ik in die tijd toch wat moois bij elkaar moeten kunnen verdienen.  :P

Huey

• Gast
Voorsteltopic - Deel V
Reactie #1612 Gepost op: 28 januari 2007 - 23:04:57
Citaat van: "S.R.F."

Scheelt, het komend half jaar ga ik fulltime werken om vervolgens vanaf september voor m'n master te gaan. Moet ik in die tijd toch wat moois bij elkaar moeten kunnen verdienen.  :P
Paar mooie cadeautjes voor je vriendin waarschijnlijk :P

S.R.F.

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel V
Reactie #1613 Gepost op: 28 januari 2007 - 23:07:36
Citaat van: "S.R.F."

Paar mooie cadeautjes voor je vriendin waarschijnlijk :P

Daar zal ook wel een sloot geld heengaan inderdaad...

Scheelt mijn vakantie wordt dit jaar een stuk goedkoper dan vorig jaar!  :D

Napoleon

• Gast
Voorsteltopic - Deel V
Reactie #1614 Gepost op: 29 januari 2007 - 12:41:06
welkom

Berenice

• Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel V
Reactie #1615 Gepost op: 08 februari 2007 - 21:25:07
Hallo allemaal,

Even voorstellen dan maar, Ik ben Berenice en eigenaar van Dutch Ties. Ik draag zelf nooit een das of manchetknopen en toch is het een van mijn grootste hobby's.

Naast Dutch Ties werk ik nog in de verzekeringsbranche.

Hopelijk staat het merk Dutch Ties over een paar jaar zo in de markt dat ik hier dan mee kan stoppen en mij volledig op de dassen, manchetknopen en waar we ons nog meer mee kunnen uitbreiden kan storten.

Vortex

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel V
Reactie #1616 Gepost op: 08 februari 2007 - 21:28:17
Hallo Berenice,

Vertel eens iets over de producten die je verkoopt. Wat voor'n kwaliteit kunnen we verwachten en waar laat je het spul maken? Heb je b.v. een webshop?

Berenice

• Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel V
Reactie #1617 Gepost op: 08 februari 2007 - 21:42:37
De webshop kun je bereiken via www.dutchties.com. De gewone site via www.dutchties.nl (of .be of .de).

De dassen worden allemaal in de profuomo fabriek gemaakt in Shanghai en zijn dus ook van die kwaliteit. Normaal te knopen en van 100 % geweven zijde.

De manchetknopen zijn van mooie kwaliteit (je hebt dus niet na 3 weken uitgeslagen manchetknopen) maar we zijn nog niet uitgebreid naar sterling zilver, goud of titanium. Hoewel we nu wel de verzilverde munten in het assortiment hebben.

Over een maandje of twee gaan we uitbreiden met de sterling zilveren manchetknopen.

We zijn niet zo groot en kopen van veel dassen een paar stuk in (is mogelijk omdat wij een supertusenpersoon in Shanghai hebben). Hierdoor heb je toch een groot assortiment.
Het lukt nu aardig om het vertrouwen van de consument te winnen door eerlijk te zijn en goed advies te geven. (en niet moeilijk te doen als een das tegenvalt in het echt).

De laatste dassen zijn allemaal door ons zelf ontworpen, de eerste dassen niet. ER zijn nog wat dassen in het assortiment die niet van ons eigen merk zijn (staan bij de aanbiedingen), zijn in principe geen lelijke dassen maar ik ben grote fan van de wat stevigere das, mooi geweven en helder van kleur.

Maar suggesties voor beide websites zijn altijd welkom, productsuggesties ook trouwens (anders koopt een vrouw altijd maar alles in)

Jelles

• Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel V
Reactie #1618 Gepost op: 09 februari 2007 - 00:23:57
Mijn naam is Jelle Stokhof, 17 jaar oud, werkzaam in het Beatrix Theater te Utrecht. Op dit moment geen student, volgend jaar wel weer. Ik ga volgend jaar óf aan het conservatorium studeren (richting Basgitaar) of ik ga voor het grote geld en ga commerciele economie studeren afhankelijk van of ik wordt aangenomen op het conservatorium.

Wat mij beweegt mijzelf op dit forum in te schrijven is het feit dat ik erg van exclusieve kleding hou. Zelf mag ik dan een beperkt budget hebben, ik probeer toch altijd met een beetje klasse over straat te gaan. Een paar van Bommels was mijn laatste aankoop.

Ik hoop hier nog een beetje op te steken zelfs!

Groetjes Jelle

Export

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel V
Reactie #1619 Gepost op: 09 februari 2007 - 08:11:40
Goedemorgen heren,

Mijn naam dank ik aan het heerlijkste biertje van de wereld. Ik woon in de buurt van Arnhem en lees hier al een tijd mee en heb me nu dan toch maar eens aangemeld.

Export