Heren,
Tijdens mijn zoektocht op het internet naar mooie kleding en informatie daarover, kwam ik ineens op dit forum terecht. Na redelijk veel te hebben gelezen, leek mij het leuk om mijzelf te registreren en dus ook nu even voor te stellen.
Mijn naam is Marc. Ik ben 18 jaar en woonachtig in Hengelo, Overijssel (medelijden hebben mag)
Momenteel zit in het laatste jaar van mijn VWO, en hierna wil ik bedrijfskunde gaan studeren. Zoals jullie waarschijnlijk wel weten ben ik door mijn woonlocatie eigenlijk aangewezen op maar 1 goede winkel. Namelijk Robert Nederveen. Het is een goede winkel met zeer vriendelijk personeel, al heb ik soms wel de indruk dat de prijzen iets aan de hoge kant zijn in verhouding tot andere winkels in Nederland. Dit waarschijnlijk door hun exclusiviteit in deze regio.
Sinds een jaar of twee/drie koop ik het grootste deel van mijn kleding dus ook bij Nederveen. Eerst was het vooral LaMartina, maar daar ben ik nu echt Helemaal op uitgekeken. Mijn voorkeur gaat nu uit naar de veelbesproken merken op dit forum. Helaas zal mijn budget (ongeveer 350E per maand) niet toerijkend zijn voor al mijn kledingwensen.
Verder heb ik geen specifieke interesse in een bepaald onderwerp, dus ik zal overal (of nergens) te vinden zijn op dit forum.
Met vriendelijke groet,
Marc