Auteur Topic: Voorsteltopic  (2034333 keer gelezen)

Bart

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel V
Reactie #1590 Gepost op: 16 januari 2007 - 21:52:15
Mooi, misschien dat Crockett en Jones zich ook nog aanmelden. Dan kunnen we mooie discussies tegemoed zien  :lol:
Stemt rechts en haalt links in

Napoleon

• Gast
Voorsteltopic - Deel V
Reactie #1591 Gepost op: 17 januari 2007 - 13:00:08
welkom

Rogier

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel V
Reactie #1592 Gepost op: 17 januari 2007 - 13:06:40
Citaat van: "Bart"
Mooi, misschien dat Crockett en Jones zich ook nog aanmelden. Dan kunnen we mooie discussies tegemoed zien  :lol:

Santoni, Berluti, Corthay (hebben we al een vertegenwoordiger van eigenlijk  :wink: ), Lobb etc. etc.

Namen zat! :lol:
This, madame, is Versailles.

Harm

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
    • Thuisbarista.nl
Voorsteltopic - Deel V
Reactie #1593 Gepost op: 17 januari 2007 - 14:15:43
Harte welkom allen.

cypripedium

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel V
Reactie #1594 Gepost op: 18 januari 2007 - 13:23:41
Citaat van: "Carel"
Pas op Migliore en Cypripedium  Edward Green heeft zich aangemeld op het forum!!  :lol:  :lol:

Welkom Mr. Green! :lol:

Cornerman

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
    • http://www.cornerman.net
Voorsteltopic - Deel V
Reactie #1595 Gepost op: 19 januari 2007 - 09:46:32
Welkom allen, veel plezier op het forum.
Frank Lucas: See, you are what you are in this world. That's either one of two things: Either you're somebody, or you ain't nobody.

Michael

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel V
Reactie #1596 Gepost op: 21 januari 2007 - 04:00:19
Welke iedereen!!

Baldi

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel V
Reactie #1597 Gepost op: 21 januari 2007 - 16:54:40
Heren,

Tijdens mijn zoektocht op het internet naar mooie kleding en informatie daarover, kwam ik ineens op dit forum terecht. Na redelijk veel te hebben gelezen, leek mij het leuk om mijzelf te registreren en dus ook nu even voor te stellen.
Mijn naam is Marc. Ik ben 18 jaar en woonachtig in Hengelo, Overijssel (medelijden hebben mag)
Momenteel zit in het laatste jaar van mijn VWO, en hierna wil ik bedrijfskunde gaan studeren. Zoals jullie waarschijnlijk wel weten ben ik door mijn woonlocatie eigenlijk aangewezen op maar 1 goede winkel. Namelijk Robert Nederveen. Het is een goede winkel met zeer vriendelijk personeel, al heb ik soms wel de indruk dat de prijzen iets aan de hoge kant zijn in verhouding tot andere winkels in Nederland. Dit waarschijnlijk door hun exclusiviteit in deze regio.
Sinds een jaar of twee/drie koop ik het grootste deel van mijn kleding dus ook bij Nederveen. Eerst was het vooral LaMartina, maar daar ben ik nu echt Helemaal op uitgekeken. Mijn voorkeur gaat nu uit naar de veelbesproken merken op dit forum. Helaas zal mijn budget (ongeveer 350E per maand) niet toerijkend zijn voor al mijn kledingwensen.

Verder heb ik geen specifieke interesse in een bepaald onderwerp, dus ik zal overal (of nergens) te vinden zijn op dit forum.

Met vriendelijke groet,

Marc

Peer Gynt

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel V
Reactie #1598 Gepost op: 21 januari 2007 - 17:00:02
Welkom Marc!

Ik studeer in het naastgelegen Enschede, en heb dan ook medelijden met je ;) 350E/mnd is een budget waar ik, nu ik niet meer werk, van kan dromen... Daar kan je volgens mij echt een goede outfit van samenstellen in enige tijd.
"Une personne n'est jamais heureuse excepté au prix d'ignorance." - Anatole France

Baldi

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel V
Reactie #1599 Gepost op: 21 januari 2007 - 17:21:45
leuk Peer Gynt :) !
Niet gedacht dat ik hier zo snel al een ''streek/lot-genoot'' zou treffen. Ja inderdaad, 350E is een leuk bedrag, alleen hoeveel je ook meeneemt, bij Nederveen gaat het allemaal best snel op :roll:

Maar missshien spot ik je nog wel een keer, ik zal me ogen open houden voortaan  :wink:

Charls

• Bekijk profiel
Hey
Reactie #1600 Gepost op: 22 januari 2007 - 22:03:27
Hello!

Ik ben Tjalling van den Burger, 15 jaar (hahaha) en ik woon in Den Haag.
Ik draag het meeste van o.a. Abercrombie & Fitch en Ralph Lauren en Calvin Klein, dit is wat ik dagelijks draag.
Als ik netjes moet dan heb ik een pak van Givara met "slechts" mijn zwarte van Liers eronder.
Omdat ik natuurlijk pas 15 ben en nog groei, koop ik nog niet de dingen die ik nu erg graag wil maar ik blijf heel erg geinteresseerd in kleren enz.
Nou.....voor de rest horen jullie het wel bij de andere topics hhaha.
Als je nog wat wilt weten??....voeg me toe op msn of stuur me een mailtje!

Groetjess,,

Tjalling

Bachelor

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel V
Reactie #1601 Gepost op: 22 januari 2007 - 22:46:20
Welkom Tjalling, leuk om een jonge SF-er erbij te mogen hebben.
Veel leerplezier op het forum.

Voor de overige nieuwe leden, van harte welkom :D
Quotidie potest esse ultimo die

Flashheart

• Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel V
Reactie #1602 Gepost op: 23 januari 2007 - 10:59:35
Ik zal mij even voorstellen. Ik ben 23 jaar en zit in mijn laatste jaar bachelor bedrijfskunde te Amsterdam. Toen ik zestien was heb ik het boek 'Man & Pak' gekregen en bij mijn eerste pak het boek 'De Gentleman' sindsdien ben ik zeer geïnteresseerd in mooie herenkleding.

cypripedium

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel V
Reactie #1603 Gepost op: 23 januari 2007 - 21:18:06
welcom, nieuwe leden!

Monsieur Seriziat

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel V
Reactie #1604 Gepost op: 24 januari 2007 - 09:39:23
Welkom allen :!:  en veel plezier op SF