Auteur Topic: [Haarlem] Oger dumpstore  (233036 keer gelezen)

Napoleon

• Gast
[Haarlem] Oger dumpstore
Reactie #315 Gepost op: 04 december 2006 - 14:47:37
Citaat van: "Timothy"
Citaat van: "Rob"
Ben van de week nog even geweest. Die vrouwelijke verkoper stond mij inderdaad echt de winkel uit te kijken. In mijn maat was er iig niet veel te krijgen. Er lagen nog wat button down hemden van Etro in allerlei maten, verder geen mooie dress shirts ofzo. Kwamen over 2 weken weer veel nieuwe binnen wist een van de verkopers mij te vertellen. Inderdaad wel veel dassen zoals verschillende van Borelli en Etro voor 20 E :D
Ook verschillende paren Zegna schoenen voor de liefhebbers..
Als je een kleinere boordmaat hebt dan 39 zou ik even wachten met gaan.
Groetjes

Zegna schoenen in welke maten ?
lelijke zegna schoenen in maat lelijk!!

Timothy

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
[Haarlem] Oger dumpstore
Reactie #316 Gepost op: 04 december 2006 - 19:11:52
Citaat van: "Napoleon"
Citaat van: "Timothy"
Citaat van: "Rob"
Ben van de week nog even geweest. Die vrouwelijke verkoper stond mij inderdaad echt de winkel uit te kijken. In mijn maat was er iig niet veel te krijgen. Er lagen nog wat button down hemden van Etro in allerlei maten, verder geen mooie dress shirts ofzo. Kwamen over 2 weken weer veel nieuwe binnen wist een van de verkopers mij te vertellen. Inderdaad wel veel dassen zoals verschillende van Borelli en Etro voor 20 E :D
Ook verschillende paren Zegna schoenen voor de liefhebbers..
Als je een kleinere boordmaat hebt dan 39 zou ik even wachten met gaan.
Groetjes

Zegna schoenen in welke maten ?
lelijke zegna schoenen in maat lelijk!!

Ah dus niet die mooie ;) in maat prima(42).
Kan niet wachten tot de Sale bij de bijenkorf ;) ik heb hele mooie gezien...
"I feel sorry for people who don't drink, when they wake up in the morning, that's as good as they're going to feel all day" - Frank Sinatra

Solitarias

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
    • http://www.stijlforum.nl
[Haarlem] Oger dumpstore
Reactie #317 Gepost op: 10 december 2006 - 13:53:46
Svp verder in het volgende deeltje van dit topic!  :wink:
Mijn sartoriale boekencollectie:  http://www.librarything.com/catalog/Solitarias

Patrick Bateman

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
[Haarlem] Oger Dump Store - Deel II
Reactie #318 Gepost op: 17 januari 2007 - 01:15:18
Nog iemand hier laatst geweest?

Eind deze maand komt toch weer nieuwe meuk binnen?

gr

Pat.
He was a cop, and good at his job. But then he committed the ultimate sin and testified against other cops gone bad. Cops who tried to kill him, but got the woman he loved instead. Framed for murder, now he prowls the badlands. An outlaw hunting outlaws.

Vortex

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #319 Gepost op: 04 maart 2007 - 17:43:29
Ben vandaag weer geweest om naar wat pareltjes te zoeken ;)

Ze zijn bezig met een verbouwing waardoor je nog wat extra meer korting krijgt (staat op de ramen geplakt..). In ieder geval hadden ze al wat kleedhokken achterin staan, hoorde een verkoper zeggen dat ze er een 'normale' kledingzaak van gingen maken.

In ieder geval lag er wel wat leuks. Zo heb ik een mooie Borrelli DB (niet mijn smaak) pakken zien liggen in maatje 48. Pastte me goed maar DB staat me niet.

Voor de rest veel hemden en wat mooie jassen (regenjassen van Allegri).

Heb zelf een mooie beige Isai jasje meegenomen en een Oger DFS hemd (ook nog 50 euro vanaf geluld, hemd dus gratis  :lol: )

Harm

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
    • Thuisbarista.nl
Reactie #320 Gepost op: 04 maart 2007 - 18:59:24
Citaat van: "Vortex"

Ze zijn bezig met een verbouwing waardoor je nog wat extra meer korting krijgt (staat op de ramen geplakt..). In ieder geval hadden ze al wat kleedhokken achterin staan, hoorde een verkoper zeggen dat ze er een 'normale' kledingzaak van gingen maken.

In ieder geval lag er wel wat leuks. Zo heb ik een mooie Borrelli DB (niet mijn smaak) pakken zien liggen in maatje 48. Pastte me goed maar DB staat me niet.

Heb zelf een mooie beige Isai jasje meegenomen en een Oger DFS hemd (ook nog 50 euro vanaf geluld, hemd dus gratis  :lol: )

Die Borrelli DB was dat een pak of alleen een jasje????

Jason

• Gast
Reactie #321 Gepost op: 04 maart 2007 - 20:19:24
Enig idee wat de Allegri jas kostte?

Vortex

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #322 Gepost op: 04 maart 2007 - 20:37:44
Citaat van: "Harm"

Die Borrelli DB was dat een pak of alleen een jasje????

Jasje, lag ook nog een Borrelli bijpassende broek in maat 46. Ook nog hetzelfde Borrelli pak in maatje 50.

DB heeft wel brede revers (2,5 knoops!!).

Vortex

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #323 Gepost op: 04 maart 2007 - 20:38:11
Citaat van: "Jason"

Phoe, DACHT iets van 300/350 euro..

Jason

• Gast
Reactie #324 Gepost op: 04 maart 2007 - 20:42:34
Citaat van: "Jason"

Phoe, DACHT iets van 300/350 euro..

Dat is toch net duur, het kán gaaf zijn maar dat moet maar net lukken.

Dion

• Bekijk profiel
Reactie #325 Gepost op: 12 maart 2007 - 23:12:29
Ik was daar laatst net voor de verbouwing, en ik wist niet hoe snel ik weer naar buiten moest rennen...

wat een rampwinkel, het zou zich eigenlijk geen outlet mogen noemen.  En al die mensen die voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten, eigenlijk best zielig...

Vortex

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #326 Gepost op: 12 maart 2007 - 23:15:59
Citaat van: "Dion"
Ik was daar laatst net voor de verbouwing, en ik wist niet hoe snel ik weer naar buiten moest rennen...

wat een rampwinkel, het zou zich eigenlijk geen outlet mogen noemen.  En al die mensen die voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten, eigenlijk best zielig...

Kom er zelf ook wel eens, zo nu en dan vind je echt een pareltje. Zo heb ik een week geleden een prachtig Isaia jasje meegenomen. Ook zag ik nog een prachtig Borrelli DB pak en Cornelliani jasje.

Het is er inderdaad een zooitje en je zal er niet top worden geholpen maar zoals ik al zei als je wat moeite doet en wat geluk hebt vind je er voor een leuke prijs mooie spulletjes.

Maar ik zal wel kort door de bocht gaan en je zal wel gelijk hebben dat de mensen die daar komen best zielig zijn en voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten.

:roll:

Dion

• Bekijk profiel
Reactie #327 Gepost op: 12 maart 2007 - 23:19:00

Bart

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #328 Gepost op: 12 maart 2007 - 23:22:36
Je valt in herhaling. En hoezo zijn mensen die daar hun slag kunnen of proberen te slaan zielig; ik zie de relatie niet echt.
Stemt rechts en haalt links in

Harm

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
    • Thuisbarista.nl
Reactie #329 Gepost op: 12 maart 2007 - 23:54:58
Citaat van: "Bart"
Je valt in herhaling. En hoezo zijn mensen die daar hun slag kunnen of proberen te slaan zielig; ik zie de relatie niet echt.

2X