Iemand pas nog langs de outlet geweest? Ben op zoek naar een paar v-hals truien die niet te duur zijn. Omdat ik toch wel een beetje twijfel over de kwaliteit van bijvoorbeeld de h&m truien dacht ik mischien een koopje te kunnen scoren
Citaat van: "omega007"Iemand pas nog langs de outlet geweest? Ben op zoek naar een paar v-hals truien die niet te duur zijn. Omdat ik toch wel een beetje twijfel over de kwaliteit van bijvoorbeeld de h&m truien dacht ik mischien een koopje te kunnen scoren HM Merino trui'tjes zijn prima ! Vooral voor die 35 euro die ze kosten.... als ze snel slijten... (die van mij houden zich erg goed vind ik) kan je gewoon een nieuwe kopen en de oude weg gooien toch ?
Citaat van: "Timothy"Citaat van: "omega007"Iemand pas nog langs de outlet geweest? Ben op zoek naar een paar v-hals truien die niet te duur zijn. Omdat ik toch wel een beetje twijfel over de kwaliteit van bijvoorbeeld de h&m truien dacht ik mischien een koopje te kunnen scoren HM Merino trui'tjes zijn prima ! Vooral voor die 35 euro die ze kosten.... als ze snel slijten... (die van mij houden zich erg goed vind ik) kan je gewoon een nieuwe kopen en de oude weg gooien toch ? 2 truitjes heb ik serieus waar al 2 jaar van de H&M en bijna niets aan te zien!!
Citaat van: "ruby tuesday"Citaat van: "Timothy"Citaat van: "omega007"Iemand pas nog langs de outlet geweest? Ben op zoek naar een paar v-hals truien die niet te duur zijn. Omdat ik toch wel een beetje twijfel over de kwaliteit van bijvoorbeeld de h&m truien dacht ik mischien een koopje te kunnen scoren HM Merino trui'tjes zijn prima ! Vooral voor die 35 euro die ze kosten.... als ze snel slijten... (die van mij houden zich erg goed vind ik) kan je gewoon een nieuwe kopen en de oude weg gooien toch ? 2 truitjes heb ik serieus waar al 2 jaar van de H&M en bijna niets aan te zien!!Bedankt. Weet ik ook weer waar ik mijn basics vandaan ga halen Ik neem ze wel gelijk in 5 of 6 kleuren mee Die trui die ja aanhebt in het Wat dragen de heren vandaag topic ziet er trouwens ook gewoon goed uit.
Citaat van: "omega007"Citaat van: "ruby tuesday"Citaat van: "Timothy"Citaat van: "omega007"Iemand pas nog langs de outlet geweest? Ben op zoek naar een paar v-hals truien die niet te duur zijn. Omdat ik toch wel een beetje twijfel over de kwaliteit van bijvoorbeeld de h&m truien dacht ik mischien een koopje te kunnen scoren HM Merino trui'tjes zijn prima ! Vooral voor die 35 euro die ze kosten.... als ze snel slijten... (die van mij houden zich erg goed vind ik) kan je gewoon een nieuwe kopen en de oude weg gooien toch ? 2 truitjes heb ik serieus waar al 2 jaar van de H&M en bijna niets aan te zien!!Bedankt. Weet ik ook weer waar ik mijn basics vandaan ga halen Ik neem ze wel gelijk in 5 of 6 kleuren mee Die trui die ja aanhebt in het Wat dragen de heren vandaag topic ziet er trouwens ook gewoon goed uit.dat zijn die
Ja.Niet echt goed gekeken, maar: geen santoni's, allegri regenjas, paar overjassen en wat jasjes.