Auteur Topic: [Haarlem] Oger dumpstore  (233033 keer gelezen)

Cornerman

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
    • http://www.cornerman.net
[Haarlem] Oger dumpstore
Reactie #255 Gepost op: 02 augustus 2006 - 14:19:33
Citaat van: "Jason"
Het is vanaf het station nogal ver lopen naar die winkel.. is er een snellere manier?

Wellicht met de treintaxi. (als die nog bestaat daar that is)
Frank Lucas: See, you are what you are in this world. That's either one of two things: Either you're somebody, or you ain't nobody.

Timothy

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
[Haarlem] Oger dumpstore
Reactie #256 Gepost op: 02 augustus 2006 - 15:27:10
Het is vanaf het station nogal ver lopen naar die winkel.. is er een snellere manier?

De bus... v.a. het station nemen richting centrum en dan bij V&D uitstappen dan is het nog +/- 5 min. lopen.
"I feel sorry for people who don't drink, when they wake up in the morning, that's as good as they're going to feel all day" - Frank Sinatra

giuliano

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
[Haarlem] Oger dumpstore
Reactie #257 Gepost op: 02 augustus 2006 - 15:29:37
exact
Life can only be understood backwards, but it must be lived forwards.

Napoleon

• Gast
[Haarlem] Oger dumpstore
Reactie #258 Gepost op: 02 augustus 2006 - 17:57:53
vanaf het station maximaal 10min tot kwartiertje lopen, prima te doen, zie je ook nog wat van haarlem zelf

Timothy

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
[Haarlem] Oger dumpstore
Reactie #259 Gepost op: 02 augustus 2006 - 18:37:39
Citaat van: "Napoleon"
vanaf het station maximaal 10min tot kwartiertje lopen, prima te doen, zie je ook nog wat van haarlem zelf

Wel flink doorlopen dan... maar het is alleen maar rechtdoor. En anders huur je een fiets op het station  :wink:
"I feel sorry for people who don't drink, when they wake up in the morning, that's as good as they're going to feel all day" - Frank Sinatra

gusto napolitano

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
[Haarlem] Oger dumpstore
Reactie #260 Gepost op: 02 augustus 2006 - 20:25:32
Citaat van: "Napoleon"
Genoeg winkels te zien op de heen weg.

giuliano

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
[Haarlem] Oger dumpstore
Reactie #261 Gepost op: 02 augustus 2006 - 21:48:23
Vanaf het station gezien (met een beetje omweg) kun je de volgende winkels bezoeken: America Today, Man to Be (oa Stone Island) , Players (oa Etro in de Warmoesstraat), Shirts & Capuccino, Colombo (AJ, RL Polo jeans), Thom Broekman (beetje preppy merken - gant, hilfiger etc), Men at Work, VIP (Caruso, Armani, Zileri, Santoni) en jawel Oger's dumpstore.

giuliano

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
[Haarlem] Oger dumpstore
Reactie #262 Gepost op: 03 augustus 2006 - 23:04:30
Net even naar Oger dumpstore geweest om de nieuwe spullen te bekijken. Ze hebben net alle restanten van A'dam binnen. R'dam volgt nog.

Ik heb zelf twee shirts van Isaia meegenomen (EUR 50 elk), maar zag ook Borrelli, Maffeis, Van Laack, Corneliani en Zegna liggen.

Daarnaast leren jassen (van 1200 voor 300) van Etro - ik vond deze wel erg casual, maar als je zoiets zoekt dan heb je een mooie koop.
Broeken van Etro en Incotex, Polo's van Vintage blabla, sweatshirts van Vintage (Muhammad Ali), schoenen van Zegna.

De pakken in maat 48 en 50 waren niet veel zaaks, eerlijk gezegd, maar goed de rest was dus niet slecht...

Sla je slag, shopsters!

Vortex

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
[Haarlem] Oger dumpstore
Reactie #263 Gepost op: 03 augustus 2006 - 23:11:58
Dank voor de tip Giuliano, ik ga d'r zondag eens langs!

Michael

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
[Haarlem] Oger dumpstore
Reactie #264 Gepost op: 03 augustus 2006 - 23:16:00
Citaat van: "Vortex"
Dank voor de tip Giuliano, ik ga d'r zondag eens langs!

ik ook; dus er zijn SF-ERS te SPOTTEN 8) :o

Carel

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
[Haarlem] Oger dumpstore
Reactie #265 Gepost op: 04 augustus 2006 - 10:27:37
Ik ging er gister ook even kijken rond een uur of 4 maar toen hadden ze die collectie volgens mij nog niet binnen..  maar ik vond het echt niet de moeite waard om binnen te kijken. Ik heb maat 44 en en dan hoef je er niet naartoe.. personeel is wel aardig maar ik vind het een grote rotzooi binnen.
Tribula

Vortex

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
[Haarlem] Oger dumpstore
Reactie #266 Gepost op: 04 augustus 2006 - 12:10:59
Klopt, maar als er zo nu en dan een paar pareltjes tussen liggen voor weinig geld neem ik dat wel voor lief. Krijg bij Montulet in Maastricht een beetje hetzelfde gevoel, veel spullen overal verspreid en je weet niet waar je moet kijken  :shock:

TimMureau

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
[Haarlem] Oger dumpstore
Reactie #267 Gepost op: 04 augustus 2006 - 12:16:02
Citaat van: "Carel"
Ik ging er gister ook even kijken rond een uur of 4 maar toen hadden ze die collectie volgens mij nog niet binnen..  maar ik vond het echt niet de moeite waard om binnen te kijken. Ik heb maat 44 en en dan hoef je er niet naartoe.. personeel is wel aardig maar ik vind het een grote rotzooi binnen.

Het heet niet voor niks een dumpstore :P  :lol:  
Soms als je goed zoekt zit er wel wat tussen, maar ik ben er ook al vaak met lege handen weggegaan...
Return to innocence...

giuliano

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
[Haarlem] Oger dumpstore
Reactie #268 Gepost op: 04 augustus 2006 - 12:46:21
Ik ben in ieder geval tevreden met mijn Isaia.

ik post morgen wel even voor de deur om SF-ers te spotten haha
(ik woon er zo'n 300 meter vandaan)

Carel

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
[Haarlem] Oger dumpstore
Reactie #269 Gepost op: 04 augustus 2006 - 15:09:40
Citaat van: "giuliano"
Ik ben in ieder geval tevreden met mijn Isaia.

ik post morgen wel even voor de deur om SF-ers te spotten haha
(ik woon er zo'n 300 meter vandaan)

Is ook heel mooi als je de RTW gewoon goed past.. en makkelijk als je er zo dichtbij woont om af en toe es te kijken. Maar net als outlets e.d. ga ik niet echt graag kijken.
Tribula