Auteur Topic: [Haarlem] Oger dumpstore  (233036 keer gelezen)

Samuel

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
[Haarlem] Oger Dump Store - Deel II
Reactie #360 Gepost op: 01 augustus 2007 - 18:22:08
Vandaag zouden de overblijfselen binnengekomen moeten zijn van de uitverkoop in de flagstores.

Mr Cheap

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #361 Gepost op: 01 augustus 2007 - 21:35:03
Vandaag rond 5 uur even wezen kijken, licht weinig tot niets. Voor de enkele snoepjes die ik zag heb ik momenteel geen ruimte: Borrelli kostuum mt50 van 6500 voor 1000 en een attoline kostuum mt50(?) van 2600 voor 700. Daarnaast nog wat mooie jassen van oa Etro. Misschien iets voor 1 van jullie.

DaanL

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #362 Gepost op: 01 augustus 2007 - 21:50:58
Ik ga morgenavond even kijken voor een pak, misschien hebben ze nog wat moois hangen in mt48. :o

Gnis

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #363 Gepost op: 03 augustus 2007 - 09:47:40
Citaat van: "DaanL"
Ik ga morgenavond even kijken voor een pak, misschien hebben ze nog wat moois hangen in mt48. :o

Heb je nog iets kunnen vinden in 48?

Ik zag alleen twee zegna's die de moeite waard waren, alleen ik had al iets in die stof.
Do it
Do it right
Do it right now

its

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #364 Gepost op: 04 augustus 2007 - 09:59:37
Mijn resultaten......

Twee Ballantyne truitjes (groen (100% cashmere) en de ander is heel licht blauw) en een Zegna truitje (licht oranje)...

Dus ik ben zeer tevreden, maar ik was er dan ook wel woensdagochtend om 10 uur...

Toen hadden ze ook nog 1 paar suede santoni in maat 7, maar ik vond toch dat er wat afwerkingsfoutjes aanwezig waren, dus heb ik ze maar laten staan. Verder had je alleen maar mooie schoenen in maat 10.5!!!

Zo nu eventjes bij Zwartjes, Meijers en Manwood langs om een paar nette schoenen te vinden.
oedkoop is duurkoop!

Dennis

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #365 Gepost op: 04 augustus 2007 - 10:07:46
Niet even langs Sir Max ?
"Suits are full of joy! They are the sartorial equivalent of a baby’s smile" - Barney Stinson

DaanL

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #366 Gepost op: 04 augustus 2007 - 14:14:51
Citaat van: "Gnis"
Citaat van: "DaanL"

Heb je nog iets kunnen vinden in 48?

Ik zag alleen twee zegna's die de moeite waard waren, alleen ik had al iets in die stof.

Mwah, ze hadden wat DFS hangen, maar niet echt iets moois. :?

Gnis

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #367 Gepost op: 04 augustus 2007 - 17:10:25
Citaat van: "its"
Mijn resultaten......

Twee Ballantyne truitjes (groen (100% cashmere) en de ander is heel licht blauw) en een Zegna truitje (licht oranje)...

Dus ik ben zeer tevreden, maar ik was er dan ook wel woensdagochtend om 10 uur...

Toen hadden ze ook nog 1 paar suede santoni in maat 7, maar ik vond toch dat er wat afwerkingsfoutjes aanwezig waren, dus heb ik ze maar laten staan. Verder had je alleen maar mooie schoenen in maat 10.5!!!

Zo nu eventjes bij Zwartjes, Meijers en Manwood langs om een paar nette schoenen te vinden.

wat voor een afwerkingsfoutjes dan? wellicht heb ik wel interesse.
Do it
Do it right
Do it right now

its

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #368 Gepost op: 04 augustus 2007 - 19:09:34
Citaat
wat voor een afwerkingsfoutjes dan? wellicht heb ik wel interesse.

Dat het suede niet mooi doorgetrokken is, dat er dus tegen de zool aan, kleine open stukjes zijn....Ja is lastig te omschrijven, maar ik neem aan dat je het wel begrijpt!!

Citaat
Niet even langs Sir Max ?

Sir Max is over het algemeen weer net iets duurder. En ik ken mezelf, dan zie ik daar weer net een mooie schoen die weer net iets duurder is en dan .................Wil ik die toch echt hebben :D Je moet natuurlijk een keer een grens stellen aan je budget! :wink: Maar goed ook in die andere winkels heb je genoeg mooie schoenen. Vooral Meijer is altijd wel grappig om even binnen te lopen, die hebben de raarste schoenen.......Maar goed, vandaag is het helaas niks geworden.......Was wel een gekkenhuis met die Gay Parade in de stad....
oedkoop is duurkoop!

Harm

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
    • Thuisbarista.nl
Reactie #369 Gepost op: 06 augustus 2007 - 09:49:39
Over 2 weken komt de zending vanuit Den Haag binnen.

giuliano

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #370 Gepost op: 06 augustus 2007 - 11:24:50
Ik heb er nog snel een Paul Smith weggehaald, maar surprise - veel wijder heb ik een overhemd in jaren niet gehad (had m niet gepast..al m'n andere Paul Smith shirts zitten RTW als gegoten). Moet dus nog even langs de kleermaker...

Voor de rest was het niet veel - hoewel er een mooie Zegna tussen de pakken zat. En er is een tweetal maten over van de trenchcoats van Etro, die ik mooi vind.
Life can only be understood backwards, but it must be lived forwards.

Gnis

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #371 Gepost op: 06 augustus 2007 - 15:46:19
Citaat van: "giuliano"
Ik heb er nog snel een Paul Smith weggehaald, maar surprise - veel wijder heb ik een overhemd in jaren niet gehad (had m niet gepast..al m'n andere Paul Smith shirts zitten RTW als gegoten). Moet dus nog even langs de kleermaker...

Voor de rest was het niet veel - hoewel er een mooie Zegna tussen de pakken zat. En er is een tweetal maten over van de trenchcoats van Etro, die ik mooi vind.

Ik heb inderdaad twee zegna's bijna meegenomen: ik heb ze helaas moeten laten hangen omdat ze te veel leken op pakken die ik al had.
Do it
Do it right
Do it right now

omega007

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #372 Gepost op: 23 september 2007 - 21:47:18
Iemand pas nog langs de outlet geweest? Ben op zoek naar een paar v-hals truien die niet te duur zijn. Omdat ik toch wel een beetje twijfel over de kwaliteit van bijvoorbeeld de h&m truien dacht ik mischien een koopje te kunnen scoren :P

Harm

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
    • Thuisbarista.nl
Reactie #373 Gepost op: 23 september 2007 - 22:11:21
Langsgaan of even bellen is het beste.

omega007

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #374 Gepost op: 23 september 2007 - 22:16:52
Ja, dacht ik ook al alleen is haarlem best een eind weg en ik vind bellen ook wel een beetje lullig.
Ik bedoel die verkoper gaat toch niet zeggen dat die troep aan het verkopen is.

dus als er pas nog iemand geweest is hoor ik het graag.