Auteur Topic: [Haarlem] Oger dumpstore  (233036 keer gelezen)

Timothy

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
[Haarlem] Oger Dump Store - Deel II
Reactie #330 Gepost op: 13 maart 2007 - 08:37:41
Citaat van: "Dion"
Ik was daar laatst net voor de verbouwing, en ik wist niet hoe snel ik weer naar buiten moest rennen...

wat een rampwinkel, het zou zich eigenlijk geen outlet mogen noemen.  En al die mensen die voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten, eigenlijk best zielig...

Tja je bent er zelf ook geweest dus... eigenlijk vind je jezelf ook zielig ?
Ik kom er ook wel eens hoor maar nog nooit iets leuks kunnen vinden in mijn maat. Maar zoals Vortex zegt: er hangt vaak genoeg wel iets moois.
"I feel sorry for people who don't drink, when they wake up in the morning, that's as good as they're going to feel all day" - Frank Sinatra

Napoleon

• Gast
Reactie #331 Gepost op: 13 maart 2007 - 08:39:32
Ik was daar laatst net voor de verbouwing, en ik wist niet hoe snel ik weer naar buiten moest rennen...

wat een rampwinkel, het zou zich eigenlijk geen outlet mogen noemen.  En al die mensen die voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten, eigenlijk best zielig...
anders ga je lekker semi maatjasjes van society dragen, kun je tegen iedereen zeggen dat je alleen maar maatwerk draagt

Vodka

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #332 Gepost op: 13 maart 2007 - 09:22:41
nou kinders, dat mag allemaal wel wat vriendelijker.

ontopic: ik kom er zelden meer, was een periode dat ik vaak in Haarlem centrummoest zijn en dan liep ik altijd wel eventjes binnen. Dat is nu niet meer het geval, en om er nou speciaal voor naar toe te gaan....
Sailing, an expensive way to travel for free"

cheukert

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #333 Gepost op: 13 maart 2007 - 17:04:03

Nou, als het kan waarom niet? Wat is het nut van meer betalen voor hetzelfde product (behalve de service).
ls de buren van hiernaast zo'n probleem maken van m'n Apache, dan verhuizen ze toch gewoon?!? Interesseert me vrij weinig :lol:

Aaron

• Gast
Reactie #334 Gepost op: 13 maart 2007 - 22:19:33
Het enige waar ik pér definitie de full retail voor over heb zijn mooie schoenen en MTM 8) .

Ik voel me des te beter als ik voor een mooie prijs een leuk item heb kunnen bemachtigen. Bij de winkel waar ik meestal kom (T&C) zijn ze uiterst relaxed. We maken meestal een leuk praatje en ze weten dat ik heus niet alles in de uitverkoop haal. Broeken & knitwear vaak wel, maar voor een RTW jasje betaal ik echt niet meer dan een euro of 300 (1 keer 750 euro voor een soft cotton Caruso blazer betaald. Die zit ook erg goed, maar de volgende keer ga ik toch echt voor MTM voor dat bedrag).

Vortex

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #335 Gepost op: 13 maart 2007 - 22:22:53
Citaat van: "Aaron"
Het enige waar ik pér definitie de full retail voor over heb zijn mooie schoenen en MTM 8) .

Lol, heb je dat van mij? Voor mij geldt hetzelfde, heb wel geduld om even te wachten op de uitverkoop  :lol:

Aaron

• Gast
Reactie #336 Gepost op: 13 maart 2007 - 23:04:14
Citaat van: "Vortex"
Citaat van: "Aaron"

Lol, heb je dat van mij? Voor mij geldt hetzelfde, heb wel geduld om even te wachten op de uitverkoop  :lol:

Jij vertelde dat idd toen we naar Apeldoorn gingen, en eigenlijk ben ik het daar wel mee eens :D

Patrick Bateman

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #337 Gepost op: 24 juli 2007 - 16:27:41
Nog iemand hier laatst geweest?
He was a cop, and good at his job. But then he committed the ultimate sin and testified against other cops gone bad. Cops who tried to kill him, but got the woman he loved instead. Framed for murder, now he prowls the badlands. An outlaw hunting outlaws.

Samuel

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #338 Gepost op: 25 juli 2007 - 08:53:16
Ik ben er vorige week langs geweest. Er was eigenlijk weinig tot niets in mijn maat. Met boordmaat 38 viste ik achter het net; de luxere shirts waren volledig op. Qua schoenen kun je je geluk op als je maat 7 hebt, realistische maten hebben ze momenteel niet.

Bogart

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #339 Gepost op: 25 juli 2007 - 10:09:11
Citaat van: "Samuel"
Ik ben er vorige week langs geweest. Er was eigenlijk weinig tot niets in mijn maat. Met boordmaat 38 viste ik achter het net; de luxere shirts waren volledig op. Qua schoenen kun je je geluk op als je maat 7 hebt, realistische maten hebben ze momenteel niet.

Vind 7 realistisch genoeg.

Napoleon

• Gast
Reactie #340 Gepost op: 25 juli 2007 - 11:00:08
7 is bijna een vrouwenmaat

Bogart

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #341 Gepost op: 25 juli 2007 - 11:40:17
Ja, weet ik.Ben ook maar klein.
Weet toch dat het model van een schoen het mooiste uitkomt in 7-7˝?

Sergio

• Administrator
  • Gebruiker
    • Bekijk profiel
    • Vanitŕ - modern tailors
Reactie #342 Gepost op: 25 juli 2007 - 11:48:37

Heeft Vortex niet boordmaat 38? :lol:
If something seems too good to be true, it probably is.
Never expect to get a lot by paying a little
Style isn't a question of life or death: it's much more important than that.

Vanitŕ - modern tailors

Vortex

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #343 Gepost op: 25 juli 2007 - 11:49:32
Citaat van: "Sergio"

Heeft Vortex niet boordmaat 38? :lol:

Ja, en lange armen :( Dat soort hemdjes vind ik wel leuk om te kopen als casual hemd, mouwen opstropen en showen die armen :)

Rogier

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #344 Gepost op: 25 juli 2007 - 12:11:21
Citaat van: "Bogart"
Ja, weet ik.Ben ook maar klein.
Weet toch dat het model van een schoen het mooiste uitkomt in 7-7˝?

Met Santoni heb ik ook deze maten (7 voor boots, en 7,5 voor de rest) en ik ben toch niet echt klein (1m80 ongeveer). :lol:
This, madame, is Versailles.