Auteur Topic: [Haarlem] Oger dumpstore  (233030 keer gelezen)

Carel

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
[Haarlem] Oger dumpstore
Reactie #285 Gepost op: 06 augustus 2006 - 21:12:04
Citaat van: "Vortex"
Citaat van: "Carel"
ik was er donderdag.. en vandaag verteld hij tegen jou dat hij normaal in amsterdam staat..  en woensdag is giuliano er en daar verteld ie hetzelfde tegen..  :lol:

Hahha, zou ie gelogen hebben? Was in ieder geval iemand die me netjes geholpen heeft daar gaat het mij om ;)

Precies.. dat Isaia shirt van je ziet er goed uit.
Tribula

Vortex

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
[Haarlem] Oger dumpstore
Reactie #286 Gepost op: 06 augustus 2006 - 21:13:04

Jep, en voor 50 Euro ga ik niet moeilijk doen. Ze hadden ook nog een Borrelli hemd liggen, maar ik vond de pasvorm van de Emanuele Maffeis en Isaia hemd het beste.

Jij nog wat moois gescored?

Carel

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
[Haarlem] Oger dumpstore
Reactie #287 Gepost op: 06 augustus 2006 - 21:17:17

Jep, en voor 50 Euro ga ik niet moeilijk doen. Ze hadden ook nog een Borrelli hemd liggen, maar ik vond de pasvorm van de Emanuele Maffeis en Isaia hemd het beste.

Jij nog wat moois gescored?

Nee.. heb maat 36 van shirt en 44 van pak..  zat niet echt iets tussen wat ik mooi vond.  Een krijtstreep DFS met fluweel kraagstuk maar die vond ik helemaal niet mooi. Voor de rest heb ik ook niet meer gekeken.. echt geen zin om daar die stapels met broeken te spitten en het regende echt als een gek die dag dus ben daarna ook naar huis gegaan.
Tribula

giuliano

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
[Haarlem] Oger dumpstore
Reactie #288 Gepost op: 07 augustus 2006 - 11:03:59
Die jongen zei tegen mij ook al dat ie normaal gesproken in amsterdam staat..  ik weet niet of ik dat nu wel moet geloven.  :lol:

Dat donkere vrouwtje heb ik gemist.. wel een wat oudere taart.

Ben je d'r vandaag ook geweest? Waarom zou je het niet geloven?

ik was er donderdag.. en vandaag verteld hij tegen jou dat hij normaal in amsterdam staat..  en woensdag is giuliano er en daar verteld ie hetzelfde tegen..  :lol:

Drama die gasten - voelen zich te goed voor de klant en hun eigen winkel... Wel goed om te horen dat je dit keer goed geholpen werd. Bij mij viel het dit keer ook mee, maar waarschijnlijk kwam dat omdat ik in twee minuten tijd een rondje winkel had gemaakt en twee keer maat 39 van Isaia had afgerekend. Knappe verkoper die daar nog tussen komt  :wink:

Hoe dan ook, er lagen mooie shirts en die zijn zeker de moeite waard. Ik heb ook maat 48 en vond de pakken helemaal niets. Volgende week komt de overstock van Oger R'dam naar Haarlem - misschien zit er dan weer iets leuks bij. Maar ik heb het wel weer even gehad met shoppen, heb in drie weken tijd zo'n 12 nieuwe shirts gekocht (niet alleen bij Oger). Gaat nergens meer over. Als ik een vrouw was geweest, dan was dit een signaal voor relatieproblemen of zo   :?
Life can only be understood backwards, but it must be lived forwards.

Timothy

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
[Haarlem] Oger dumpstore
Reactie #289 Gepost op: 07 augustus 2006 - 11:21:10
Citaat van: "giuliano"
Als ik een vrouw was geweest, dan was dit een signaal voor relatieproblemen of zo   :?

Uhm... ik denk dat je als man ook een complex of relatie problemen hebt als je in 3 weken tijd 12 shirts koopt :wink:

De nieuwe overstock komt dus over een week binnen ?
Ik ga tegen die tijd misschien ook maar eens kijken maar het zal wel lastig worden ik heb maat 37 shirts en 48.
"I feel sorry for people who don't drink, when they wake up in the morning, that's as good as they're going to feel all day" - Frank Sinatra

giuliano

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
[Haarlem] Oger dumpstore
Reactie #290 Gepost op: 07 augustus 2006 - 11:36:24
Citaat van: "Timothy"
Citaat van: "giuliano"
Als ik een vrouw was geweest, dan was dit een signaal voor relatieproblemen of zo   :? :?

Uhm... ik denk dat je als man ook een complex of relatie problemen hebt als je in 3 weken tijd 12 shirts koopt :wink:
:?

Gelukkig is het niet zo - het kwam toevallig zo uit  :shock:
Ja, volgende week nieuwe aanvoer.

Vortex

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
[Haarlem] Oger dumpstore
Reactie #291 Gepost op: 23 augustus 2006 - 14:20:06
giuliano nog nieuw spul binnen gekomen? :)

giuliano

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
[Haarlem] Oger dumpstore
Reactie #292 Gepost op: 23 augustus 2006 - 14:31:22
Ik ben niet binnen gelopen, maar zag vanuit de etalage wel wat nieuw spul, dus het zal ongetwijfeld...

Vortex

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
[Haarlem] Oger dumpstore
Reactie #293 Gepost op: 04 november 2006 - 00:38:34
Ben van plan om zondag langs te gaan. Weet iemand of er toevallig nog wat leuks ligt (mtje 48/49)?

Aero

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
[Haarlem] Oger dumpstore
Reactie #294 Gepost op: 04 november 2006 - 12:34:40
Jeej 1ste post :P in het outlet topic  :shock:

maargoed in 48 hadden ze volgens mij alleen DFS en Corneliani hangen, kan zijn dat er nog wat anders tussen hing, maar ik heb heel snel gekeken.

Ze hadden wel interessante broeken liggen van Ralph Lauren en Incotex voor 30 euro d8 ik, ik heb er een beetje spijt van dat ik er geen broek heb gekocht als ze daadwerkelijk 30 euro zijn, want dat is geen geld :P

Verder hebben ze nog wat leuke shirts van borrelli, finamore per oger en maffeis, maar daar moet je echt goed kijken want van maffeis lagen er over het algemeen van die fluor stift marker kleuren en van borrelli hadden ze op maat 39 wel wat fatsoenlijke (blauw wit gestreept) shirts.

Ik denk dat ik aankomende week nog een x ga, want mijn vriendin wou er ook een x kijken voor haar vader en ik had gezegd dat ze ook dames kleding hadden, maar daar ga ik nu eigenlijk weer aan twijfelen.

Service daar is wel ver te zoeken, het was gigantisch druk en alles lag een beetje op een hoopje, ik had een finamore per oger gekocht, maar daar zat blijkbaar zo'n anti diefstal button aan en die had de stof best wel beschadigd, maar nadat ik hem gewassen heb is het weg, dus kijk even goed of er geen gat in zit, want 50 euro voor een gaatje midden op je shirt is ook nix.

Vortex

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
[Haarlem] Oger dumpstore
Reactie #295 Gepost op: 05 november 2006 - 17:48:55
Idd veel fluor hemden en andere troep. Weinig moois kunnen vinden maar toch nog 3 paar cashmere Falke sokken kunnen meenemen voor 10 euro p/s!

de Hanepoot

• Bekijk profiel
[Haarlem] Oger dumpstore
Reactie #296 Gepost op: 11 november 2006 - 14:24:14
Donderdagmiddag eens langsgegaan en een Etro shirt (veelkleurig maar daar hou ik van) en een Isaia shirt gekocht voor 35E per stuk Lagen hoop Incotex broeken voor 30E per stuk en Borelli Jeans voor 50 E per stuk...

Merlino

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
[Haarlem] Oger dumpstore
Reactie #297 Gepost op: 11 november 2006 - 14:47:49
Citaat van: "de Hanepoot"
Incotex broeken voor 30E

Maar ook in normale kleuren (khaki, bruin, etc) en maten (48, 50) of alleen pipo de clown kleuren/maten?
"It takes a man to suffer ignorance, and smile" - Gordon Sumner

Harm

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
    • Thuisbarista.nl
[Haarlem] Oger dumpstore
Reactie #298 Gepost op: 11 november 2006 - 15:30:42
Jeans begint pas bij maat 30. Dat is voor mijzelf al veels te ruim.

Aero

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
[Haarlem] Oger dumpstore
Reactie #299 Gepost op: 11 november 2006 - 15:45:38
Die Borrelli Jeans had ik gepast in 33, zat net iets te ruim, maar ik vond het model niks was veel te hoog en kleur was best vaal. Had wel een jeans van Etro gekocht, paar gaten erin met gekleurde lapjes erin, vrij fout, voor die 350 euri had ik hem niet gekocht, maar 50 euro is prima.

Incotex broeken had ik ook nog gepast, maar meer dan een witte cotton/linnen blend in de maat 50 hadden ze niet, ik vond hem iets te strak zitten op mijn bovenbenen, dus ik had hem maar laten liggen (snap trouwens niet waarom hij wat te strak zat, want mijn andere incotex zijn ook maat 50, zal wel verschil in zitten)

mooie zegna schoenen hadden ze ook in maat 8.5 alleen vond ik ze nog te duur. Ze waren 60% afgeprijst (van 450 naar 200)