Jeej 1ste post

in het outlet topic
maargoed in 48 hadden ze volgens mij alleen DFS en Corneliani hangen, kan zijn dat er nog wat anders tussen hing, maar ik heb heel snel gekeken.
Ze hadden wel interessante broeken liggen van Ralph Lauren en Incotex voor 30 euro d8 ik, ik heb er een beetje spijt van dat ik er geen broek heb gekocht als ze daadwerkelijk 30 euro zijn, want dat is geen geld

Verder hebben ze nog wat leuke shirts van borrelli, finamore per oger en maffeis, maar daar moet je echt goed kijken want van maffeis lagen er over het algemeen van die fluor stift marker kleuren en van borrelli hadden ze op maat 39 wel wat fatsoenlijke (blauw wit gestreept) shirts.
Ik denk dat ik aankomende week nog een x ga, want mijn vriendin wou er ook een x kijken voor haar vader en ik had gezegd dat ze ook dames kleding hadden, maar daar ga ik nu eigenlijk weer aan twijfelen.
Service daar is wel ver te zoeken, het was gigantisch druk en alles lag een beetje op een hoopje, ik had een finamore per oger gekocht, maar daar zat blijkbaar zo'n anti diefstal button aan en die had de stof best wel beschadigd, maar nadat ik hem gewassen heb is het weg, dus kijk even goed of er geen gat in zit, want 50 euro voor een gaatje midden op je shirt is ook nix.