Auteur Topic: [Haarlem] Oger dumpstore  (233033 keer gelezen)

Merlino

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
[Haarlem] Oger dumpstore
Reactie #300 Gepost op: 11 november 2006 - 17:57:07
Citaat van: "Aero"

Incotex broeken had ik ook nog gepast, maar meer dan een witte cotton/linnen blend in de maat 50 hadden ze niet, ik vond hem iets te strak zitten op mijn bovenbenen, dus ik had hem maar laten liggen (snap trouwens niet waarom hij wat te strak zat, want mijn andere incotex zijn ook maat 50, zal wel verschil in zitten)

Dat is bij incotex echt maar net hoe de wind waait! Heb mt. 50 die ruim zitten, die goed zitten en diegenen waarvoor ik eerst weer af moet vallen :oops:
"It takes a man to suffer ignorance, and smile" - Gordon Sumner

Immanuel

• Gast
[Haarlem] Oger dumpstore
Reactie #301 Gepost op: 11 november 2006 - 22:48:08
Citaat van: "Merlino"

Incotex broeken had ik ook nog gepast, maar meer dan een witte cotton/linnen blend in de maat 50 hadden ze niet, ik vond hem iets te strak zitten op mijn bovenbenen, dus ik had hem maar laten liggen (snap trouwens niet waarom hij wat te strak zat, want mijn andere incotex zijn ook maat 50, zal wel verschil in zitten)

Dat is bij incotex echt maar net hoe de wind waait! Heb mt. 50 die ruim zitten, die goed zitten en diegenen waarvoor ik eerst weer af moet vallen :oops:

modellen...

Merlino

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
[Haarlem] Oger dumpstore
Reactie #302 Gepost op: 12 november 2006 - 11:09:54
Citaat van: "Immanuel"

modellen...

Tuurlijk maar het model staat bij mijn weten nooit in de broek en mijn oog is wat dat betreft net getraind genoeg om een bootcut en 19cm pijp uit elkaar te houden ;)

Immanuel

• Gast
[Haarlem] Oger dumpstore
Reactie #303 Gepost op: 12 november 2006 - 12:26:57
model 36 is beetje traditioneel, model 35 is wat lager en smaller, model 93 is slanker dan slank, 52 is een 5 pocket, 26 is slank, met knoopsluitingenz enz, voor die nummers staat meestal een lettercombinatie, totzover mijn eigen modellen in e kast omschreven :wink:

Napoleon

• Gast
[Haarlem] Oger dumpstore
Reactie #304 Gepost op: 13 november 2006 - 15:20:59
model 36 is beetje traditioneel, model 35 is wat lager en smaller, model 93 is slanker dan slank, 52 is een 5 pocket, 26 is slank, met knoopsluitingenz enz, voor die nummers staat meestal een lettercombinatie, totzover mijn eigen modellen in e kast omschreven :wink:
helaas staat dat bv op yoox niet aangegeven

Allonjo!

• Bekijk profiel
[Haarlem] Oger dumpstore
Reactie #305 Gepost op: 25 november 2006 - 11:49:21
Ik ga een deze daagjes nog wel even langs, of raden jullie mij aan te wachten totdat de sale is afgelopen en er opnieuw bevooraad kan worden.

De verkoopster is zeker niet de vriendelijkste. de iets oudere man daar en tegen wel.

Ben er laatst een keer naar Binnen geweest, wel een paar mooie dassen en indd de overhemden in vrolijke kleurtjes. Ben er zelf niet vies van maar ieder zijn smaak.

ik laat wel een bericht achter wanneer ik ben geweest
on't blame it on sunshine;Don't blame it on moonlight;Don't blame it on goodtimes;Blame it on the boogie(8)

Rob

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
[Haarlem] Oger dumpstore
Reactie #306 Gepost op: 03 december 2006 - 18:00:30
Ben van de week nog even geweest. Die vrouwelijke verkoper stond mij inderdaad echt de winkel uit te kijken. In mijn maat was er iig niet veel te krijgen. Er lagen nog wat button down hemden van Etro in allerlei maten, verder geen mooie dress shirts ofzo. Kwamen over 2 weken weer veel nieuwe binnen wist een van de verkopers mij te vertellen. Inderdaad wel veel dassen zoals verschillende van Borelli en Etro voor 20 E :D
Ook verschillende paren Zegna schoenen voor de liefhebbers..
Als je een kleinere boordmaat hebt dan 39 zou ik even wachten met gaan.
Groetjes
o the falcon's heard the falconer, huh?

Merlino

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
[Haarlem] Oger dumpstore
Reactie #307 Gepost op: 03 december 2006 - 18:22:02
Citaat van: "Rob"
Die vrouwelijke verkoper stond mij inderdaad echt de winkel uit te kijken

Ik begrijp dat niet, maar vind het wel sneu voor haar dat ze kennelijk zo'n rotbaan heeft dat ze de hele tijd chagrijnig moet zijn!

cheukert

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
[Haarlem] Oger dumpstore
Reactie #308 Gepost op: 03 december 2006 - 18:30:09
Toen ik er een paar maandjes geleden was, werd ik geholpen door een leuk grietje van in de 20 ofzo :P
ls de buren van hiernaast zo'n probleem maken van m'n Apache, dan verhuizen ze toch gewoon?!? Interesseert me vrij weinig :lol:

Merlino

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
[Haarlem] Oger dumpstore
Reactie #309 Gepost op: 03 december 2006 - 18:37:26
Jammer dat je precies oud genoeg bent om d'r jonge broertje te zijn ;)

Napoleon

• Gast
[Haarlem] Oger dumpstore
Reactie #310 Gepost op: 03 december 2006 - 19:32:44

Ik begrijp dat niet, maar vind het wel sneu voor haar dat ze kennelijk zo'n rotbaan heeft dat ze de hele tijd chagrijnig moet zijn!
gewoon vragen 'moet je betalen ofzo om in de winkel te staan?'

Aero

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
[Haarlem] Oger dumpstore
Reactie #311 Gepost op: 03 december 2006 - 19:58:00
Citaat van: "Napoleon"

gewoon vragen 'moet je betalen ofzo om in de winkel te staan?'

1ste x dat ik daar was was die oude vrouw niet echt behulpzaam, maar maandje terug toen ik er met mijn vriendin was was ze zeer behulpzaam, ik denk dat ze pot is :P

Jason

• Gast
[Haarlem] Oger dumpstore
Reactie #312 Gepost op: 04 december 2006 - 12:53:00

Waar staat dat dan in de broeken?

Immanuel

• Gast
[Haarlem] Oger dumpstore
Reactie #313 Gepost op: 04 december 2006 - 14:42:35
Citaat van: "Jason"

Waar staat dat dan in de broeken?

goeie... staat alleen op kartonnen label aan de lus vd broek.. :oops:

Timothy

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
[Haarlem] Oger dumpstore
Reactie #314 Gepost op: 04 december 2006 - 14:45:21
Ben van de week nog even geweest. Die vrouwelijke verkoper stond mij inderdaad echt de winkel uit te kijken. In mijn maat was er iig niet veel te krijgen. Er lagen nog wat button down hemden van Etro in allerlei maten, verder geen mooie dress shirts ofzo. Kwamen over 2 weken weer veel nieuwe binnen wist een van de verkopers mij te vertellen. Inderdaad wel veel dassen zoals verschillende van Borelli en Etro voor 20 E :D
Ook verschillende paren Zegna schoenen voor de liefhebbers..
Als je een kleinere boordmaat hebt dan 39 zou ik even wachten met gaan.
Groetjes

Zegna schoenen in welke maten ?
"I feel sorry for people who don't drink, when they wake up in the morning, that's as good as they're going to feel all day" - Frank Sinatra