Auteur Topic: Magnanni  (474068 keer gelezen)

Clay

• Moderator
  • Gebruiker
    • Profiel bekijken
Magnanni
Reactie #75 Gepost op: 14 februari 2007 – 22:38:26
Citaat van: "Vortex"
Tjah sorry maar ik vergelijk ze wel. Persoonlijk vind ik dat als je uberhaupt al iets wil namaken: doe het dan goed/beter :)

Of voor de helft vd prijs..

Twijfel nog steeds of ik voor magnanni, russo (wholecut of oxford) of C&J (Hallam) moet gaan.. (wilde eigenlijk hooguit 200 uitgeven en C&J moet ik dan wel weer veel meer gaan sparen, en is qua modellen misschien iets minder 'flitsend')

Vortex

• Gebruiker
    • Profiel bekijken
Magnanni
Reactie #76 Gepost op: 14 februari 2007 – 22:40:41
Citaat van: "Clay"
Tjah sorry maar ik vergelijk ze wel. Persoonlijk vind ik dat als je uberhaupt al iets wil namaken: doe het dan goed/beter :)

Of voor de helft vd prijs..

Twijfel nog steeds of ik voor magnanni, russo (wholecut of oxford) of C&J (Hallam) moet gaan.. (wilde eigenlijk hooguit 200 uitgeven en C&J moet ik dan wel weer veel meer gaan sparen, en is qua modellen misschien iets minder 'flitsend')

Zou voor C&J gaan met 348 leest en dan een beetje oppoetsen/patineren.

Camiceria

• Gebruiker
  • Respect Perry
    • Profiel bekijken
Magnanni
Reactie #77 Gepost op: 14 februari 2007 – 22:41:41
ik ook altijd maar nogmaals; we hebben het hier tochover het verschil tussen en leuke hyundai en een Porsche...?
Cami schrijft een blogje op www.heerlijkbynvn.blogspot.com

Hobson: 'Ah yes, Arthur, bathing is a lonely business.' Arthur: 'Except for fish. Fish all bathe together.'

Clay

• Moderator
  • Gebruiker
    • Profiel bekijken
Magnanni
Reactie #78 Gepost op: 14 februari 2007 – 22:43:53

Zou voor C&J gaan met 348 leest en dan een beetje oppoetsen/patineren.

waar te krijgen en voor hoeveel? online zijn ze beduidend goedkoper dan wat ik tot nu toe in de winkel heb gezien, maar weet niet of ze daar alle leesten hebben.

Dit model vind ik erg mooi:

f430

• Gebruiker
    • Profiel bekijken
Magnanni
Reactie #79 Gepost op: 14 februari 2007 – 22:46:20
Citaat van: "Camiceria"
Citaat van: "gusto napolitano"
ik zag een model in monkstrap die waren 199 euro met mooi patina bij van assem.Denk dat zwartjes die ook wel heeft.

ja die ga ik doen denk ik idd - ben in Den Haag dus zo ff naar Klijssen.

Heb ik ze ook gekocht een tijdje terug. Ik draag ze meestal als het regent enzo, tot nu toe blijven ze goed. Zoals je al zegt, mooie schoentjes voor het geld. Maar toch zie je gewoon dat je qua leer en dergelijke een stap terug gaat t.o.v. Santoni.

Mikey Fuoco

• Gebruiker
    • Profiel bekijken
Magnanni
Reactie #80 Gepost op: 15 februari 2007 – 11:46:54
Ben zelf ook wel in de markt voor een paar Magnanni's. Ik zoek een paar mooie zwarte monks (gald leder). Laatste keer bij Klijssen alleen maar modellen van vorig jaar gezien en daar was ik een week of drie geleden.  Weet eerlijk gezegd niet meer of ze dat model nog hadden  :oops:

Cami weet jij of ze bij Klijssen zoiets hebben staan?

Camiceria

• Gebruiker
  • Respect Perry
    • Profiel bekijken
Magnanni
Reactie #81 Gepost op: 15 februari 2007 – 11:52:09
Ga nu even terug voor een riem en zal meteen even voor je kijken!

Hobson: 'Ah yes, Arthur, bathing is a lonely business.' Arthur: 'Except for fish. Fish all bathe together.'

Mikey Fuoco

• Gebruiker
    • Profiel bekijken
Magnanni
Reactie #82 Gepost op: 15 februari 2007 – 11:59:55
Super!  :D

echt goeie service bij die jongens van shirtmakers  :lol:  :wink:

Clay

• Moderator
  • Gebruiker
    • Profiel bekijken
Magnanni
Reactie #83 Gepost op: 15 februari 2007 – 13:33:53
Ga nu even terug voor een riem en zal meteen even voor je kijken!

Welk model is het uiteindelijk geworden? De monk?

Mikey Fuoco

• Gebruiker
    • Profiel bekijken
Magnanni
Reactie #84 Gepost op: 15 februari 2007 – 17:18:21
Nou een paartje gekocht voor EUR 239,00. Hoog roodbruin, met veter en opanca. Echt een prima schoentje voor dat geld. Wel moeilijk, want het voelt een klein beetje als een stapje terug...  Morgen even een riempje erbij halen.

Denk 't niet :wink:

Timothy

• Gebruiker
    • Profiel bekijken
Magnanni
Reactie #85 Gepost op: 15 februari 2007 – 17:24:46
Citaat van: "Mikey Fuoco"
Ben zelf ook wel in de markt voor een paar Magnanni's. Ik zoek een paar mooie zwarte monks (gald leder). Laatste keer bij Klijssen alleen maar modellen van vorig jaar gezien en daar was ik een week of drie geleden.  Weet eerlijk gezegd niet meer of ze dat model nog hadden  :oops:

Cami weet jij of ze bij Klijssen zoiets hebben staan?

Hollants in Leiden... naast V&D.
"I feel sorry for people who don't drink, when they wake up in the morning, that's as good as they're going to feel all day" - Frank Sinatra

Mikey Fuoco

• Gebruiker
    • Profiel bekijken
Magnanni
Reactie #86 Gepost op: 15 februari 2007 – 17:28:29
Thanks!

Is wel het model van vorig jaar denk ik? Ik ben ook wel benieuwd naar de nieuwe collectie eigenlijk :)

Timothy

• Gebruiker
    • Profiel bekijken
Magnanni
Reactie #87 Gepost op: 15 februari 2007 – 17:44:05
Citaat van: "Mikey Fuoco"
Thanks!

Is wel het model van vorig jaar denk ik? Ik ben ook wel benieuwd naar de nieuwe collectie eigenlijk :)

Dat denk ik ook... ben idd erg benieuwd. Ik wil wel een monk zonder opanca of een veter met... weet het nog niet maar ik kijk uit naar de nieuwe collectie.

@Cami, heb jij zo'n rubber inzet in de zooL ?
"I feel sorry for people who don't drink, when they wake up in the morning, that's as good as they're going to feel all day" - Frank Sinatra

Camiceria

• Gebruiker
  • Respect Perry
    • Profiel bekijken
Magnanni
Reactie #88 Gepost op: 15 februari 2007 – 20:02:05
Mike, ze hadden verschllende zwarte lage modellen; op de plank stonden nu alleen maar met opanca, maar volgens mij was iemand ze zonder de opanca aan het passen. Sowieso zo even voorbij lopen dus.

Riem hadden ze helaas niet; nog even zoeken anders bestellen.

Ik heb toch echt een paar met veters, Mikey  :D

Krishan

• Gebruiker
    • Profiel bekijken
Magnanni
Reactie #89 Gepost op: 16 februari 2007 – 00:11:04
ik ook altijd maar nogmaals; we hebben het hier tochover het verschil tussen en leuke hyundai en een Porsche...?

Niet eens..

Met referentie aan mijn eerdere post..

Santoni = Maserati.. Erg mooi.. niet-praktisch.. gaat wel eens kaduuk (Sorry Gusto ;))..overpriced?

Magnanni = Porsche.. Zeker mooi, iets meer standaard.. zeer praktisch.. alledaags.. (imho) waar voor je geld..

Wow.. wat n supervergelijk  8)