Auteur Topic: Magnanni  (579632 keer gelezen)

Camiceria

  • Gebruiker
  • Berichten: 2.914
  • Respect Perry
    • Bekijk profiel
Magnanni
Reactie #30 Gepost op: 12 december 2006 – 00:28:32
Ik zou bijna zeggen 'magninifiek' maar ik doe het niet want over mijn paar van een jaar of wat geleden ben ik niet tevreden
Cami schrijft een blogje op www.heerlijkbynvn.blogspot.com

Hobson: 'Ah yes, Arthur, bathing is a lonely business.' Arthur: 'Except for fish. Fish all bathe together.'

Alex

  • Gebruiker
  • Berichten: 697
    • Bekijk profiel
Magnanni
Reactie #31 Gepost op: 12 december 2006 – 02:35:27
Citaat van: "Camiceria"
Ik zou bijna zeggen 'magninifiek' maar ik doe het niet want over mijn paar van een jaar of wat geleden ben ik niet tevreden


Wat is er mis mee? Die laarsjes zijn namelijk  =P~

MV

  • Gast
Magnanni
Reactie #32 Gepost op: 15 januari 2007 – 11:17:22
Weet iemand misschien of ze bij van Arendonk ook Magnanni hebben? Ik vind het model Monaco erg mooi moet ik zeggen.

Napoleon

  • Gast
Magnanni
Reactie #33 Gepost op: 15 januari 2007 – 11:35:36
kosten tegenwoordig al 250 E, met 100 E meer heb je al santoni en misschien ook een C&J

Peer Gynt

  • Gebruiker
  • Berichten: 1.287
    • Bekijk profiel
Magnanni
Reactie #34 Gepost op: 15 januari 2007 – 11:45:30
Citaat van: "Napoleon"
kosten tegenwoordig al 250 E, met 100 E meer heb je al santoni en misschien ook een C&J


Ik dacht eerder andersom: Sowieso C&J en misschien ook Santoni. De benchgrade van C&J is 350 euro, ik kan me van Santoni eigenlijk alleen prijzen hoger dan €380 heugen.
"Une personne n'est jamais heureuse excepté au prix d'ignorance." - Anatole France

Napoleon

  • Gast
Magnanni
Reactie #35 Gepost op: 15 januari 2007 – 11:51:32
Citaat van: "Peer Gynt"
Citaat van: "Napoleon"
kosten tegenwoordig al 250 E, met 100 E meer heb je al santoni en misschien ook een C&J


Ik dacht eerder andersom: Sowieso C&J en misschien ook Santoni. De benchgrade van C&J is 350 euro, ik kan me van Santoni eigenlijk alleen prijzen hoger dan €380 heugen.
oja klopt wel ging meer om het idee dat je niet veel geld 'meer' nodig hebt voor betere schoenen

MV

  • Gast
Magnanni
Reactie #36 Gepost op: 15 januari 2007 – 11:56:21
Dankje voor het meedenken. Weet je wat dan het probleem is, je begint eerst met een maximaal budget van ongeveer 200 euro. Vervolgens zie je Magnanni's en wil je die aanschaffen, ondanks dat ze een paar tientjes boven je gestelde budget liggen. Ik kan dan m'n budget met 100 euro vergroten en duurdere/betere schoenen kopen, maar zo blijf je bezig. Want als ik m'n budget met weer 100 euro verhoog zijn er vast wel weer betere schoenen te krijgen. Snap je wat ik bedoel?  :D

Het komt er op neer dat ik op zich ben naar slanke schoenen voor niet meer dan ongeveer 200 euro.

Peer Gynt

  • Gebruiker
  • Berichten: 1.287
    • Bekijk profiel
Magnanni
Reactie #37 Gepost op: 15 januari 2007 – 12:01:08
@MV

Ik volg je punt geheel! 100 euro bovenop 200 is toch alweer 50% extra. Met wat geluk vind je wat je zoekt in de uitverkoop, en kan je C&J voor rond de 250 kopen. Dan is de schade wellicht nog te overzien, al kan ik niet in jouw portefeuille kijken.

Die Magnanni's ook hier zien staan, en vind het een mooie schoen (uit de openingspost). Daar lijkt zelfs wat meer patina op te zitten.
"Une personne n'est jamais heureuse excepté au prix d'ignorance." - Anatole France

Rogier

  • Gebruiker
  • Berichten: 6.127
    • Bekijk profiel
Magnanni
Reactie #38 Gepost op: 15 januari 2007 – 12:25:57
Veel Santoni's -zo niet bijna alle- zitten tegewoordig al aan de 450. Dus dat is toch bijna 2 paar van het merk hier besproken. :D
This, madame, is Versailles.

Napoleon

  • Gast
Magnanni
Reactie #39 Gepost op: 15 januari 2007 – 12:36:34
true maargoed magnanni zijn fraaie schoenen voor het geld!

Clay

  • Moderator
  • Gebruiker
  • Berichten: 6.359
    • Bekijk profiel
Magnanni
Reactie #40 Gepost op: 15 januari 2007 – 15:24:01
Citaat van: "MV"
Weet iemand misschien of ze bij van Arendonk ook Magnanni hebben? Ik vind het model Monaco erg mooi moet ik zeggen.


In Tilburg wel, 2-3 modellen, best mooi, alleen dat stukje leer dat van de zool over de zijkant is genaaid vind ik niet super voor iedere gelegenheid.

Tinus

  • Gebruiker
  • Berichten: 231
    • Bekijk profiel
Magnanni
Reactie #41 Gepost op: 15 januari 2007 – 16:34:35
heb mijn magnanni nu bijna half jaartje en ben er nog steeds super tevreden mee. zien er ook nog steeds heel goed uit. draag ze 2/3 keer per week. kwaliteit vind ik zelf erg goed.
waarschijnlijk komt de nieuwe collectie eind deze maand/begin februari weer binnen. heb ze al gezien, zien er weer erg mooi uit!
You should wear your clothes; never allow your clothes to wear you” Hertog van Bedford

Timothy

  • Gebruiker
  • Berichten: 7.062
    • Bekijk profiel
Magnanni
Reactie #42 Gepost op: 15 januari 2007 – 16:47:24
Ik heb ze in Noordwijk zien staan en ik moet zeggen dat ik ze erg mooi vind.
Gewoon glad met opanca. Nu heb ik een vraag aan de mensen die al Magnanni hebben. Zit er bij jullie ook een rubber inzet in de zool ? (niet in de hak dus maar de zool) Die inzet is dikker dan het leer er omheen lijkt wel.
"I feel sorry for people who don't drink, when they wake up in the morning, that's as good as they're going to feel all day" - Frank Sinatra

Tinus

  • Gebruiker
  • Berichten: 231
    • Bekijk profiel
Magnanni
Reactie #43 Gepost op: 15 januari 2007 – 17:12:05
bij de wintermodellen zit er inderdaad een rubbere inleg in de zool.
scheelt natuurlijk een hoop slijtage en gladheid. het zooltje is in de zool gemaakt. komt iets boven de zool uit.
bij de modellen die dadelijk weer binnen komen is dit niet, is alleen bij de wintermodellen. de zomermodellen zijn door het ontbreken van dit daarom ook iets goedkoper.
You should wear your clothes; never allow your clothes to wear you” Hertog van Bedford

Timothy

  • Gebruiker
  • Berichten: 7.062
    • Bekijk profiel
Magnanni
Reactie #44 Gepost op: 15 januari 2007 – 17:16:55
Citaat van: "Tinus"
bij de wintermodellen zit er inderdaad een rubbere inleg in de zool.
scheelt natuurlijk een hoop slijtage en gladheid. het zooltje is in de zool gemaakt. komt iets boven de zool uit.
bij de modellen die dadelijk weer binnen komen is dit niet, is alleen bij de wintermodellen. de zomermodellen zijn door het ontbreken van dit daarom ook iets goedkoper.


Ah Capito... even wachten nog dus ;) Ik wil gewoon een geheel lederen zool.
(die zijn volgens mij ook wat dunner...)
"I feel sorry for people who don't drink, when they wake up in the morning, that's as good as they're going to feel all day" - Frank Sinatra