Auteur Topic: Magnanni  (579161 keer gelezen)

Tinus

  • Gebruiker
  • Berichten: 231
    • Bekijk profiel
Magnanni
Reactie #45 Gepost op: 15 januari 2007 – 17:22:51
ik verwacht dat de nieuwe collectie snel binnen zal zijn.
zal dan meteen paar foto's posten. dit zijn allemaal geheel leren zolen.
You should wear your clothes; never allow your clothes to wear you” Hertog van Bedford

MV

  • Gast
Magnanni
Reactie #46 Gepost op: 15 januari 2007 – 17:24:13
Foto's zou super zijn!

Bonne

  • Gebruiker
  • Berichten: 2.371
    • Bekijk profiel
Magnanni
Reactie #47 Gepost op: 15 januari 2007 – 21:05:20
Ik heb wel zo'n rubber stukje in mijn zool. Kan mij er niet echt aan storen en het is inderdaad minder glad.
Wel ga ik proberen met verzolen of het er nog uit kan voor een geheel lederen zool, maar heb er een hard hoofd in dat dit mogelijk is. Iemand een idee?

Sergio

  • Administrator
  • Gebruiker
  • Berichten: 10.163
    • Bekijk profiel
    • Vanità - modern tailors
Magnanni
Reactie #48 Gepost op: 15 januari 2007 – 21:07:41
Citaat van: "Bonne"
Ik heb wel zo'n rubber stukje in mijn zool. Kan mij er niet echt aan storen en het is inderdaad minder glad.
Wel ga ik proberen met verzolen of het er nog uit kan voor een geheel lederen zool, maar heb er een hard hoofd in dat dit mogelijk is. Iemand een idee?


't leren inlegzooltje beperkt zich eigenlijk altijd tot de buitenste laag (de loopzool). Bij een verzoling zal het dus geen probleem zijn een volledig lederen onderwerk te krijgen.
If something seems too good to be true, it probably is.
Never expect to get a lot by paying a little
Style isn't a question of life or death: it's much more important than that.


Vanità - modern tailors

Camiceria

  • Gebruiker
  • Berichten: 2.914
  • Respect Perry
    • Bekijk profiel
Magnanni
Reactie #49 Gepost op: 14 februari 2007 – 13:04:41
Ik denk toch dat ik zodadelijk even een paar Magnini's erbij ga halen. Schandalige kopieen van Santoni, maar ik kan mijn geld nu even beter gebruiken dus ik probeer even een paartje.
Cami schrijft een blogje op www.heerlijkbynvn.blogspot.com

Hobson: 'Ah yes, Arthur, bathing is a lonely business.' Arthur: 'Except for fish. Fish all bathe together.'

gusto napolitano

  • Gebruiker
  • Berichten: 18.177
    • Bekijk profiel
Magnanni
Reactie #50 Gepost op: 14 februari 2007 – 13:18:48
ik zag een model in monkstrap die waren 199 euro met mooi patina bij van assem.Denk dat zwartjes die ook wel heeft.
Support your local Mikey Fuoco chapter.

Camiceria

  • Gebruiker
  • Berichten: 2.914
  • Respect Perry
    • Bekijk profiel
Magnanni
Reactie #51 Gepost op: 14 februari 2007 – 13:28:25
Citaat van: "gusto napolitano"
ik zag een model in monkstrap die waren 199 euro met mooi patina bij van assem.Denk dat zwartjes die ook wel heeft.


ja die ga ik doen denk ik idd - ben in Den Haag dus zo ff naar Klijssen.

Vriendje van mij had ze uit Hilversum in een lage monk met opanca donkerbruin suede onder een ander naampje weer a EUR 179,00... Echt een volledige kopie van mijn zwarte gladleren Santoni's die ik twee jaar geleden in die terziele gegane toko naast Oger in de Hoogstraat heb gekocht a EUR 490,00 (give or take a few ekkies). Die Santoni's zijn nu in gebruik als buckelpiste zoveel 'blaasjes' zitten erop. Schande
Cami schrijft een blogje op www.heerlijkbynvn.blogspot.com

Hobson: 'Ah yes, Arthur, bathing is a lonely business.' Arthur: 'Except for fish. Fish all bathe together.'

Clay

  • Moderator
  • Gebruiker
  • Berichten: 6.349
    • Bekijk profiel
Magnanni
Reactie #52 Gepost op: 14 februari 2007 – 13:33:45
Dus je kunt beter geen Santoni kopen maar wachten tot Magnanni het heeft gekopieerd  :)

Heb ze wel eens zien liggen, leuke schoen maar twijfel of het qua maakwijze erg lang meegaat.

Sergio

  • Administrator
  • Gebruiker
  • Berichten: 10.163
    • Bekijk profiel
    • Vanità - modern tailors
Magnanni
Reactie #53 Gepost op: 14 februari 2007 – 13:57:30
Schoenen met Opanca zool gaan meestal niet zo lang mee. Om het zoolleer om te kunnen vouwen heb je dun leer nodig, wat dus sneller doorslijt. Opanca zolen zijn eigenlijk niet (fatsoenlijk) te reapareren.
If something seems too good to be true, it probably is.
Never expect to get a lot by paying a little
Style isn't a question of life or death: it's much more important than that.


Vanità - modern tailors

Mikey Fuoco

  • Gebruiker
  • Berichten: 26.654
    • Bekijk profiel
Magnanni
Reactie #54 Gepost op: 14 februari 2007 – 16:24:23
Ach, de gemiddelde SF'r loopt wekelijks 1 of 2(?) keer per week op dezelfde schoen. Goed spannertje erin en ze moeten toch een paar jaartjes meekunnen hoor!  :)

Menco, laat ff weten welke het geworden zijn!

Clay

  • Moderator
  • Gebruiker
  • Berichten: 6.349
    • Bekijk profiel
Magnanni
Reactie #55 Gepost op: 14 februari 2007 – 16:54:38
Citaat van: "Sergio"
Schoenen met Opanca zool gaan meestal niet zo lang mee. Om het zoolleer om te kunnen vouwen heb je dun leer nodig, wat dus sneller doorslijt. Opanca zolen zijn eigenlijk niet (fatsoenlijk) te reapareren.


Zijn er ook zonder dat Opanca? Ik vind het door zo'n omgevouwen stukje leer minder zakelijk lijken en misschien minder geschikt voor onder een pak, of is er niks mis met een dergelijke schoen?

Rogier

  • Gebruiker
  • Berichten: 6.127
    • Bekijk profiel
Magnanni
Reactie #56 Gepost op: 14 februari 2007 – 16:58:23
Citaat van: "Clay"
Citaat van: "Sergio"
Schoenen met Opanca zool gaan meestal niet zo lang mee. Om het zoolleer om te kunnen vouwen heb je dun leer nodig, wat dus sneller doorslijt. Opanca zolen zijn eigenlijk niet (fatsoenlijk) te reapareren.


Zijn er ook zonder dat Opanca? Ik vind het door zo'n omgevouwen stukje leer minder zakelijk lijken en misschien minder geschikt voor onder een pak, of is er niks mis met een dergelijke schoen?

Er zijn ook zonder Opanca!
This, madame, is Versailles.

Camiceria

  • Gebruiker
  • Berichten: 2.914
  • Respect Perry
    • Bekijk profiel
Magnanni
Reactie #57 Gepost op: 14 februari 2007 – 17:38:44
Nou een paartje gekocht voor EUR 239,00. Hoog roodbruin, met veter en opanca. Echt een prima schoentje voor dat geld. Wel moeilijk, want het voelt een klein beetje als een stapje terug...  :? Morgen even een riempje erbij halen.
Cami schrijft een blogje op www.heerlijkbynvn.blogspot.com

Hobson: 'Ah yes, Arthur, bathing is a lonely business.' Arthur: 'Except for fish. Fish all bathe together.'

Tinus

  • Gebruiker
  • Berichten: 231
    • Bekijk profiel
Magnanni
Reactie #58 Gepost op: 14 februari 2007 – 17:52:16
wij krijgen deze week nieuwe modellen binnen. heb er al een aantal gezien. zien er erg mooit uit vind ik. misschien zijn ze inderdaad wel een beetje gekopieerd van santoni, maar toch mooie schoenen. ze blijven bij mij ook best goed. er zijn ook aantal mooite modellen zonder opanca, die zijn dan ook weer iets goedkoper.
ik zal snel paar foto's maken.
You should wear your clothes; never allow your clothes to wear you” Hertog van Bedford

Clay

  • Moderator
  • Gebruiker
  • Berichten: 6.349
    • Bekijk profiel
Magnanni
Reactie #59 Gepost op: 14 februari 2007 – 17:54:03
Citaat van: "Tinus"
wij krijgen deze week nieuwe modellen binnen. heb er al een aantal gezien. zien er erg mooit uit vind ik. misschien zijn ze inderdaad wel een beetje gekopieerd van santoni, maar toch mooie schoenen. ze blijven bij mij ook best goed. er zijn ook aantal mooite modellen zonder opanca, die zijn dan ook weer iets goedkoper.
ik zal snel paar foto's maken.


wie zij 'wij' en hoeveel voor zonder opanca?

foto's zijn altijd welkom  :)