Auteur Topic: Magnanni  (579636 keer gelezen)

Bachelor

  • Gebruiker
  • Berichten: 7.434
    • Bekijk profiel
Magnanni
Reactie #15 Gepost op: 23 april 2006 – 21:37:42
Citaat van: "Timothy"
Model dat hier staat is zeker mooi ja. Maar de 'europe stock' Classic en Comfort collecties zijn butt-ugly... vind ik dan. Artesand collectie is wel mooi ja verder niet veel soeps...


idd... bovenstaande schoen is erg mooi. de opanca is een leuk detail.
Zeker voor dat geld  :D

Maar ik spaar toch liever door voor een paar santoni's  :D

Merlino

  • Gebruiker
  • Berichten: 2.838
    • Bekijk profiel
Magnanni
Reactie #16 Gepost op: 23 april 2006 – 21:42:53
Ach, Santoni maakt kwalitatief gezien nu ook niet bepaald de beste schoenen...

Ik vind dat model Monaco érg mooi!
"It takes a man to suffer ignorance, and smile" - Gordon Sumner

Bachelor

  • Gebruiker
  • Berichten: 7.434
    • Bekijk profiel
Magnanni
Reactie #17 Gepost op: 23 april 2006 – 21:55:56
Citaat van: "Merlino"
Ach, Santoni maakt kwalitatief gezien nu ook niet bepaald de beste schoenen...

Ik vind dat model Monaco érg mooi!


Vind de vorm van de santoni's gewoon g**l  :lol:
Dat monaco model had toch een bruine opanca?

Merlino

  • Gebruiker
  • Berichten: 2.838
    • Bekijk profiel
Magnanni
Reactie #18 Gepost op: 23 april 2006 – 21:59:19
Das stimmt!
"It takes a man to suffer ignorance, and smile" - Gordon Sumner

Sergio

  • Administrator
  • Gebruiker
  • Berichten: 10.163
    • Bekijk profiel
    • Vanità - modern tailors
Magnanni
Reactie #19 Gepost op: 07 oktober 2006 – 21:02:19
Citaat van: "ruby tuesday"
oh ja dat is waar.. maar hoe bevallen die van jouw dan??


Tis opzich best een aardig schoentje, leer is van redelijke kwaliteit maar de zool is angstig dun en eronder gelijmd. Als deze versleten is niet makkelijk te vervangen. Echt minpunt vind ik dat de schoen bijzonder slecht vorm houdt.

Conseclusie: Goedkoop is duurkoop.
If something seems too good to be true, it probably is.
Never expect to get a lot by paying a little
Style isn't a question of life or death: it's much more important than that.


Vanità - modern tailors

Sergio

  • Administrator
  • Gebruiker
  • Berichten: 10.163
    • Bekijk profiel
    • Vanità - modern tailors
Magnanni
Reactie #20 Gepost op: 07 oktober 2006 – 21:04:43
Ja tis inderdaad aardig aan de prijs voor de kwaliteit. Ik zal er iig geen paar meer van kopen.
If something seems too good to be true, it probably is.
Never expect to get a lot by paying a little
Style isn't a question of life or death: it's much more important than that.


Vanità - modern tailors

Fedor

  • Gebruiker
  • Berichten: 2.934
    • Bekijk profiel
Magnanni
Reactie #21 Gepost op: 08 oktober 2006 – 09:54:46
Ik heb ze zaterdag bij Zwartjes gezien, die daar stonden hadden een mooi patina.

Zool was deels rubber overigens. Prijs was 260 euro.

Niets gekocht overigens. Ook bij de andere schoenen was niet veel wat me kon bekoren...

Krishan

  • Gebruiker
  • Berichten: 151
    • Bekijk profiel
Magnanni
Reactie #22 Gepost op: 08 oktober 2006 – 13:14:40
http://www.stijlforum.nl/viewtopic.php?t=1492&postdays=0&postorder=asc&start=200

Hele mooie schoenen voor dat geld hoor.. Als we "in de uitverkoop" kopen even buiten beschouwing laten dan vind ik dit een heel goed alternatief voor diegenen met een iets smallere beurs (lees: studenten e.d. die dit forum toch ook frequent bezoeken :)) ten opzichte van Santoni's.

Verder t.a.v. de opmerkingen dat ze niet goed vorm houden en dat de zool niet lang stand zou houden.. Ik heb ze nu een kleine vier maanden.. En draag ze erg regelmatig.. zonder er al te goed voor te zorgen.. Tot nu toe zien ze er met dat gegeven nog erg mooi uit! Dit in tegenstelling tot mijn Santoni's die op dat gebied echt zorgenkindjes zijn!

Tinus

  • Gebruiker
  • Berichten: 231
    • Bekijk profiel
Magnanni
Reactie #23 Gepost op: 11 december 2006 – 15:29:57
ik heb ook een paar Magnanni. ben er erg tevreden over. vind ze heel lekker lopen. vind ze kwa comfort vergelijkbaar met vB. heb ze ongeveer 4 maanden al. en ze zien er nog steeds op en top uit. zijn mooie modellen vind ik. heb ook al de modellen voor de zomer gezien. komen ongeveer februari/maart in de winkel te liggen. die zien er ook mooi uit. zitten mooie cognac kleur modellen tussen.
hier mijn Magnanni's

You should wear your clothes; never allow your clothes to wear you” Hertog van Bedford

Rosso

  • Berichten: 21
    • Bekijk profiel
Magnanni
Reactie #24 Gepost op: 11 december 2006 – 17:03:38
Citaat van: "Lex"
Mooie schoen hoor, zijn deze in NL te koop?


ik heb vorige week laarzen van magnanni gekocht in zeist bij van rhijn en koppen.
Been there, done that

Aero

  • Gebruiker
  • Berichten: 961
    • Bekijk profiel
Magnanni
Reactie #25 Gepost op: 11 december 2006 – 17:26:07
Citaat van: "Tinus"
ik heb ook een paar Magnanni. ben er erg tevreden over. vind ze heel lekker lopen. vind ze kwa comfort vergelijkbaar met vB. heb ze ongeveer 4 maanden al. en ze zien er nog steeds op en top uit. zijn mooie modellen vind ik. heb ook al de modellen voor de zomer gezien. komen ongeveer februari/maart in de winkel te liggen. die zien er ook mooi uit. zitten mooie cognac kleur modellen tussen.
hier mijn Magnanni's



Hebben ze bij Smits ook magnanni's? binnenkort even binnenlopen dan maar :P

Napoleon

  • Gast
Magnanni
Reactie #26 Gepost op: 11 december 2006 – 17:49:11
Citaat van: "Aero"
Citaat van: "Tinus"
ik heb ook een paar Magnanni. ben er erg tevreden over. vind ze heel lekker lopen. vind ze kwa comfort vergelijkbaar met vB. heb ze ongeveer 4 maanden al. en ze zien er nog steeds op en top uit. zijn mooie modellen vind ik. heb ook al de modellen voor de zomer gezien. komen ongeveer februari/maart in de winkel te liggen. die zien er ook mooi uit. zitten mooie cognac kleur modellen tussen.
hier mijn Magnanni's



Hebben ze bij Smits ook magnanni's? binnenkort even binnenlopen dan maar :P
ja die hebben ze daar maar gingen afgelopen zomer ook geen modellen in de uitverkoop iig geen mooie modellen

Tinus

  • Gebruiker
  • Berichten: 231
    • Bekijk profiel
Magnanni
Reactie #27 Gepost op: 11 december 2006 – 18:12:10
Citaat van: "Aero"
Citaat van: "Tinus"
ik heb ook een paar Magnanni. ben er erg tevreden over. vind ze heel lekker lopen. vind ze kwa comfort vergelijkbaar met vB. heb ze ongeveer 4 maanden al. en ze zien er nog steeds op en top uit. zijn mooie modellen vind ik. heb ook al de modellen voor de zomer gezien. komen ongeveer februari/maart in de winkel te liggen. die zien er ook mooi uit. zitten mooie cognac kleur modellen tussen.
hier mijn Magnanni's



Hebben ze bij Smits ook magnanni's? binnenkort even binnenlopen dan maar :P


Hebben op het moment 4 modelen. met opanca hebben we de gladde zoals helemaal bovenaan en die van mij. ook hebben we een laarsje. en verder nog een standaard broque. die is ook een stuk goedkoper. maar er zijn er al veel tussenuit. zijn best goed verkocht. in februari komen de nieuwe modellen weer binnen.
You should wear your clothes; never allow your clothes to wear you” Hertog van Bedford

Aero

  • Gebruiker
  • Berichten: 961
    • Bekijk profiel
Magnanni
Reactie #28 Gepost op: 12 december 2006 – 00:00:48
Citaat van: "Tinus"
Citaat van: "Aero"
Citaat van: "Tinus"
ik heb ook een paar Magnanni. ben er erg tevreden over. vind ze heel lekker lopen. vind ze kwa comfort vergelijkbaar met vB. heb ze ongeveer 4 maanden al. en ze zien er nog steeds op en top uit. zijn mooie modellen vind ik. heb ook al de modellen voor de zomer gezien. komen ongeveer februari/maart in de winkel te liggen. die zien er ook mooi uit. zitten mooie cognac kleur modellen tussen.
hier mijn Magnanni's



Hebben ze bij Smits ook magnanni's? binnenkort even binnenlopen dan maar :P


Hebben op het moment 4 modelen. met opanca hebben we de gladde zoals helemaal bovenaan en die van mij. ook hebben we een laarsje. en verder nog een standaard broque. die is ook een stuk goedkoper. maar er zijn er al veel tussenuit. zijn best goed verkocht. in februari komen de nieuwe modellen weer binnen.


Het was met nooit opgevallen, maar weer een goed puntje om eens te gaan kijken. Denk wel dat ik wacht tot de nieuwe collectie eigenlijk of ik moet het geluk hebben iets in mijn maat te vinden, wat ik mooi vind...

Michael

  • Gebruiker
  • Berichten: 570
    • Bekijk profiel
Magnanni
Reactie #29 Gepost op: 12 december 2006 – 00:26:12
Ik vind het leer van de Magnannis er heel goedkoop uitzien. Zal misschien ook "tussen de oren" zitten, ze kosten "maar" 230 e.