Auteur Topic: [Amsterdam] Sir Max  (285229 keer gelezen)

Marcel

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Sir Max
Reactie #315 Gepost op: 28 december 2007 - 00:35:23
Citaat van: "Mr.Barry"
Ik betwijfel of ik dit een goede ontwikkeling vind van naar mijn mening een van de beste schoenenzaken van NL.

De uitspraak 'Schoenmaker blijf bij je leest' ligt hier erg voor de hand. Aan de andere kant is het wel slim omdat de doelgroep toch al rond loopt in de zaak...
 know that I'm born and I know that I'll die, the in between is mine.

ruby tuesday

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Sir Max
Reactie #316 Gepost op: 28 december 2007 - 09:52:04
Citaat van: "Marcel"
Ik betwijfel of ik dit een goede ontwikkeling vind van naar mijn mening een van de beste schoenenzaken van NL.

De uitspraak 'Schoenmaker blijf bij je leest' ligt hier erg voor de hand. Aan de andere kant is het wel slim omdat de doelgroep toch al rond loopt in de zaak...

Maar is de vereiste kennis aanwezig vraag ik me af..  Het een kan ten koste gaan van het ander..

Topdude

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Sir Max
Reactie #317 Gepost op: 28 december 2007 - 10:34:18
Ben vandaag even bij Sir Max langsgeweest. Was op zoek naar halfhoge cognackleurige (met wat donkere tinten erin) veter Santoni. Helaas niet geslaagd, over maandje of 2 nog maar eens kijken.

Ik zoek denk ik ongeveer hetzelfde. Aangezien ik in Nijmegen woon, betekent jouw verhaal dat ik niet die kant op hoef te gaan, omdat ze dergelijk model überhaupt niet (op voorraad) hebben, of is het er niet in jouw maat? Ik zoek een 44. (om en nabij afhankelijk van pasvorm)

Mr.Barry

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Sir Max
Reactie #318 Gepost op: 28 december 2007 - 15:48:06
Citaat van: "Topdude"

Ik zoek denk ik ongeveer hetzelfde. Aangezien ik in Nijmegen woon, betekent jouw verhaal dat ik niet die kant op hoef te gaan, omdat ze dergelijk model überhaupt niet (op voorraad) hebben, of is het er niet in jouw maat? Ik zoek een 44. (om en nabij afhankelijk van pasvorm)

Ik kon geen schoen vinden zoals omschreven, dus tot passen (ook maat 44) is het niet eens gekomen helaas.

Topdude

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Sir Max
Reactie #319 Gepost op: 28 december 2007 - 17:17:23
Hier vanmiddag eens in de stad wezen kijken. Er is een zaak die Santoni in de collecti eheeft, maar ook hier niet wat ik zoek.
Gezien het bedrag dat je voor dergelijke schoenen neer moet tellen, wil ik wel een schoen die ik helemaal goed vind.

Overigens liet de verkoper mij wel het summum van Santoni zien: een paar krokodillen. Werkelijk prachtig gemaakt. Op een schitterende manier de pratronen van het leer van de linker en rechterschoen op elkaar afgestemd. Bijna identiek. Ze worden op bestelling gemmaakt en een schoenmaker is er 24 dagen mee bezig.  :shock:

Ze kosten het aardige bedrag van 3400 euri.

Dan heb je sublieme schoenen, maar eerlijk gezegd heb ik dan wel mijn twijfels bij de draagbaarheid ervan.

Aero

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Sir Max
Reactie #320 Gepost op: 09 januari 2008 - 23:07:47
Vandaag weer eens bij Sirmax geweest en tot mijn grote verrassing pas ik ook gewoon in een maat 8 :P

Hangt natuurlijk sterk van de leest af ;)

Had een aantal erg leuke modellen gezien, alleen aan de voet begon ik toch teveel te twijfelen. Denk dat ik volgende maand nog eens terug ga als er wat nieuwe spullen zijn!

Wel een paar Oranje Falke Sokken en een Schoenlepel van Buffel Hoorn Gekocht :D heb ik dat ook weer... Hier kan ik nooit leuke kleuren sokken vinden :P

PS: Hij had wel een lichte Suede Santoni, de 7752 op Prince Leest, ik heb hem in een Rood/Bruine kleur ook Suede.

paulbrussel

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Sir Max
Reactie #321 Gepost op: 09 januari 2008 - 23:27:20
Citaat van: "Topdude"
Overigens liet de verkoper mij wel het summum van Santoni zien: een paar krokodillen.
Mijn broertje valt ook op krokodil en struisvogel en ik weet al niet wat; ik vind het té, maar dat zal mijn klassiek-sobere inslag zijn (hè, Bogart?).

Bogart

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Sir Max
Reactie #322 Gepost op: 09 januari 2008 - 23:38:06
Je hebt gelijk, mijn waarde. :wink:

NOBD

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Sir Max
Reactie #323 Gepost op: 25 januari 2008 - 12:39:16
Parkeertips, anyone?

Mikey Fuoco

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Sir Max
Reactie #324 Gepost op: 25 januari 2008 - 12:42:58
Citaat van: "Carwo"
Parkeertips, anyone?

Als je niet heel zuinig op je auto bent zou ik 'm gewoon ergens langs de gracht neergooien. Zelf verkies ik qua ruimte en veiligheid echter een wat duurdere optie, die bovendien wat verder lopen is. (Byzantium -> tevens dicht bij Vondelpark en PC).

Sergio

• Administrator
  • Gebruiker
    • Bekijk profiel
    • Vanità - modern tailors
Sir Max
Reactie #325 Gepost op: 25 januari 2008 - 12:46:49
Citaat van: "Mikey Fuoco"
Parkeertips, anyone?

Als je niet heel zuinig op je auto bent zou ik 'm gewoon ergens langs de gracht neergooien. Zelf verkies ik qua ruimte en veiligheid echter een wat duurdere optie, die bovendien wat verder lopen is. (Byzantium -> tevens dicht bij Vondelpark en PC).

Ik kan langs de grachten eigenlijk bijna nooit een vrije plek vinden...
If something seems too good to be true, it probably is.
Never expect to get a lot by paying a little
Style isn't a question of life or death: it's much more important than that.

Vanità - modern tailors

NOBD

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Sir Max
Reactie #326 Gepost op: 25 januari 2008 - 12:47:17

Thanks, Mikey. Ik wil geen deukjes. Kun je iets specifieker zijn over 'verder lopen'?

paulbrussel

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Sir Max
Reactie #327 Gepost op: 25 januari 2008 - 12:50:43
Parkeertips, anyone?
Trein?

Mikey Fuoco

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Sir Max
Reactie #328 Gepost op: 25 januari 2008 - 12:51:54

Thanks, Mikey. Ik wil geen deukjes. Kun je iets specifieker zijn over 'verder lopen'?

circa 1,5 km.  :oops:

Maarja, moet je eens kijken wat je op een dagje met de vrouw wegwinkelt. :lol:

Edit: als je per se dichtbij wil parkeren zijn er nog wel meer parkings rondom de dam denk ik hoor.

NOBD

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Sir Max
Reactie #329 Gepost op: 25 januari 2008 - 13:03:38
@ paulbrussels: wat is dat?

@ Mikey: ik probeer wel een parkeergarage in de buurt. Voor de deur is zeker geen optie?