Dat klinkt overtuigend paulbrussel.
Ken je trouwens 'Le Marche des Chefs' op de Rue Lens in Ixelles? Kwa vis zeker beter dan Agadir, alleen de keuze is minder groot.
Niet om het een of ander, maar
blijft u nu doorgaan?
Paul heeft al méér dan uitgebreid en bovendien kalm, inhoudelijk en beargumenteerd gereageerd op uw –toch wat aanmatigende, ja bijkans horkerige– opmerkingen, aanvallen en uitdagingen.
Nu kan PaulBrussel vast en zeker (z&v in B.) voor zichzelve opkomen zo dat nodig is, en dat is ook niet mijn punt.
Wel is het voor mij als geregeld SF-bezoeker –als toeschouwer en getuige– pijnlijk om te moeten zien hoe één der meest 'stijlvolle' en bovendien totaal niet opschepperige deelnemers aan dit forum –een
heer!–wordt belaagd over zoiets banaals als een viswinkel in Brussel.
Hartverwarmend is het op zijn beurt om te zien hoe beleefd, neutraal, beärgumenteerd en geserreerd Paul vervolgens reageert:
the mark of a true gentleman!Ook ikzelf wil u met deze woorden niet terecht wijzen of voor het hoofd stoten, maar zeg het meer ter overweging, en om u te laten weten hoe het op mij over komt.
Ik ken u niet, en zal uw tien eerdere bijdragen ook eens bekijken, in de hoop dat mijn eerste indruk een verkeerde was.
Vooralsnog bent u wat mij betreft van harte welkom op het StijlForum, dat voorop, maar wat u het idee geeft alhier en in dat kader over
viswinkels te komen twisten is mij volkomen duister en slaat me met verbijstering... :-k
Ni Dieu, ni maître
"Voorkomendheid is een bloem die nog in weinig tuinen bloeit."