Auteur Topic: Brussel  (114360 keer gelezen)

Amadeus

• Gebruiker
  • I have no iPhone! I have a life.
    • Bekijk profiel
Re: Brussel
Reactie #225 Gepost op: 22 mei 2012 - 12:31:38
Beste Ebosch,

Maak je geen zorgen Ebosh, ik ken mijn klassieken en ook de spreekwoorden en gezegden.
Iets dat van menig criticaster naar mij, niet kan worden gezegd.
Naar gefundeerde kritiek en richting duidende inhoudelijke kritiek zal ik altijd luisteren.
Naar haantjes die out of the blue ongefundeerde beweringen doen ten aanzien van mijn persoon zal ik niet luisteren.
Zoals je ook hebt kunnen lezen reageer ik daarop ook niet of nauwelijks.
Het boeit mij echt niet wat deze onzekere kraaiende "haantjes" van mij vinden.

Ik moet nu even gaan vergaderen dus ik verlaat nu even het forum en zal mijn inbreng later wel weer vervolgen, waarbij ik het gekraai laat voor wat dat is.
L'art donne les règles ; le goût, les exceptions

At the highest levels a man's clothing must be imperfect, no matter how hard he has to work to achieve that imperfection.

Mikey Fuoco

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #226 Gepost op: 22 mei 2012 - 13:03:41
Naar haantjes die out of the blue ongefundeerde beweringen doen ten aanzien van mijn persoon zal ik niet luisteren.

Ongefundeerd? Wat voor stakker ben jij? Ben je vergeten waarvoor je een ban gekregen hebt?

Leone

• Gebruiker
  • carpe diem et dolce far niente
    • Bekijk profiel
Reactie #227 Gepost op: 22 mei 2012 - 13:34:51
Ongefundeerd? Wat voor stakker ben jij? Ben je vergeten waarvoor je een ban gekregen hebt?

tsjonge jonge; jij bent dit  duidelijk niet vergeten en laat geen gelegenheid voorbij gaan dit, ondanks het uitzitten van de al dan niet terechte ban van de betroffen persoon, te blijven ventileren.

wanneer we het verleden nu eens zouden laten rusten, kanttekeningen niet altijd persoonlijk opvatten en de herkansing dan ook een kans te geven, zou het de sfeer wel eens ten goede kunnen komen op het forum.  :-$
„Style is very personal.
It has nothing to do with fashion.
Fashion is over quickly.
Style is forever.“

gusto napolitano

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #228 Gepost op: 22 mei 2012 - 17:41:23
En weer verder over Brussel.

Heinzelmann

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #229 Gepost op: 22 mei 2012 - 17:55:45
En weer verder over Brussel.

...die ooit zo bruisende stad.  :-^

Keekebisj!

Citaat
Beste reacties:

hardstyle anno '60 xD
juseking95        1 jaar geleden 6  thumbups
Sometimes you can speak Italian without ever saying a word in it. (By: J. Peterman. Fall/Winter 2011 Catalog.)

Jaguarlover

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #230 Gepost op: 22 mei 2012 - 18:37:55
kent iemand een goede vleeswinkel in Brussel ?  :twisted:

Heinzelmann

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #231 Gepost op: 22 mei 2012 - 18:50:18
kent iemand een goede vleeswinkel in Brussel ?  :twisted:

Gaa zuek zwozze, pans oô weust socisse zeiker?  :twisted:
Laatst bewerkt op: 22 mei 2012 - 18:53:09 door Heinzelmann
Sometimes you can speak Italian without ever saying a word in it. (By: J. Peterman. Fall/Winter 2011 Catalog.)

Mediaman

• Gast

paulbrussel

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #233 Gepost op: 07 juli 2012 - 18:13:26
Behoorlijk hagiografisch artikel, zeg. Maar het is natuurlijk inderdaad een mooi maison de maître.
(De bediening vond ik zelf dan weer vrij matig, net zo matig als het Nederlands terwijl de goede man dan kennelijk toch in Het Zoute is begonnen; ik ben er daarom na die ene keer niet meer teruggeweest.)

Mediaman

• Gast
Reactie #234 Gepost op: 07 juli 2012 - 18:23:21
Behoorlijk hagiografisch artikel, zeg. Maar het is natuurlijk inderdaad een mooi maison de maître.
(De bediening vond ik zelf dan weer vrij matig, net zo matig als het Nederlands terwijl de goede man dan kennelijk toch in Het Zoute is begonnen; ik ben er daarom na die ene keer niet meer teruggeweest.)

Het artikel kan ik niet lezen Paul, beetje té? De foto's vond ik wel aardig.

Eén keer geweest, mooie spullen, matige bediening, niks gekocht.

paulbrussel

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #235 Gepost op: 07 juli 2012 - 18:33:58
Het artikel kan ik niet lezen Paul, beetje té? De foto's vond ik wel aardig.
Ja, té té. En ik weet inderdaad dat ik niet de enige ben die de bediening matig vond; een vriend van mij werd zelfs matig zittende, zéér dure RTW-kleding als 'zeer fraai' aangesmeerd en kocht dus ook niets en keerde nooit weerom.

Fleming

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #236 Gepost op: 07 juli 2012 - 19:18:41
Tsja, Degand. Op zich een zeer mooie winkel. Ik kocht er ooit een pak en een blazer ('Degand Business', in feite door Caruso gemaakt), maar nu ga ik er niet meer. Nooit kun je er rustig rondkijken zonder minstens één opdringerige verkoper in je kielzog.

Tijdens een trunkshow van Edward Green heb ik eens een praatje gemaakt met de grote baas, in de taal van Moliėre want mijnheer spreekt natuurlijk geen Nederlands. Toen hij me vroeg of ik al eens schoenen van Edward Green geprobeerd had, vertelde ik hem wat ik heb, Chelsea op de 888-leest, waarop hij antwoordde dat die niet gemaakt worden. Ik zei dat ik ze MTO had laten maken, en toen trok hij een bedenkelijk gezicht van 'daar geloof ik niets van.' Verder had hij nog wat kritiek op mijn Barbour (ik beken dat ik die vroeger te pas en te onpas droeg).

Geef mij maar andere winkels, met minder pretentie maar met een betere en vriendelijker service.

paulbrussel

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #237 Gepost op: 07 juli 2012 - 19:25:18
Dit bevestigt inderdaad de opinies over matige, in jouw geval misschien eerder: slechte bediening bij Degand. Bedankt dus voor je bijdrage, Fleming.

gusto napolitano

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #238 Gepost op: 08 juli 2012 - 00:07:57
Aparte winkel dat wel.

Jaguarlover

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #239 Gepost op: 08 juli 2012 - 10:14:38
wat een toeval dat ik vanmorgen zin had om wat negatieve dingen te vertellen ivm die zaak.
Gisteren nl de 2de keer dat mijn vriendin en ik er lachend zijn buitengestapt.
Na eerst de kleuren van EG te hebben bekeken (wat in z'n geheel nog "redelijk" meeviel behalve dan dat vb een paar Chelsea's 100€ duurder zijn dan bij S&S en er 300€ bijkomt voor MTO. ) naar de "kleding"zaak gestapt.

Na aangebeld te hebben, 2 a 3 minuten wachten, deur gaat open, geef ik aan dat ik gewoon wat wil rondkijken tegen verkoopster A "ok monsieur, pas de problème", 5 meter verder verkoper B "je peut vous aider monsieur ?" - nee dank je ik kijk even rond - loop dan verder tot de "Business-afdeling", negeer verkoper C die -nadat m'n vriendin tegen me zei van hé is dat niet Penhaligons die je ook hebt - me toch vraagt "C'est Penhaligons monsieur, Ca vous interesse monsieur ?". We lopen snel verder tot bij de dassen. Ondertussen was verkoper C overtuigd dat we iets gingen proberen stelen want zag hem teken doen tegen - hou je vast - verkoopster D (vrouw van mijnheer Degand), die me stiekem achterna loopt en verschrikt opkijkt als ik een tentoongestelde Ecton in Edwardian opneem. Stoot mijn vriendin stiekem aan en vraag verkoopster D "Est-ce que c'est pas le Edwardian ca ?" -
Nonnon, ca c'est Edward Green monsieur" :) Wij beiden van "aaaahhh merci madame".
Zeg haar dan dat ik nog even naar de dassen wil kijken (ondertussen is er ook verkoper E komen bijstaan (we moesten maar eens met een hele dassen-rek naar buiten proberen lopen), vraagt ze me "vous cherchez un style speciale monsieur", zeg ik tegen me vriendin hou je nu vast en vraag mevrouw Degand  (in het frans) "wel ja, een mid-season das met wild-thema in opvallende kleur" Draait ze even aan het rek en vraagt bij de eerste de beste das (ingetogen bordeaux Paisley van Kiton) of dit niet iets is voor mij want ze denkt dat die me wel mooi zou staan. Die hele scene heeft nog wat minuten geduurd maar ik ga het jullie besparen. In ieder geval wij blij dat we buiten waren en zij blij dat ze een diefstal of zo hebben kunnen vermijden.
Degand - Never Again  8) (vorig jaar dezelfde scenes toen ik een jasje wou laten aanmeten trouwens)
Laatst bewerkt op: 08 juli 2012 - 10:18:26 door Jaguarlover