Auteur Topic: Brussel  (114349 keer gelezen)

paulbrussel

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Re: Brussel
Reactie #165 Gepost op: 30 januari 2011 - 21:33:00
Goed zo Paul. Wat is je in de hedendaagse sectie opgevallen?
Dat er maar twee Fontana's waren, geen Schoonhoven, héél weinig foto's, helaas geen énkele Bill Viola! (dat wordt weer wachten op de TEFAF), weer érg veel Picasso :-(, véél Miró, ...

Orno

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #166 Gepost op: 30 januari 2011 - 21:45:29
Ach dat is toch ook niet vervelend.  :mrgreen: (Picasso's that is)

Foto's heb ik zelf weinig mee.
Winnaar van "De titanenstrijd der kekke schoentjes" 2010 - Oxford

Snob

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #167 Gepost op: 30 januari 2011 - 22:12:16
Dat er maar twee Fontana's waren, héél weinig foto's
Vond ik ook en ook heel weinig Vasarely's te bespeuren - terwijl die vorig jaar plots heel HOT was.
Foto's verdienen absoluut meer aandacht op zo'n beurs.
Benieuwd wat Tefaf brengt dit jaar!
Where has all the glamour gone?

paulbrussel

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #168 Gepost op: 30 januari 2011 - 23:50:48
Ach dat is toch ook niet vervelend.  :mrgreen: (Picasso's that is)

Foto's heb ik zelf weinig mee.
Wat zeg je nu, Orno? Picasso vind ik héél mooi, in ongeveer 5% van zijn werk... Foto's zijn fantastisch, met mensen als Cartier-Bresson, maar vergeet zéker niet je voormalige stadgenote Eva Besnyö!

paulbrussel

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #169 Gepost op: 30 januari 2011 - 23:56:03
Vond ik ook en ook heel weinig Vasarely's te bespeuren - terwijl die vorig jaar plots heel HOT was.
Foto's verdienen absoluut meer aandacht op zo'n beurs.
Benieuwd wat Tefaf brengt dit jaar!
Die modes inderdaad...
Xavier Hufkens heb ik gemist dit jaar! Hij heeft altijd een mooie foto-galerij. Waarom was hij er niet, als één van de belangrijkste galeristen van België?

Orno

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #170 Gepost op: 31 januari 2011 - 10:01:36
Die modes inderdaad...
Xavier Hufkens heb ik gemist dit jaar! Hij heeft altijd een mooie foto-galerij. Waarom was hij er niet, als één van de belangrijkste galeristen van België?

Het is niet echt een beurs die op hedendaagse kunst gericht is. Het gaat meer om de oude meesters.

Trouwens laatst een sympathiek stuk gelezen over Xavier. http://www.theartnewspaper.com/articles/“I-don-t-go-to-work-I-go-to-something-I-love”/22297
Winnaar van "De titanenstrijd der kekke schoentjes" 2010 - Oxford

techknow

• Bekijk profiel
Reactie #171 Gepost op: 01 juli 2011 - 12:59:39
heeft er iemand enig idee of de Loding zaak in brussel meedoet aan de sales ?
ik liep vandaag door de straat* en er was niets  gemarkeerd van solden, noch prijsveranderingen...

ik wou 1 paar bensons kopen en 1 paar lodings in de sales (zo kwam ik mooi op mijn budget uit), maar als Loding geen sales doet ...

groet,
Techknow

*C&J aan de overkant van de straat heeft wel een 15 a 20tal modellen in sale, meestal van 400 naar 300.

bavb

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #172 Gepost op: 01 juli 2011 - 16:17:52
Van de winter deden ze volgens mij niet mee in de zin van korting maar wel een gratis set spanners geloof ik. Pin me er echter niet op vast.
Citaat van: Mariano Rubinacci
We don't like to see the name of who made it and the brand of the fabric inside. The individual has to be himself, he has to dress for his own sake

PS001

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #173 Gepost op: 20 augustus 2011 - 13:22:19
Heren,

Is er iemand bekend met de schoenenafdeling van Degand? (http://www.degand.be/#/nl/Degand-Shoes/?video=degandshoes_low.f4v).
"Er bestaat geen groter verkwister dan de gierigaard: hij verspilt zijn ganse leven aan de verkrijging van datgene, waarvan hij kan noch wil genieten"

Jaguarlover

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #174 Gepost op: 20 augustus 2011 - 20:35:32
ik zal bij mijn volgende passage eens binnenwippen en een review schrijven

Fleming

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #175 Gepost op: 20 augustus 2011 - 23:06:02
Heren,

Is er iemand bekend met de schoenenafdeling van Degand? (http://www.degand.be/#/nl/Degand-Shoes/?video=degandshoes_low.f4v).

De schoenwinkel situeert zich waar vroeger 'Degand Sport' was, in het pand achteraan. Ben er al lang niet meer geweest omdat ik niet zo van de sfeer in die winkel houd. Degand is de enige verdeler van Edward Green in Brussel, en verkoopt nu naar verluidt ook John Lobb en Corthay. Verder ook nog Tod's en Hogan en dergelijke. Persoonlijk neem ik liever de Eurostar naar Londen in plaats van het aanzienlijke prijsverschil te betalen voor een paar EGs. Dan ben je nog goedkoper af...

Suprageex

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #176 Gepost op: 14 september 2011 - 14:44:13
Iemand een idee waar er goede MTM wordt aangeboden in Brussel? Ik heb gelezen dat SuitSupply een vestiging opent eind 2011, maar wanneer is een raadsel voor me

Dirk

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #177 Gepost op: 14 september 2011 - 16:52:07
PM PaulBrussel zou ik zeggen, hij is er redelijk bekend met adresjes
You can buy clothes, but you can't buy style

Mr.Barry

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #178 Gepost op: 14 september 2011 - 17:09:35
Bouvy, Crossword, Degand, Ivaldi. Staan ongetwijfeld ook in dit topic genoemd.

PS001

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #179 Gepost op: 25 september 2011 - 21:05:57
Heb van Degand een uitnodiging gekregen: "Personal invitation: special week John Lobb". Van 3 tot 8 oktober kan men zijn schoenen zelf samenstellen (kleur, leer, voetwijdte, ...) voor de prijs van ready-to-wear.
"Er bestaat geen groter verkwister dan de gierigaard: hij verspilt zijn ganse leven aan de verkrijging van datgene, waarvan hij kan noch wil genieten"