Auteur Topic: Brussel  (108538 keer gelezen)

TimMureau

  • Gebruiker
  • Berichten: 970
    • Bekijk profiel
Brussel
Gepost op: 03 november 2005 – 12:29:43
Dit is een stad waar ik regelmatig komt omdat mijn oom hier woont.
Erg leuke stad en er zitten leuke winkels ik zal er even een paar noemen:
The English House
zit op de Grasmarkt vlak bij het centraal station welk nummer weet ik niet. Hier hebben ze echt Engelse kleding ook onbekende Britse atteliers zijn hier vertegenwoordigt

Thomas Pink
Waterloolaan nummer weet ik ook niet maar het zit 5 pandjes verder dan het Hilton. Leuke zaak heb er in de uitverkoop ooit een shirt voor 35 euro gekocht en dat shirt zit perfect.


Degand
avenue louise 415
hebben Kiton, Brioni, Borrelli en een goed eigen merk.

Breuer flagshipstore
avenue louise 39
Jawel ook in Brussel zit  er een flagschip store en die verkopen het zelfde als in Parijs ook de pakken zijn er te koop.

De Vleamink
Waterloolaan naast Zegna. Mooie zaak met Brioni, Zegna enz.

dit zijn zo'n beetje de zaken die ik altijd bezoek als ik in Brussel ben ik ondek ook altijd weer andere leuke zaken.
Als iemand anders nog aanvullingen heeft graag dan heb ik de volgende keer in Brussel ook weer wat te doen.
Return to innocence...

TimMureau

  • Gebruiker
  • Berichten: 970
    • Bekijk profiel
Brussel
Reactie #1 Gepost op: 12 november 2005 – 16:14:15
Ik lees net in Miljonair magazine dat Theo Hiddema wie kent hem niet de goed geklede advocaat ook zijn pakken bij Degand in Brussel laat maken.
een leuk weetje dacht ik zo :D
Return to innocence...

gusto napolitano

  • Gebruiker
  • Berichten: 18.177
    • Bekijk profiel
Brussel
Reactie #2 Gepost op: 12 november 2005 – 16:16:08
Ja daar is die vaste klant overigens een aardige man.
Support your local Mikey Fuoco chapter.

TimMureau

  • Gebruiker
  • Berichten: 970
    • Bekijk profiel
Brussel
Reactie #3 Gepost op: 12 november 2005 – 16:27:25
Hij ziet er wel heel aardig uit en ik vind ook dat hij een goede stijl heeft.
Degand is trouwens een erg leuke winkel als ik in Brussel ben wil ik altijd even binnenkijken.
Return to innocence...

Immanuel

  • Gast
Brussel
Reactie #4 Gepost op: 12 november 2005 – 17:29:55
ze zijn wel erg klassiek die belgen en vinden onze broeken altijd veel te kort en onze jasjes te strak, en onze mouwen te kort en (mijn) sokken te kleurig .. :wink:

gusto napolitano

  • Gebruiker
  • Berichten: 18.177
    • Bekijk profiel
Brussel
Reactie #5 Gepost op: 12 november 2005 – 17:35:04
Degand is ook een semi klassieke winkel .
Support your local Mikey Fuoco chapter.

Immanuel

  • Gast
Brussel
Reactie #6 Gepost op: 12 november 2005 – 17:45:47
dat weet ik, vroeger hadden we er eentje in knokke op de hoek bij de rotonde aan de gulf benzinepomp naast de minigolf (duidelijk niet), maar is al wat jaartjes weg daar..

Capo di Tutti Capi

  • Berichten: 6
    • Bekijk profiel
Brussel
Reactie #7 Gepost op: 07 mei 2006 – 20:17:40
In Antwerpen heeft men voor de eerste lijn van Dolce&Gabbana de winkel Verso, weet iemand welke winkel in Brussel deze lijn verkoopt?

TimMureau

  • Gebruiker
  • Berichten: 970
    • Bekijk profiel
Brussel
Reactie #8 Gepost op: 07 mei 2006 – 22:46:18
In de buurt van de avenue louise zijner veel winkels.
Zo heel erg exlusief is D&G niet dus er zullen overal in het centrum wel winkels zijn die het verkopen.
Return to innocence...

Vodka

  • Gebruiker
  • Berichten: 5.230
    • Bekijk profiel
Brussel
Reactie #9 Gepost op: 07 mei 2006 – 23:02:32
Citaat van: "TimMureau"
In de buurt van de avenue louise zijner veel winkels.
Zo heel erg exlusief is D&G niet dus er zullen overal in het centrum wel winkels zijn die het verkopen.


D&G is niet exclusief nee
Dolce&Gabbana daarentegen wel


Helemaal de eerste lijn ;)
Sailing, an expensive way to travel for free"

TimMureau

  • Gebruiker
  • Berichten: 970
    • Bekijk profiel
Brussel
Reactie #10 Gepost op: 08 mei 2006 – 06:41:49
Wat houdt de eerste lijn dan precies in? Want ik dacht dat dat allemaal hetzelfde was van Dolce & Gabbana.
Return to innocence...

Vodka

  • Gebruiker
  • Berichten: 5.230
    • Bekijk profiel
Brussel
Reactie #11 Gepost op: 08 mei 2006 – 10:33:00
Citaat van: "TimMureau"
Wat houdt de eerste lijn dan precies in? Want ik dacht dat dat allemaal hetzelfde was van Dolce & Gabbana.


Net zoals zoveel luxe merken hebben ze verschillende lijnen.

Eerste lijn is het duurste en exclusiefste, deze wordt ook meestal op de catwalk getoond en is te vinden in al die modeblaadjes. Zeg maar het visitekaartje van het bedrijf.

Daaronder heb je nog een aantal lijnen die toegankelijker zijn en meer gericht op de massa en dus met navenante distributie. Deze liften op de naam en imago van het merk. Denk hierbij aan Prada Sport, D&G Jeans, DKNY (van Donna Karen) etc.
Sailing, an expensive way to travel for free"

Stansfield

  • Gebruiker
  • Berichten: 591
    • Bekijk profiel
Brussel
Reactie #12 Gepost op: 08 mei 2006 – 10:46:20
Citaat van: "Vodka"
Citaat van: "TimMureau"
Wat houdt de eerste lijn dan precies in? Want ik dacht dat dat allemaal hetzelfde was van Dolce & Gabbana.


Net zoals zoveel luxe merken hebben ze verschillende lijnen.

Eerste lijn is het duurste en exclusiefste, deze wordt ook meestal op de catwalk getoond en is te vinden in al die modeblaadjes. Zeg maar het visitekaartje van het bedrijf.

Daaronder heb je nog een aantal lijnen die toegankelijker zijn en meer gericht op de massa en dus met navenante distributie. Deze liften op de naam en imago van het merk. Denk hierbij aan Prada Sport, D&G Jeans, DKNY (van Donna Karen) etc.


En uiteraard Armani Jeans. De tshirts met de grote AJ die erg populair zijn bij Allochtone Jongeren  :lol:

Vodka

  • Gebruiker
  • Berichten: 5.230
    • Bekijk profiel
Brussel
Reactie #13 Gepost op: 08 mei 2006 – 10:47:48
Armani grossiert inderdaad ook in namen :lol:
Sailing, an expensive way to travel for free"

Capo di Tutti Capi

  • Berichten: 6
    • Bekijk profiel
Brussel
Reactie #14 Gepost op: 08 mei 2006 – 23:13:35
Citaat van: "TimMureau"
In de buurt van de avenue louise zijner veel winkels.
Zo heel erg exlusief is D&G niet dus er zullen overal in het centrum wel winkels zijn die het verkopen.


Vroeger verkocht Reflections in Amsterdam Black Label van Dolce&Gabbana, deze zee exclusieve lijn is verdwenen en hiervoor in de plaats gekomen is de eerste lijn. In Nederland wordt dat naar mijn weten door vijf winkels verkocht, dat vind ik redelijk exclusief. Niemand hier die het in Brussel is tegengekomen?