Auteur Topic: [Pakken] Suit Supply  (2166796 keer gelezen)

Alex

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Re: [Pakken] Suitsupply
Reactie #255 Gepost op: 09 januari 2006 - 15:15:17
Ziet er goed uit! Alleen die voering is imho niet echt mooi van kleur.
Misschien een bodyshot zodat we kunnen zien hoe het zit?

ps: ga je schoenen eens allemaal recht zetten ;)

gusto napolitano

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #256 Gepost op: 09 januari 2006 - 19:41:30
Ziet er goed uit Solitarias.

Roy

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #257 Gepost op: 13 januari 2006 - 20:56:34
Vandaag voor een maatje van me daar een pak met toebehoren + jas gekocht. Overigens in de vestiging Tilburg.

Ik vind het een mooi concept, maar ik zou daar niet snel mijn pakken kopen. Het is echt een supermarkt idee daar, wat ik jammer vind. Maar wat uiteraard perfect in het concept past (passen, afrekenen, niet zeuren).

Kortom, uit een ondernemer point-of-view een prachtig bedrijf, maar ik zou er als herenkleding liefhebber nooit echt wat kopen.
[size=9]"It is only shallow people who do not judge by appearances."[/size]

Jason

• Gast
Reactie #258 Gepost op: 13 januari 2006 - 21:00:27
Bij veel winkels die voor zogenaamd voor 'echte liefhebbers' zijn ga je uiteindelijk met net zo veel of minder pak weg, terwijl je meer hebt uitgegeven. Uiteraard heb je dan wel een kopje koffie en een slechte verkoper gehad. Wat wil je op dit niveau nog meer dan passen, afrekenen en niet zeuren? passen afrekenen en wel zeuren? dat is wat je krijgt bij veel andere winkels in deze prijsklasse die 'hun plaats niet kennen'.

gusto napolitano

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #259 Gepost op: 13 januari 2006 - 21:01:54
Mensen die niet meer als 300 euro te besteden hebben voor een pak kunnen daar goed terecht.

Merlino

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #260 Gepost op: 13 januari 2006 - 21:12:20
Citaat van: "gusto napolitano"
Mensen die niet meer als 300 euro te besteden hebben voor een pak kunnen daar goed terecht.

Inderdaad, en daarnaast passen ze toch prima in ons (mijn) droombeeld? Iedereen gewoon weer netjes in pak!
"It takes a man to suffer ignorance, and smile" - Gordon Sumner

Roy

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #261 Gepost op: 13 januari 2006 - 21:12:37
Citaat van: "Jason"
Bij veel winkels die voor 'echte liefhebbers' zijn ga je uiteindelijk met net zo veel of minder pak weg, terwijl je meer hebt uitgegeven. Uiteraard heb je dan wel een kopje koffie en een slechte verkoper gehad. Wat wil je op dit niveau nog meer dan passen, afrekenen en niet zeuren? passen afrekenen en wel zeuren? dat is wat je krijgt bij veel andere winkels in deze prijsklasse die 'hun plaats niet kennen'.

Ik val ook niets aan, ik zeg gewoon dat dat het concept is van Suit Supply. Ik wou dat ik er op had kunnen komen. Maar wat ik bedoel is dat ik daar persoonlijk allemaal niet warm van wordt.

Bovendien ga je bij winkels 'voor echte liefhebbers' zeker wel met meer pak weg. Maar goed, daar moet je de kennis en passie voor hebben om dat te zien, en te willen kopen!!

Jason

• Gast
Reactie #262 Gepost op: 13 januari 2006 - 21:16:34
Citaat van: "Roy"
Bij veel winkels die voor 'echte liefhebbers' zijn ga je uiteindelijk met net zo veel of minder pak weg, terwijl je meer hebt uitgegeven. Uiteraard heb je dan wel een kopje koffie en een slechte verkoper gehad. Wat wil je op dit niveau nog meer dan passen, afrekenen en niet zeuren? passen afrekenen en wel zeuren? dat is wat je krijgt bij veel andere winkels in deze prijsklasse die 'hun plaats niet kennen'.

Ik val ook niets aan, ik zeg gewoon dat dat het concept is van Suit Supply. Ik wou dat ik er op had kunnen komen. Maar wat ik bedoel is dat ik daar persoonlijk allemaal niet warm van wordt.

Bovendien ga je bij winkels 'voor echte liefhebbers' zeker wel met meer pak weg. Maar goed, daar moet je de kennis en passie voor hebben om dat te zien, en te willen kopen!!

Ik heb het over winkeliers uit het middensegment die denken en doen alsof ze superkleding verkopen en er geen weet van hebben dat er beter is.

gusto napolitano

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #263 Gepost op: 13 januari 2006 - 21:17:30
Ik begrijp je wel Roy bedoel er verder niets mee.Suit krijgt ook veel mensen die er niet zo om geven.Voor hun is dit genoeg en voor de beginners met een bepaald budget een uitstekend adres.Eenmaal de smaak te pakken komen ze toch wel in de betere winkels.

Roy

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #264 Gepost op: 13 januari 2006 - 21:22:04
Citaat van: "gusto napolitano"
Ik begrijp je wel Roy bedoel er verder niets mee.Suit krijgt ook veel mensen die er niet zo om geven.Voor hun is dit genoeg en voor de beginners met een bepaald budget een uitstekend adres.Eenmaal de smaak te pakken komen ze toch wel in de betere winkels.

Precies, en hopelijk gaat de Nederlandse man dan een stuk beter gekleed dan 10 jaar geleden.  :D  Dat is ook een voordeel van SuSu, het wordt inderdaad toegankelijker gemaakt voor bijvoorbeeld jongeren. Neem bijvoorbeeld m'n maatje, die loopt nu z'n stage in een perfecte combi!

Jason

• Gast
Reactie #265 Gepost op: 13 januari 2006 - 21:25:16
Ik ga als ik geslaagd ben een pak bij suitsupply uitzoeken omdat ik weet dat ik daar voor mijn budget het beste pak koop. Als ik het met iemand daarover heb dan wordt er vaak iets gezegd als: "Suitsupply, dat is toch die kille supermarkt voor pakken op een industrieterrein? Waarom ga je niet naar (even naar een winkel zoeken waarmee ik niemand beledig..) Tommy Hilfiger of van Gils daar krijg je tenminste nog een kopje koffie en daar hebben ze er verstand van. Zit ook lekker in het centrum." Als ik dan licht cynisch zeg "Ja, goed argument", krijg je als reactie "Ik snap jou niet hoor."

Een kopje koffie is natuurlijk fijn, als het ter omlijsting is van het verhaal van een verkoper die het over iets wezenlijks heeft. Dus niet iemand die dingen zegt als

Citaat van: "englishcut.com"
Sales may be a good way into the industry. The main credentials for this this is to be an interesting and empathetic character, contrary to the “Suits You, Sir” tailor stereotype.

Roy

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #266 Gepost op: 13 januari 2006 - 21:29:12
Ik ga als ik geslaagd ben een pak bij suitsupply uitzoeken omdat ik weet dat ik daar voor mijn budget het beste pak koop. Als ik het met iemand daarover heb dan wordt er vaak iets gezegd als: "Suitsupply, dat is toch die kille supermarkt voor pakken op een industrieterrein? Waarom ga je niet naar (even naar een winkel zoeken waarmee ik niemand beledig..) Tommy Hilfiger of van Gils daar krijg je tenminste nog een kopje koffie en daar hebben ze er verstand van. Zit ook lekker in het centrum." Als ik dan licht cynisch zeg "Ja, goed argument", krijg je als reactie "Ik snap jou niet hoor."

En bij SuSu zul je ongetwijfeld slagen! Bovendien de mensen die dergelijke argumenten aanhalen hebben zelf waarschijnlijk niet eens verstand van mode.

Maar je kunt er niet onderuit dat het een 'shop&go' formule is. Maar het is zeker een product met waar voor je geld!

Merlino

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #267 Gepost op: 13 januari 2006 - 21:29:14

Doet me aan een vriend denken die ik bijkans gesmeekt heb om in plaats van naar McGregor voor hetzelfde geld naar Russo Italia te gaan...
"It takes a man to suffer ignorance, and smile" - Gordon Sumner

gusto napolitano

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #268 Gepost op: 13 januari 2006 - 21:32:08
Suit is gewoon een leuke opstap naar het betere werk later.Verdien je later meer dan kopen de meesten een beter merk.Jason koop jij maar gewoon een pak daar is niks mis mee.Voor jezelf weet je tochwel wat je daar koopt en wat je later wil.

Jason

• Gast
Reactie #269 Gepost op: 13 januari 2006 - 21:43:28
Een kopje koffie is natuurlijk fijn, als het ter omlijsting is van het verhaal van een verkoper die het over iets wezenlijks heeft. Dus niet iemand die dingen zegt als

Citaat van: "englishcut.com"
Sales may be a good way into the industry. The main credentials for this this is to be an interesting and empathetic character, contrary to the “Suits You, Sir” tailor stereotype.