Drape is dat hetzelfde als de drop van een pak?
Iemand ervaring met de Smokings van SuSu? Ik zoek zelf nog een studentensmoking (lees: geen leuk iets van 300e+ maar iets waar alcohol op mag komen zonder dat de wereld vergaat). Nu zag ik laatst in een reclame boekje van de SuSu dus ook staan dat ze smokings verkopen en ik ben benieuwd of iemand mij daar meer over kan vertellen. Hiermee doel ik op de kwaliteit, soorten, stof etc.Ik ben over 3 weken weer in Den Haag dus dan pas kan ik langs gaan. Wellicht dat iemand op dit forum er ervaring mee had.
Goed moment om een mooi uitverkoopje te scoren dunkt me
Citaat van: "Vodka"Goed moment om een mooi uitverkoopje te scoren dunkt me Bedoel je dan sale bij Suit Supply of sale in het algemeen?Bij mijn weten doet SuSu niet erg aan uitverkoop.
Bij John Edward een smoking van het eigen merk, €179,- momenteel anders Roy Robson á €319,- weer iets hoger Eduard Dressler €499,-
Iemand ervaring met de Smokings van SuSu? Ik zoek zelf nog een studentensmoking (lees: geen leuk iets van 300e+ maar iets waar alcohol op mag komen zonder dat de wereld vergaat).
Ik vind die verhalen over rokkostuum voor een studentengala schroomlijk overdreven. Anderhalve man en een paardenkop in een veel te groot polyester rokkostuum... Wat een klasse toch weer [-(