Auteur Topic: [Pakken] Suit Supply  (2166795 keer gelezen)

P-K

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Re: [Pakken] Suitsupply
Reactie #240 Gepost op: 23 december 2005 - 07:47:58
Dan heb ik misschien nog een beetje een 'normale' hals, de boord sluit gewoon mooi aan. Het is alleen zo dat de mouwen 2 cm te lang zijn en dat het shirt tot mn knieën komt. (iets wat overdreven, maar om het even duidelijk te maken :D ) Snappez-vous..:)
Maar ik denk dat het een wijs idee is om in het vervolg eens N&K te bellen of zo...

Sergio

• Administrator
  • Gebruiker
    • Bekijk profiel
    • Vanità - modern tailors
Reactie #241 Gepost op: 23 december 2005 - 11:11:43
Citaat van: "P-K"
Dan heb ik misschien nog een beetje een 'normale' hals, de boord sluit gewoon mooi aan. Het is alleen zo dat de mouwen 2 cm te lang zijn en dat het shirt tot mn knieën komt. (iets wat overdreven, maar om het even duidelijk te maken :D ) Snappez-vous..:)
Maar ik denk dat het een wijs idee is om in het vervolg eens N&K te bellen of zo...

Dat lijkt me ook de beste optie, hoewel met waarschuwing. Als je eenmaal een maatshirt hebt zitten de confectieshirts niet lekker meer... *zucht* kostbare hobby hoor :wink:
If something seems too good to be true, it probably is.
Never expect to get a lot by paying a little
Style isn't a question of life or death: it's much more important than that.

Vanità - modern tailors

P-K

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #242 Gepost op: 23 december 2005 - 17:30:42
een positieve vicieuze cirkel dat maatwerk  :P

Niels

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #243 Gepost op: 26 december 2005 - 15:56:23
Citaat van: "Mikey Fuoco"
Citaat van: "Niels"
Net bij SuSu geweest. Even mn kerstpak uitgezocht.

Full Canvas lijn. Naar mijn mening een prima pak. Antraciet grijs met krijtstreep. Had mn cognac schoentjes mee genomen en een, gister gekochten, cognac riem van Shoes & Shirts. Verkoopster vondt het totaalplaatje er erg stijlvol uitzien.

Kreeg er een gratis overhemd bij t.w.v. € 59,- euro. Altijd mee genomen!

Zal een dezer dagen wat pics posten. :D

Heb er btw meteen bretelsknopen in laten zetten en de broek is wat betreft de lengte wat aangepast zodat mn schoenen mooier uit komen.

Kon e.e.a. dan nog vóór de kerst aangepast worden? Snelle service! Ben ook benieuwd naar je bevindingen v.w.b. je overhemd. Die hemden van SuSu vind ik doorgaans wat 'ruim' zitten.

Aanpassen was eind van de middag klaar,heb het toen meteen opgehaald. Wat betreft dat overhemd, kwalitatief verder prima hemd. Valt idd wel wat ruim! Verder zeker over te spreken. (zie nieuwe aanwinsten topic)

P-K

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #244 Gepost op: 31 december 2005 - 19:35:38
Vanmiddag in Den Haag Breuer bretels aangeschaft, rood met lichtblauwe strepen. Net had ik het voornemen om 'ze' om te doen/ aan te trekken, wat blijkt: die *** klerenmaker van de SuitSupply heeft de bretelknopen verkeerd aangezet.
De knopen zitten veel te dichtbij de sluiting van de broek, het is dus geen gezicht als ik die bretels aan heb.  Dus dat wordt de knopen opnieuw aanzetten, dus daar wordt ik niet vrolijk van.

Ik had in gedachten morgen, op nieuwjaarsdag, voor de dag te komen met mooie bretels aan. Dat zal dan niet door gaan, want ik zie er ook niet zo veel in de bretels te dragen met de 'clip-on sluiting'.

Minpuntje voor SuSu.. :evil:

Niels

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #245 Gepost op: 31 december 2005 - 20:10:40
Vanmiddag in Den Haag Breuer bretels aangeschaft, rood met lichtblauwe strepen. Net had ik het voornemen om 'ze' om te doen/ aan te trekken, wat blijkt: die *** klerenmaker van de SuitSupply heeft de bretelknopen verkeerd aangezet.
De knopen zitten veel te dichtbij de sluiting van de broek, het is dus geen gezicht als ik die bretels aan heb.  Dus dat wordt de knopen opnieuw aanzetten, dus daar wordt ik niet vrolijk van.

Ik had in gedachten morgen, op nieuwjaarsdag, voor de dag te komen met mooie bretels aan. Dat zal dan niet door gaan, want ik zie er ook niet zo veel in de bretels te dragen met de 'clip-on sluiting'.

Nu ga ik toch ook eens even checken. Heb namelijk nog geen bretels aangehad. Wat is de vereiste afstand?

Vodka

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #246 Gepost op: 31 december 2005 - 20:13:25

Zo lijkt het dus net of de bretels wat anders vasthoudt :lol:  :lol:
Sailing, an expensive way to travel for free"

P-K

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #247 Gepost op: 31 december 2005 - 20:20:10
Citaat van: "Vodka"

Zo lijkt het dus net of de bretels wat anders vasthoudt :lol:  :lol:

Juist... :lol:

@ Niels: Mijn idee is dat de bretels vanaf de schouders in een rechte lijn naar beneden moeten lopen. Tsjek ff het plaatje van Jort:

gusto napolitano

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #248 Gepost op: 01 januari 2006 - 16:16:01
Idd ze moeten in een rechte lijn naar beneden.

Merlino

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #249 Gepost op: 01 januari 2006 - 16:28:47
Jort lijkt net een Legomannetje op dit plaatje, zo vierkant :)
"It takes a man to suffer ignorance, and smile" - Gordon Sumner

gusto napolitano

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #250 Gepost op: 01 januari 2006 - 16:40:42
Citaat van: "Merlino"
Jort lijkt net een Legomannetje op dit plaatje, zo vierkant :)
Dat heb je met cut to the bone dan is alles recht en vierkant.

Merlino

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #251 Gepost op: 01 januari 2006 - 16:47:57
Nou, bij mij niet hoor! Ik heb drie Michelin-mannetje sterren :lol:
"It takes a man to suffer ignorance, and smile" - Gordon Sumner

Solitarias

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
    • http://www.stijlforum.nl
Reactie #252 Gepost op: 08 januari 2006 - 02:57:02
Verder in DEEL II (svp zelf even aanmaken..)

DEEL II

http://www.stijlforum.nl/viewtopic.php?t=1194
Mijn sartoriale boekencollectie:  http://www.librarything.com/catalog/Solitarias

Solitarias

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #253 Gepost op: 09 januari 2006 - 14:24:11
Mijn sartoriale boekencollectie:  http://www.librarything.com/catalog/Solitarias

Solitarias

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #254 Gepost op: 09 januari 2006 - 14:32:30
Citaat van: "Solitarias"
Zonet bij SuSu een half-canvas navy birds-eye 2 knoops pak gekocht in maat 46 (draag normaal 48 )

Mouwen iets langer + broekband iets uitnemen: zat helemaal niet verkeerd!

Gewoon als gooi-en smijtpak, hoef je wat minder voorzichtig te zijn dan bij mijn Carusootje.

Verder geen sartoriale bijzonderheden
Moet nog wel even zelf de knopen op stift zetten
( http://www.stijlforum.nl/viewtopic.php?p=43835#43835 )

erg veel pak voor het geld (280 incl vermaken). Doet qua details (bv sleutelgatvormige open knoopsgaten op de mouwen) niet of nauwelijks onder voor de stuk duurdere DSF pakken. Alleen schouderinzet is wat eenvoudiger....
Jasje zit ook mooi aan....

Zal binnenkort wel foto's neerzetten....

Voor het geld : een prima aankoop!

Hier alvast wat foto's (bird's eye stofje)