Auteur Topic: [Pakken] Suit Supply  (2166760 keer gelezen)

P-K

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Re: [Pakken] Suitsupply
Reactie #210 Gepost op: 17 december 2005 - 19:03:58
Oke, opzich zijn de pakken van SuSu volgens mij al aardig scherp geprijst (199-299 euro)...
Ik ben namelijk aan het rond kijken wat ik het beste kan/zal kopen als eerste pak. Omdat ik toch niet vaak, max 2-3x per maand,  een pak zal dragen heb ik het budget voor alleen het pak rond de €300 gelegd.

Klopt het dat ik je voor dat bedrag het beste bij SuSu kunt gaan kijken?

gusto napolitano

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #211 Gepost op: 17 december 2005 - 19:06:43
Voor dat geld kan je zeker bij hun gaan kijken zeker als je hem maar een aantal keren per maand aan heb.Vermaak kosten worden apart berekent.

Camiceria

• Gebruiker
  • Respect Perry
    • Bekijk profiel
Reactie #212 Gepost op: 17 december 2005 - 20:14:00
Zeker bij SuSu; eventueel een DFS (Oger) in de sale.
Cami schrijft een blogje op www.heerlijkbynvn.blogspot.com

Hobson: 'Ah yes, Arthur, bathing is a lonely business.' Arthur: 'Except for fish. Fish all bathe together.'

Niels

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #213 Gepost op: 17 december 2005 - 22:01:41
Citaat van: "P-K"
Oke, opzich zijn de pakken van SuSu volgens mij al aardig scherp geprijst (199-299 euro)...
Ik ben namelijk aan het rond kijken wat ik het beste kan/zal kopen als eerste pak. Omdat ik toch niet vaak, max 2-3x per maand,  een pak zal dragen heb ik het budget voor alleen het pak rond de €300 gelegd.

Speel dan meteen ff dat PakMan spel op hun site. Krijg je er meteen een gratis overhemd bij. (ronde 3 haal je toch niet  :wink: )

Migliore

• Gebruiker
  • Strictly Personal
    • Bekijk profiel
    • www.pierrecorthay.blogspot.com
Reactie #214 Gepost op: 17 december 2005 - 23:55:10
Citaat van: "Velponi"
Citaat van: "De liefhebber"
Het pak was echt niet top. Gewoon geplakt binnenwerk. Vind ik niet heel erg maar beweer dan niet dat het allemaal handgemaakt is.

Dus SuSu loopt gewoon een potje te liegen op hun website? Dat zou wel heel kwalijk zijn. Zijn er meer mensen met dezelfde ervaring? Zou postman misschien kunnen zeggen of zijn SuSu maatpak geplakt is?

edit: voor het eerst dat ik hoor dat die pakken uit Tunesië komen. Het SuSu maatwerk werd toch door Scuderi verzorgd, staat ergens op dit forum vermeld.

Mijn MTM isa absoluut niet geplakt en zeker niet in tunesie in elkaar gezet! Ik ben erg tevreden
Winnaar: SF-schoen van het jaar 2008 - Derby: Corthay Arca

Pierre Corthay on Blogspot

gusto napolitano

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #215 Gepost op: 18 december 2005 - 00:41:07
Voor het filiaal rotterdam is het wel leuk dat ze nu ook maatwerk kunnen bieden.Normaal gesproken moesten ze altijd nee verkopen aan de mensen die erom vroegen.

Camiceria

• Gebruiker
  • Respect Perry
    • Bekijk profiel
Reactie #216 Gepost op: 18 december 2005 - 10:13:10
Citaat van: "Migliore"

Mijn MTM isa absoluut niet geplakt en zeker niet in tunesie in elkaar gezet! Ik ben erg tevreden

Niet om moeilijk te doen; maar hoe weet je zo zeker dat het niet in Tunesie gemaakt wordt?

Hobson: 'Ah yes, Arthur, bathing is a lonely business.' Arthur: 'Except for fish. Fish all bathe together.'

Daan

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #217 Gepost op: 18 december 2005 - 11:38:16
omdat het verboden is om er dan op te schrijven 'made in italy'. Denk niet dat ze dat risico kunnen nemen.

P-K

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #218 Gepost op: 18 december 2005 - 11:51:42
Citaat van: "Niels"
Citaat van: "P-K"

Speel dan meteen ff dat PakMan spel op hun site. Krijg je er meteen een gratis overhemd bij. (ronde 3 haal je toch niet  :wink: )

Ronde 2 uitspelen lukte me net zelfs niet.. ff verder oefenen:P

Camiceria

• Gebruiker
  • Respect Perry
    • Bekijk profiel
Reactie #219 Gepost op: 18 december 2005 - 12:24:17
Citaat van: "Daan"
omdat het verboden is om er dan op te schrijven 'made in italy'. Denk niet dat ze dat risico kunnen nemen.

Hoeft weinig te zeggen -> er vallen daar genoeg draaien aan te geven (bijv dat de stof wel uit Italie komt etc).

Ik blijf het wat vreemd vinden dat er weinig openheid over bestaat bij SuSu en dat ik verscheidene malen heb gehoord dat verkopers in ieder geval moeten vertellen dat er features op het pak zitten die er in feite niet op zitten (zie hier ook op het forum). Andere winkels zin daar wel open in -> kijk maa naar New Tailor.

Neemt nog steeds niet weg dat je voor dat geld een prima pak krijgt!

gusto napolitano

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #220 Gepost op: 18 december 2005 - 13:06:26
Citaat van: "Camiceria"

Hoeft weinig te zeggen -> er vallen daar genoeg draaien aan te geven (bijv dat de stof wel uit Italie komt etc).

Ik blijf het wat vreemd vinden dat er weinig openheid over bestaat bij SuSu en dat ik verscheidene malen heb gehoord dat verkopers in ieder geval moeten vertellen dat er features op het pak zitten die er in feite niet op zitten (zie hier ook op het forum). Andere winkels zin daar wel open in -> kijk maa naar New Tailor.

Neemt nog steeds niet weg dat je voor dat geld een prima pak krijgt!
Denk dat de meeste mensen die daar hun pak kopen eerder in het gebodenen zijn geintresseerd dan in features aan een pak.

Huey

• Gast
Reactie #221 Gepost op: 18 december 2005 - 15:44:39

Er hoeft maar een x percentage van het pak in Italië gemaakt te zijn omdat er op te kunnen zetten. Bijvoorbeeld de stof, de knopen en het garen zou goed genoeg zijn om er made in italy op te zetten ;)

Een aantal zwitserse horlogemerken werken ook zo.

Vortex

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #222 Gepost op: 18 december 2005 - 17:15:53
Wat boeit het waar het spul gemaakt is?

Natuurlijk is het wel triest dat bedrijven made in Italy op kleding zetten terwijl dat niet zo is, maar dat is eigenlijk net zo triest als een consument die een prachtig pak niet koopt omdat het in Polen is gemaakt!

Camiceria

• Gebruiker
  • Respect Perry
    • Bekijk profiel
Reactie #223 Gepost op: 18 december 2005 - 17:45:49
Citaat van: "Vortex"
Wat boeit het waar het spul gemaakt is?

Natuurlijk is het wel triest dat bedrijven made in Italy op kleding zetten terwijl dat niet zo is, maar dat is eigenlijk net zo triest als een consument die een prachtig pak niet koopt omdat het in Polen is gemaakt!

Helemaal gelijk in. Toch wil ik graag weten waar het vandaan komt... Scheelt namelijk in de verwachtingen die ik heb. Kijk nou naar Nexus met zijn Zhjsdjhaskski pak -> die ging niet naar NT om een Pools pak te kopen, maar in overleg met het personeel aldaar heeft ie een super keuze gemaakt (toch, Nexus?). Niets aan de hand dus. Ga er gewoon niet over liegen...

Vortex

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #224 Gepost op: 18 december 2005 - 18:33:38
Citaat van: "Camiceria"
Toch wil ik graag weten waar het vandaan komt... Scheelt namelijk in de verwachtingen die ik heb.

Dat bedoel ik dus :)