Auteur Topic: [Pakken] Suit Supply  (2166769 keer gelezen)

Janusz

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Re: [Pakken] Suitsupply
Reactie #2265 Gepost op: 22 januari 2009 - 10:25:28
Totaal niet. Een jasje 24 is de kwartmaat van 48. Dus de schouders van 48 gecombineerd met kortere mouwen, een korter jasje en meer ruimte in de taille.
"Rugby is a hooligans game played by gentlemen; soccer is a gentleman's game played by hooligans; football is a hooligans game played by hooligans."

GuyS

• Gebruiker
  • Quidquid Latine Dictum Sit, Altum Videtur
    • Bekijk profiel
    • Style over Substance
Reactie #2266 Gepost op: 22 januari 2009 - 11:05:13
Totaal niet. Een jasje 24 is de kwartmaat van 48. Dus de schouders van 48 gecombineerd met kortere mouwen, een korter jasje en meer ruimte in de taille.

Is er ergens een site waar dat soort maatvoeringen duidelijk beschreven staan? Heb daar nooit zoveel van begrepen - heb het ook nog niet nodig, maar toch.

Sergio

• Administrator
  • Gebruiker
    • Bekijk profiel
    • Vanità - modern tailors
Reactie #2267 Gepost op: 22 januari 2009 - 12:08:37
We hebben er een topic over, daar staat al een hoop in.
If something seems too good to be true, it probably is.
Never expect to get a lot by paying a little
Style isn't a question of life or death: it's much more important than that.

Vanità - modern tailors

Gibson

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #2268 Gepost op: 22 januari 2009 - 12:31:35
Gister langs geweest bij Suitsupply. Na een erg leuk gesprek met de verkopende dame een bruin pak met erg fijn pied-de-poule patroon meegenomen :D. Daarnaast ook de 150 EU Suit on Demand (zoals het op de factuur staat) meegepakt. Over 8 weken ligt er een pak in dezelfde maat/stijl van de navy 'Sharkskin' stof (nr. 6).
Great people talk about ideas. Small people talk about other people

Louis

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #2269 Gepost op: 22 januari 2009 - 19:13:00
Ik werd net gebeld door Suit Supply A4 dat me 2 MTM shirts klaar waren. 15 dagen geleden opgemeten, dus dat is in ieder geval rap. Kijken of ik morgen even tijd kan vinden ze op te halen, zo ja dan zal ik meteen wel even foto's plaatsen.

Agent 327

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #2270 Gepost op: 22 januari 2009 - 20:54:42
Morgenavond hoop ik bij de SuSu gebruik te gaan maken van hun actie. Wil dit keer gaan voor een rustige stof (kben op het werk bijna berucht om mn streeppaken ;-) ). Heb nu in mn hoofd een donkergrijze en een blauwe stof.
Zal niet helemaal meevallen want de streeppakken op de site van SuSu vind ik doorgaans mooier. Meer uitgesprokener.
There are two ways to get enough. One is to continue to accumulate more and more. The other is to desire less.” ― G.K. Chesterton

Janusz

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #2271 Gepost op: 23 januari 2009 - 08:51:02
Dat euvel had ik ook Willeam. Maar als je eenmaal een mooi effen-blauw pak aangeschaft hebt zul je zien dat je dat zeker gaat waarderen. Met een paar goede schoenen, mooi shirt en een mooie das zul je zien hoe mooi dat is!
"Rugby is a hooligans game played by gentlemen; soccer is a gentleman's game played by hooligans; football is a hooligans game played by hooligans."

AJM

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #2272 Gepost op: 23 januari 2009 - 13:20:42

Agent 327

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #2273 Gepost op: 23 januari 2009 - 13:55:09
Jort Kelder en Fokke de Jong liggen elkaar wel volgens mij ;-)
There are two ways to get enough. One is to continue to accumulate more and more. The other is to desire less.” ― G.K. Chesterton

Gibson

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #2274 Gepost op: 23 januari 2009 - 16:04:24
Jort Kelder en Fokke de Jong liggen elkaar wel volgens mij ;-)

Het is ook echt een mooi bedrijf.

Ik kwam deze cartoon nog tegen:

Great people talk about ideas. Small people talk about other people

Sergio

• Administrator
  • Gebruiker
    • Bekijk profiel
    • Vanità - modern tailors
Reactie #2275 Gepost op: 23 januari 2009 - 17:08:45
Dat was een mooie campagne, konden ze bij Oger niet waarderen.
If something seems too good to be true, it probably is.
Never expect to get a lot by paying a little
Style isn't a question of life or death: it's much more important than that.

Vanità - modern tailors

Mediaman

• Gast
Reactie #2276 Gepost op: 23 januari 2009 - 17:17:03
Begrijp ik het goed dat de Roma lijn ook verkrijgbaar is als losse onderdelen? Ik wil alleen een jasje hebben om te combineren met een bestaande broek.

GuyS

• Gebruiker
  • Quidquid Latine Dictum Sit, Altum Videtur
    • Bekijk profiel
    • Style over Substance
Reactie #2277 Gepost op: 24 januari 2009 - 00:13:38
Begrijp ik het goed dat de Roma lijn ook verkrijgbaar is als losse onderdelen? Ik wil alleen een jasje hebben om te combineren met een bestaande broek.

Toen ik er was hingen er iig een aantal losse jasjes in Roma, waarvan ik het idee heb dat die in die stof sowieso niet als volledig pak verkrijgbaar zijn (oa bruine corduroy). Heb er een gekocht in een donkerblauwe grove herringbone, maat 44.

Energie

• Bekijk profiel
Reactie #2278 Gepost op: 24 januari 2009 - 00:32:45
De actie (2e pak voor 150 euro) is van toepassing op RTW en 'Single Cut' (=verschillende/andere stoffen/maten en incl. kleine aanpassingen). De actie geldt niet voor 'Maatwerk'. 'Single Cut' wordt nog niet in alle winkels aangeboden, maar ze zijn wel bezig dit uit te breiden. Op dit moment is het nog zo dat de winkels die 'Maatwerk' bieden geen 'Single Cut' bieden.

Het 'Mix en Match' pakket bestaat momenteel uit twee stoffen van het rek waarbij de maten gecombineerd mogen worden.
Laatst bewerkt op: 24 januari 2009 - 00:36:19 door Energie

Agent 327

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #2279 Gepost op: 24 januari 2009 - 14:34:31
Gisteravond bij SuSu in Zeist pak gekocht. Ging voor blauw en grijs. Grijs pak (Napoli lijn) met een heel klein visgraatje erin. Van de actie heb ik ook gebruikt gemaakt en net als een andere stijlforummer hier ook voor stofje nr. 6 gekozen. Over een week of 6 is het klaar.

Service was overigens uitstekend.