Even een update. Ik heb net een nieuw donkerblauw pak gekocht bij de SuSu. Mooie stof (super 120 meen ik), en het glimt een beetje. Uiteraard full canvas. De mouwen worden maximaal verlengd, en ook schuin uitgehaald bij de knoop (mijn armen zijn nogal lang namelijk). De pijpen worden niet verlengd, maar de omslag die er onder zat wordt er wel uitgehaald. Dat vind ik namelijk niet mooi. Enige jammere puntje is de bandplooi. Ik heb dat met mijn figuur niet nodig, maar de rest van het pak zag er netjes uit, dus ik vond het niet zo'n punt. Ben ook benieuwd hoe het uit gaat vallen met de mouwen, want mijn manchetten gaan sowieso goed zichtbaar zijn (maar dat vind ik persoonlijk ook mooi).
Ik heb ook nog even het probleem met de revers van mijn andere pak aangekaart (andere verkoopster he). Die vond het nogal vreemd, en een jongen die er bij gehaald werd zei dat dat helemaal niet zou mogen. Dus ik neem het pak nu vrijdag of zaterdag mee (als ik mijn nieuwe pak op ga halen), en dan gaan ze er naar kijken. Ik ben benieuwd. Ik heb ze in elk geval de URL naar dit forum gegeven, want met name die jongen was er wel benieuwd naar (ik vertelde dat hier een pak is opengemaakt om te kijken wat er in zat)
De 100% cashmere jassen zagen er trouwens netjes uit, maar ik denk niet dat ik er zelf eentje zou kopen. Veel te kwetsbaar.