Auteur Topic: [Pakken] Suit Supply  (2166751 keer gelezen)

Nexus

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
    • http://www.stijlforum.nl
Re: [Pakken] Suitsupply
Reactie #105 Gepost op: 08 oktober 2005 - 12:42:34
Mijn ervaring met SuitSupply verkopers is dat ze niet zo heel veel kennis van pakken hebben. Ze zijn tijdens de verkooptraining denk ik verteld dat hun pakken 'niet geplakt' zijn, en daar houdt het zo'n beetje op. Diepgaandere kennis van hoe voeringen en revers e.d. dan wél gemaakt worden zal niet iedere verkoper hebben denk ik.
Fashion can be bought. Style one must possess.

Merlino

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #106 Gepost op: 08 oktober 2005 - 13:45:16
Ik denk ook dat het ze vooral aan hun kont zal oxideren...
"It takes a man to suffer ignorance, and smile" - Gordon Sumner

Bonne

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #107 Gepost op: 16 oktober 2005 - 12:23:56
Nieuwe mailing al gezien? 100% Cashmere overjas voor 289 euro. Klinkt wel goed of zal het in werkelijkheid tegen vallen?

Plaatje van het ding:

Nexus

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #108 Gepost op: 16 oktober 2005 - 12:28:45
Goede prijs, maar je hebt cashmere en cashmere denk ik. Plus ik weet niet of het ook voor overjassen geldt dat de voering gelijmd kan zijn, volgens mij wel.

Kijk ook naar de binnenvoering, bemberg of polyesther? Beetje zonde van de cashmere als het van binnen vervolgens polyesther is (zoals de voering van mijn SuSu broek :? ).

Ben iig benieuwd, zo op de foto lijken het mooie mantels.

Bonne

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #109 Gepost op: 16 oktober 2005 - 12:34:50
Citaat van: "Nexus"
Goede prijs, maar je hebt cashmere en cashmere denk ik. Plus ik weet niet of het ook voor overjassen geldt dat de voering gelijmd kan zijn, volgens mij wel.

Kijk ook naar de binnenvoering, bemberg of polyesther? Beetje zonde van de cashmere als het van binnen vervolgens polyesther is (zoals de voering van mijn SuSu broek :? ).

Ben iig benieuwd, zo op de foto lijken het mooie mantels.

Ze zien er zeker goed uit.
Maar wat je zegt klopt inderdaad. Misschien is de binnenvoering een drama. Ik heb namelijk het gevoel dat er een enorme adder onder het gras zit bij zo'n prijs. Bij de H&M ook dit soort jassen gezien die nog goedkoper waren. Misschien is dat dan zelfs een betere aankoop omdat het goede jassen schijnen te zijn voor het geld. Nouja, binnenkort maar een keer kijken bij SuSu.

Heel iets anders; die SuSu broeken zijn dus niet zo'n succes?

Nexus

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #110 Gepost op: 16 oktober 2005 - 12:41:00
Ik kan me best voorstellen dat cashmere mantels helemaal niet zo duur hoeven te zijn zoals je ze vaak ziet liggen. Maar ergens moet op bespaard worden bij zo'n prijs lijkt mij. Neemt niet weg dat het hele mooie jassen kunnen zijn voor het geld, maar verwacht geen absoluut topproduct ;).

Broeken van SuSu -- binnenvoering is gedeeltelijk polyesther plus een naad begint bij mijn SuSu-broek te scheuren (boven de linker broekzak)... kosten geloof ik 70 of 80 Euro, dus 2 tientjes meer uitgeven en een Incotex bij Yoox shoppen is mijn tip ;).

Bonne

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #111 Gepost op: 16 oktober 2005 - 12:43:45
Ik kan me best voorstellen dat cashmere mantels helemaal niet zo duur hoeven te zijn zoals je ze vaak ziet liggen. Maar ergens moet op bespaard worden bij zo'n prijs lijkt mij. Neemt niet weg dat het hele mooie jassen kunnen zijn voor het geld, maar verwacht geen absoluut topproduct ;).

Broeken van SuSu -- binnenvoering is gedeeltelijk polyesther plus een naad begint bij mijn SuSu-broek te scheuren (boven de linker broekzak)... kosten geloof ik 70 of 80 Euro, dus 2 tientjes meer uitgeven en een Incotex bij Yoox shoppen is mijn tip ;).

Heb jij je Incotex bij Yoox gekocht? Er staat nu een grijze op die er wel erg goed uit ziet.

gusto napolitano

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #112 Gepost op: 16 oktober 2005 - 12:53:57

Het ligt aan de hoeveelheid cashmere die er in zit wat de prijs maakt.100% cashmere maakt de jas wel duurder.

Bonne

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #113 Gepost op: 16 oktober 2005 - 12:55:16
Citaat van: "gusto napolitano"
Het ligt aan de hoeveelheid cashmere die er in zit wat de prijs maakt.100% cashmere maakt de jas wel duurder.

Daarom is 289 euro wel erg goedkoop.

gusto napolitano

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #114 Gepost op: 16 oktober 2005 - 12:58:37
Citaat van: "Bonne"
Citaat van: "gusto napolitano"

Daarom is 289 euro wel erg goedkoop.
Ik zeg maar zo als je die jas mooi vindt wetende dat het geen maatwerk is en geen 100% cashmere kan je hem altijd nog kopen.Je hoeft je daarvoor tegenover je zelf niet te schamen.

Huey

• Gast
Reactie #115 Gepost op: 16 oktober 2005 - 13:12:44
Precies, 100% cashmere lijkt me voor een overjas zelfs een nadeel.

Jason

• Gast
Reactie #116 Gepost op: 16 oktober 2005 - 15:34:54
Ik denk dat die prijs mogelijk is doordat ze niet de topkwaliteit inkopen. Klanten van Loro Piana ed. willen natuurlijk alleen de top, en iets onder de top zal het al een stuk goedkoper zijn. Verder is bemberg net zo goed kunststof als polyester.

Nexus

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #117 Gepost op: 16 oktober 2005 - 15:40:44
Zover ik weet wordt Bemberg van katoen gemaakt.

gusto napolitano

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #118 Gepost op: 16 oktober 2005 - 16:21:25
Zover ik weet wordt Bemberg van katoen gemaakt.
Cupro Bemberg is een soort kunstzijde van vlas of houtvezels.

Patrick Bateman

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #119 Gepost op: 18 oktober 2005 - 21:22:06
idd slechte verkopers bij SuSu. Binnen een minuut wordt je drie keer aangesproken en ben je met iemand aan de praat dan komt er niets uit;

was laatst in Maastricht met een maat bij SuSu en de kerel op de maatpakken afdeling wist niet eens wat een sous brass'tje is. Krijg je vervolgens de vraag "of we ook in de business zitten?" Ach ja, zalig zijn de onnozelen van geest
He was a cop, and good at his job. But then he committed the ultimate sin and testified against other cops gone bad. Cops who tried to kill him, but got the woman he loved instead. Framed for murder, now he prowls the badlands. An outlaw hunting outlaws.