Auteur Topic: [Pakken] Suit Supply  (2166750 keer gelezen)

Daan

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Re: [Pakken] Suitsupply
Reactie #120 Gepost op: 18 oktober 2005 - 21:26:35
ach ze hebben voor mij een retemooi pak gemaak wat je nergens kan vinden voor die prijs.
trouwens denk dat 3 kwart van het oger personeel ook niet weet wat een sous-brass is. overigens zitten die wel in het suitsup. maatwerk.

gusto napolitano

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #121 Gepost op: 18 oktober 2005 - 21:29:25
Citaat van: "Patrick Bateman"
idd slechte verkopers bij SuSu. Binnen een minuut wordt je drie keer aangesproken en ben je met iemand aan de praat dan komt er niets uit;

was laatst in Maastricht met een maat bij SuSu en de kerel op de maatpakken afdeling wist niet eens wat een sous brass'tje is. Krijg je vervolgens de vraag "of we ook in de business zitten?" Ach ja, zalig zijn de onnozelen van geest
Dat hoor ik ook wel vaker tegen mij zeggen ....zit je in de bussiness en dan kijken ze je nog zo dom aan ook.

Vodka

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #122 Gepost op: 19 oktober 2005 - 00:10:57
Ik vind die skibroek die je bij een Quote abo krijgt wel koel 8)
Sailing, an expensive way to travel for free"

Jacob

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #123 Gepost op: 19 oktober 2005 - 10:31:42
Citaat van: "Vodka"

Ik ook :)

Maar was gister bij SuSu en zag m niet in de winkel liggen.

Cashmere jas is met poly voering....

Bonne

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #124 Gepost op: 19 oktober 2005 - 11:28:37
Citaat van: "Jacob"

Dat is dan weer een beetje jammer van die binnenvoering. Maar was eigenlijk wel te verwachten. Afgezien van de binnenvoering; zag die jas er een beetje goed uit?

gusto napolitano

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #125 Gepost op: 19 oktober 2005 - 12:42:42

Dus je neemt de jas niet door de keuze van de voering die zij gebruiken.

Jacob

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #126 Gepost op: 19 oktober 2005 - 14:39:35
Citaat van: "Bonne"

Dat is dan weer een beetje jammer van die binnenvoering. Maar was eigenlijk wel te verwachten. Afgezien van de binnenvoering; zag die jas er een beetje goed uit?

Hij zag er wel redelijk uit, maar die van de H&M is de helft van de prijs en daar had ik een beter gevoel bij. Overigens ook viscose gevoerd...

Gusto, ik heb lekker een donkerblauwe DFS herringbone overjas laten weghangen so don't worry :)

gusto napolitano

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #127 Gepost op: 19 oktober 2005 - 14:43:50
:lol: o.k Jacob zal best mooi zijn.

Bonne

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #128 Gepost op: 19 oktober 2005 - 17:55:41
Citaat van: "Bonne"

Hij zag er wel redelijk uit, maar die van de H&M is de helft van de prijs en daar had ik een beter gevoel bij. Overigens ook viscose gevoerd...

Gusto, ik heb lekker een donkerblauwe DFS herringbone overjas laten weghangen so don't worry :)

Die van de H&M ziet er inderdaad prima uit, denk dat ik die maar ga kopen. Hoewel; heb een tijd geleden er ook nog een paar bij de Zara zien hangen die er ook wel goed uitzagen... :-k

Patrick Bateman

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #129 Gepost op: 19 oktober 2005 - 19:57:42
Citaat van: "Daan"
ach ze hebben voor mij een retemooi pak gemaak wat je nergens kan vinden voor die prijs.
trouwens denk dat 3 kwart van het oger personeel ook niet weet wat een sous-brass is. overigens zitten die wel in het suitsup. maatwerk.

het maatwerk is zeker ok. Vooral hun engelse spul. Confectie kan er imho prijstechnisch zeker mee door. Ik heb een aantal jaar geleden een drie delig pak voor een bestuur aangeschaft dat ik nog af en toe bij een borrel draag.

Kom ik weer bij mijn punt over de verkopers; toen ik het kocht (een van mijn eerste pakken) hebben ze me verkeerd geadviseerd. Geen overdreven verschil, maar wel duidelijk voor de kenner.

Ik werd hier overigens netjes op geattendeerd door een verkoper bij de zaak Mientus in Berlijn aan de Kurfurstendam (mooie zaak trouwens!), toen ik dus bij de verkeerde maat zat te kijken.

Het Zegna Soft pak wat ik toen heb aangeschaft zit overigens perfect.
He was a cop, and good at his job. But then he committed the ultimate sin and testified against other cops gone bad. Cops who tried to kill him, but got the woman he loved instead. Framed for murder, now he prowls the badlands. An outlaw hunting outlaws.

Il Leone

• Bekijk profiel
Reactie #130 Gepost op: 21 oktober 2005 - 17:44:00
Heb net de overjas gehaald, zag er goed uit. Maatvoering was uitstekend, wol voelde goed aan. Nu weet ik niet of het 100% cashmere is, maar ik verwacht het niet (label geeft geen duidelijkheid, dus dan zal het wel niet). Voor de duidelijkheid, daar maak ik me ook niet druk om; ik heb nu een goede overjas die me uitstekend past. En hij is nog mooi ook. Voor zo'n prijs hoef je je ook eigenlijk niet druk te maken, als het plaatje klopt is het gewoon een prima deal.

:wink:

gusto napolitano

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #131 Gepost op: 21 oktober 2005 - 19:17:45
Citaat van: "Il Leone"
Heb net de overjas gehaald, zag er goed uit. Maatvoering was uitstekend, wol voelde goed aan. Nu weet ik niet of het 100% cashmere is, maar ik verwacht het niet (label geeft geen duidelijkheid, dus dan zal het wel niet). Voor de duidelijkheid, daar maak ik me ook niet druk om; ik heb nu een goede overjas die me uitstekend past. En hij is nog mooi ook. Voor zo'n prijs hoef je je ook eigenlijk niet druk te maken, als het plaatje klopt is het gewoon een prima deal.

Zolang jij tevreden ben en er warmpjes bij loopt kan het niet anders zijn als een goede koop :D

HotFudge

• Gast
Reactie #132 Gepost op: 21 oktober 2005 - 21:28:13
Citaat van: "Il Leone"

is het plak of niet?

Rogier

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #133 Gepost op: 21 oktober 2005 - 21:45:29
En hoeveel kost ie nou?
This, madame, is Versailles.

Bonne

• Gebruiker
    • Bekijk profiel