Ik heb inmiddels een aantal keer naar deze foto's gekeken en steeds bekruipt mij het idee dat er iets niet klopt. De verhoudingen zijn niet juist. Het jasje lijkt iets te lang en de taille is kunstmatig (te) hoog.
Indien je de bovenarmen te ruim vind zou je deze bij een volgende order kunnen laten afslanken, dat is geen probleem
De verhouding tussen de bovenste helft en de onderste helft van het jasje lijkt wat uit verhouding doordat het jasje op de borst en schouders veel breder is dan onderaan. Zo van deze foto's te beoordelen lijk je wat extra ruimte op de borst en schouders te hebben welke je mogelijk zou kunnen missen. Dit zou het geheel een betere balans en verhouding kunnen geven.
Dat in combinatie met mijn opmerking over de lengte van het jasje en de hoogte van de sluitknoop zouden eventuele verbeteringen voor een volgend pak kunnen zijn.

Broek ziet er erg goed uit vanuit deze hoek. Netjes waar die hoort, op de taille. Daarnaast loopt het erg mooi en zonder onnodige knik vanaf de bil naar het been. =D>