Auteur Topic: Overhemden algemeen  (1038404 keer gelezen)

Bogart

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Overhemden algemeen
Reactie #1110 Gepost op: 15 januari 2012 - 00:54:52
Weet wel de zaken in het Zuiden die MUnro voeren.

SergeduTemps

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Overhemden algemeen
Reactie #1111 Gepost op: 15 januari 2012 - 11:44:06
Weet wel de zaken in het Zuiden die MUnro voeren.

Welke zaken zijn dat? Inclusief kundige verkopers?
Wel namelijk eens zo'n shirtje proberen.
“Looking good and dressing well is a necessity. Having a purpose in life is not.” - Oscar Wilde

bavb

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Overhemden algemeen
Reactie #1112 Gepost op: 15 januari 2012 - 11:47:39
Oger, hebben zelfs rtw munro (inclusief handgestikte knoopsgaten).
Citaat van: Mariano Rubinacci
We don't like to see the name of who made it and the brand of the fabric inside. The individual has to be himself, he has to dress for his own sake

SergeduTemps

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Overhemden algemeen
Reactie #1113 Gepost op: 15 januari 2012 - 11:56:13
Ok, daar kan ik dan ook even langs. Zoek vooral een zaak waar ik goed word opgemeten.
Het zuiden is ook prima, geeft weer een excuus om eens Maastricht onveilig te maken.
Laatst bewerkt op: 15 januari 2012 - 11:58:24 door SergeduTemps
“Looking good and dressing well is a necessity. Having a purpose in life is not.” - Oscar Wilde

bavb

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Overhemden algemeen
Reactie #1114 Gepost op: 15 januari 2012 - 11:59:01
Waarom persé Munro?
We don't like to see the name of who made it and the brand of the fabric inside. The individual has to be himself, he has to dress for his own sake

SergeduTemps

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Overhemden algemeen
Reactie #1115 Gepost op: 15 januari 2012 - 12:02:10
Omdat het kan ;)

Nee, liep er toevallig tegenaan. Vind de handmade opties wel kek, zeker voor die prijs. Stoffen zagen er ook prima uit. Gewoon erg benieuwd.

bavb

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Overhemden algemeen
Reactie #1116 Gepost op: 15 januari 2012 - 12:16:23
Ze worden bij Oger (maar ook bij Hans vD) verkocht onder het label Thomas Mason for ... Heb er één, en zit propvol met handwerk, alleen niet zo verfijnd als dat van de Napolitanen; geen ferme steken, knoopsgaten ogen erg fragiel.

Markx

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Overhemden algemeen
Reactie #1117 Gepost op: 15 januari 2012 - 12:23:36
Ze worden bij Oger (maar ook bij Hans vD) verkocht onder het label Thomas Mason for ... Heb er één, en zit propvol met handwerk, alleen niet zo verfijnd als dat van de Napolitanen; geen ferme steken, knoopsgaten ogen erg fragiel.

Ik heb een Thomas Mason shirt van Oger en ik was eigenlijk wel onder de indruk. Ik zal nog eens kritisch kijken naar die twee dingen.

bavb

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Overhemden algemeen
Reactie #1118 Gepost op: 15 januari 2012 - 12:30:36
Ik heb er ook een meegenomen in een opwelling na het zien van dat handwerk, qua hoeveelheid handgemaakte details evenaart het Kiton maar wat betreft afwerking kan het wat beter. Ik zou er ook nooit de volle mep voor betalen maar voor de outletprijzen is het een leuk shirt voor de prijs.

SergeduTemps

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Overhemden algemeen
Reactie #1119 Gepost op: 15 januari 2012 - 12:56:27

Duidelijk, maar ik verwacht dan ook geen verfijnd Napolitaans handwerk voor 169 euries, dan praat je bijna over het dubbele.
Nogmaals ik vind het een scherpe prijs en ben zeer benieuwd. Binnenkort maar eens een shirt doen.

Ik lees overigens dat jij een RTW had gekocht? Ik wil een MTM-shirt van Munro. Doet Oger die ook?
Laatst bewerkt op: 15 januari 2012 - 12:58:41 door SergeduTemps

bavb

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Overhemden algemeen
Reactie #1120 Gepost op: 15 januari 2012 - 13:32:34
Duidelijk, maar ik verwacht dan ook geen verfijnd Napolitaans handwerk voor 169 euries, dan praat je bijna over het dubbele

Bij Pauw al voor 230.

DFS mtm van Oger is de lijn die je zoekt.

Markx

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Overhemden algemeen
Reactie #1121 Gepost op: 15 januari 2012 - 14:03:01
Ik heb er ook een meegenomen in een opwelling na het zien van dat handwerk, qua hoeveelheid handgemaakte details evenaart het Kiton maar wat betreft afwerking kan het wat beter. Ik zou er ook nooit de volle mep voor betalen maar voor de outletprijzen is het een leuk shirt voor de prijs.

Als je deze shirts bij de outlet kan halen, dan scoor je ongenadig hard.

SergeduTemps

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Overhemden algemeen
Reactie #1122 Gepost op: 15 januari 2012 - 14:06:32
Even ter samenvatting;

MTM Munro = Oger DFS MTM = Thomas Mason stoffen + handwerk = 169 euri afrekenen bij de verkopert?

bavb

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Overhemden algemeen
Reactie #1123 Gepost op: 15 januari 2012 - 14:11:48
Weet niet wat het kost bij Oger.

Het is zo dat de handgemaakte TM for... rtw shirts door Munro gemaakt worden, of die stoffen en afwerking ook in maatwerkprogramma dfs (dus niet red) zijn opgenomen kunnen ze je daar beter vertellen.

DL

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Overhemden algemeen
Reactie #1124 Gepost op: 15 januari 2012 - 14:14:57
En als je in Amsterdam bent kan Menco van Shirtmakers ze zelfs nog voor je opmeten ook ;)