Jij doet nu weer eens heel erg je best om mijn woorden uit z'n verband te rukken louter om je eigen punt te maken. Ik vind dat een vorm van negativisme die op een nare manier aan je kleeft, Floriss.
Ik ruk niets uit het verband, jij wekt toch echt de suggestie dat het je kansen beïnvloed. En ik ben ook niet de enige die die conclusie trekt. Nee, maar nu gaat het niet om de schoenen, maar wel om het totaalplaatje, jada jada. Wat is nou eigenlijk je punt? Word iemand nou op z'n kleding afgewezen of niet? En gaat dat ook op het niveau van het kleurtje van je pak en je schoenen?
Sowieso gedraag je je als een klein kind op het moment dat iemand het niet met je eens is. Kijk even een pagina terug in dit draadje, doe je precies hetzelfde. Je bent niet vies van een beetje uitdelen, moet je ook niet piepen als je 'm een keer terugkrijgt.
Dit hele draadje hangt van tegeltjeswijsheid aan elkaar en must-do's en persoonlijke smaak lopen hier continu door elkaar. En mensen die hier vanuit gebrek aan ervaring oprecht een vraag stellen sturen we bijkans weg met een boodschappenlijst aan nieuwe kleding met de boodschap dat zijn sollicitatie anders zowat kansloos is. BS. Sowieso, een lijstje voor een
groot kantoor, Zuidas ed., WTF...
Ik ga dit draadje voorlopig maar even vermijden.