Auteur Topic: Kledingkeuze Sollicitatie  (222445 keer gelezen)

Buitenspel

• Aantoonbaar
    • Bekijk profiel
Kledingkeuze Sollicitatie
Reactie #180 Gepost op: 02 oktober 2013 - 12:54:03
Als je in de buurt woont/tijd hebt, ga je best ook eens naar één van de Suit Suplly outlets. Denk dat je wat geluk moet hebben maar zag er laatst redelijk wat navy/grijze pakken voor 150-250 euro. Hemden zitten daar tussen de 29 en 59 euro (beetje zoeken, want: veel linnen en rare kleuren/boorden) en dassen rond de 20 dacht ik.

Dit zou mooi zijn, echter heb ik niet echt standaard maten. Ik ben erg klein (1.65m), dus dit zal niet voor mij weggelegd zijn?
Master student Finance aan de UvT.

Vriend35

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #181 Gepost op: 02 oktober 2013 - 13:00:45
Dit zou mooi zijn, echter heb ik niet echt standaard maten. Ik ben erg klein (1.65m), dus dit zal niet voor mij weggelegd zijn?

Bij Suitsupply hebben ze korte maten die zul je dan nodig hebben, maar daar zijn meestal maar beperkte pakken van.

Maat 24 t/m 30 is korte maat

Bill Splates

• Moderator
  • Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #182 Gepost op: 02 oktober 2013 - 13:02:17
Goede tip wel, TB82. Kom je goed voor de dag zonder direct veel knaken uit te geven en dit is wel een aardige basis voor een beginnende garderobe.

Buitenspel

• Aantoonbaar
    • Bekijk profiel
Reactie #183 Gepost op: 02 oktober 2013 - 13:17:57
Bij Suitsupply hebben ze korte maten die zul je dan nodig hebben, maar daar zijn meestal maar beperkte pakken van.

Maat 24 t/m 30 is korte maat

Wanneer ik naar het maattabel kijk, zie ik inderdaad de korte maten staan, echter zijn dan de afmetingen van schouders/borst e.d. veel ruimer (meer cm) dan die van de regular pakken. Echter ben ik redelijk 'afgetraind' om het zo maar eens te zeggen en dan zijn die afmetingen veel te ruim.

Mijn vraag dus, kan ik niet beter voor de regular maten gaan en die laten inkorten? Ik heb namelijk gelezen dat schouderbreedte de enige maat is die niet echt aan te passen valt.

Echter neem ik aan dat ze bij SuSu ook wel weten wat ze met mij aan moeten?

wolf

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #184 Gepost op: 02 oktober 2013 - 13:19:25
echter ja.
live and let die

Bogart

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #185 Gepost op: 02 oktober 2013 - 13:21:13
 :mrgreen:

Vriend35

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #186 Gepost op: 02 oktober 2013 - 13:38:18
Wanneer ik naar het maattabel kijk, zie ik inderdaad de korte maten staan, echter zijn dan de afmetingen van schouders/borst e.d. veel ruimer (meer cm) dan die van de regular pakken. Echter ben ik redelijk 'afgetraind' om het zo maar eens te zeggen en dan zijn die afmetingen veel te ruim.

Mijn vraag dus, kan ik niet beter voor de regular maten gaan en die laten inkorten? Ik heb namelijk gelezen dat schouderbreedte de enige maat is die niet echt aan te passen valt.

Echter neem ik aan dat ze bij SuSu ook wel weten wat ze met mij aan moeten?

Bij SuSu kunnen ze je zeker helpen. De schouderbreedte is iig niet groter dan de rest. In de regulieren maat heb je meestal iets meer keus.

Het inkorten van alles kan ook maar daar zit dan weer een prijs kaartje aan. De mouwen moeten dan vanaf de schouder korter gemaakt worden, omdat anders de knopen/knoopsgaten niet meer kloppen. Hier zit een prijskaartje van €50 aan en dan moet je rest nog broek en lengte jasje

Buitenspel

• Aantoonbaar
    • Bekijk profiel
Reactie #187 Gepost op: 02 oktober 2013 - 13:45:44
Bij SuSu kunnen ze je zeker helpen. De schouderbreedte is iig niet groter dan de rest. In de regulieren maat heb je meestal iets meer keus.

Het inkorten van alles kan ook maar daar zit dan weer een prijs kaartje aan. De mouwen moeten dan vanaf de schouder korter gemaakt worden, omdat anders de knopen/knoopsgaten niet meer kloppen. Hier zit een prijskaartje van €50 aan en dan moet je rest nog broek en lengte jasje

Oke, bedankt voor de uitleg. Denk dat ik binnenkort maar eens daar binnen ga stappen en dan zien we wel.

Vriend35

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #188 Gepost op: 02 oktober 2013 - 13:48:43
Oke, bedankt voor de uitleg. Denk dat ik binnenkort maar eens daar binnen ga stappen en dan zien we wel.

Dat zou ik zeker doen, daar kunnen ze je alles vertellen.

Succes ermee!

Arthur Dent

• Gebruiker
  • What's the story?
    • Bekijk profiel
Reactie #189 Gepost op: 03 oktober 2013 - 16:28:50
Eventueel zou je ook nog bij Oger kunnen binnenlopen voor een Oger Red, mocht je niet slagen bij SuSu.
"A well-tied tie is the first serious step in life."
- Oscar Wilde

carpe diem

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #190 Gepost op: 03 oktober 2013 - 18:45:23
MTM programma van Suitsupply heeft een goedkope variant toch? Beperkte basis stoffen waar je best mee uit de voeten kunt.
Op basis van een paspak meten ze je op en passen aan op een aantal punten af fabriek. Kost volgens mij iets van 400,00.
Be yourself no matter what they say

Jimmy The Saint

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #191 Gepost op: 16 januari 2014 - 11:34:37
Naast het veelgeprezen SuSu vind ik ook de pakken van het The Society Shop wel de moeite waard voor die prijsklasse, de Harvey Lewis & Sons lijn is ook niet duur.

Swann

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #192 Gepost op: 16 januari 2014 - 11:52:26
Harvey Lewis = Possen = Munro?

Humphrey

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #193 Gepost op: 16 januari 2014 - 12:07:00
Is dat die lijn met die verticale knoopsgaten op de revers?
Style is never out of fashion

Bogart

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #194 Gepost op: 16 januari 2014 - 15:49:59
Harvey Lewis = Possen = Munro?

Nee, HL = geen Munro,