Auteur Topic: [Amsterdam] Pauw Mannen  (170614 keer gelezen)

marcos

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Re: [Amsterdam] Pauw Mannen
Reactie #180 Gepost op: 16 maart 2012 - 14:23:02
Ja dat is wel een goed punt. Ik denk dat ie in ieder geval niet snel gaat slijten... Maar ik draag vrijwel nooit pakken meer en ook steeds minder jasjes, dus dit is denk ik wel handig.

Mediaman

• Gast
Reactie #181 Gepost op: 16 maart 2012 - 14:35:16
Sinds wanneer kopen we hier dingen als we ze nodig hebben?

Nicky

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #182 Gepost op: 16 maart 2012 - 15:55:22
Zojuist langs geweest voor het aanmeten van twee nieuwe shirts. Prima ontvangst, ongedwongen sfeer, veel stoffen, goed bevallen! Uiteindelijk gegaan voor een witte en ijsblauwe in een heel subtiele visgraad. Passhirt komt over tien dagen binnen, zodat aan de hand daarvan nog eventueel wat finetuning kan worden gedaan.

Daarnaast uitleg over het assortiment aan pakken dat ze daar voeren. Dat is wel even andere koek dan de standaard SuSu pakjes die ik tot nu toe heb gehaald  :P

bavb

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #183 Gepost op: 16 maart 2012 - 16:08:49
Fijn personeel he. Wat voor stoffen heb je gekozen?
Citaat van: Mariano Rubinacci
We don't like to see the name of who made it and the brand of the fabric inside. The individual has to be himself, he has to dress for his own sake

Nicky

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #184 Gepost op: 16 maart 2012 - 16:15:35
Precieze soort stof weet ik niet meer, zijn de stoffen die Pauw ook als RTW aanbiedt. Categorie 2 heb ik mij laten vertellen. Zal eens vragen als het passhirt er is.

Sergio

• Administrator
  • Gebruiker
    • Bekijk profiel
    • Vanità - modern tailors
Reactie #185 Gepost op: 16 maart 2012 - 17:10:54
Voor welk merk heb je gekozen Nicky? Betaalde je nog extra voor het passhirt of zijn volgende shirts goedkoper?
If something seems too good to be true, it probably is.
Never expect to get a lot by paying a little
Style isn't a question of life or death: it's much more important than that.

Vanità - modern tailors

Nicky

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #186 Gepost op: 17 maart 2012 - 08:45:50
Ik kwam voor Finamore en dat is het ook geworden. Wel ook de Attolini shirts bekeken, zagen er ook op en top uit, maar waren ook weer een stukje minder gunstig voor de portemonnee  :wink: Daarnaast adviseerde de medewerker eigenlijk Finamore t.o.v. Attolini, omdat Finamore van huis uit een shirtmaker is en Attolini een pakmaker. Weet niet of dat argument nou het verschil moet maken, want beide shirts deden in mijn ogen niet onder voor elkaar, maar soit.

Maten werden genomen aan de hand van een standaard shirt dat op de nodige plaatsen wordt aangepast. Het gebruikelijk MTM dus. Aangezien de armen wat ruimer gemaakt moeten worden en mijnheer Finamore me vertelde dat dat eigenlijk bijna nooit voorkomt, dacht hij dat het verstandig was om een passhirt als tussenpas te gebruiken. Daar zijn geen extra kosten aan verbonden voor zover ik weet, dus dat is prima. Aan de andere kant, als de kosten beperkt waren geweest had ik het waarschijnlijk ook wel gedaan.

Laatst bewerkt op: 17 maart 2012 - 11:00:36 door Nicky

Avvocato

• Gebruiker
  • Huis-Consigliere
    • Bekijk profiel
Reactie #187 Gepost op: 19 maart 2012 - 11:17:36
Iemand nog naar Finamore / Attolini van het weekend?

Heppu nog iets besteld?
The man with style, is the man who can smile

marcos

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #188 Gepost op: 19 maart 2012 - 12:19:54
Ja die jas van dat linkje. In donkerblauwe regenjasstof. Ze hadden ook dunne zomerstof maar leek me iets minder praktisch.
Ik had geen tijd meer voor een jasje, komt volgende week wel. Jij toch niet even langs geweest?

Avvocato

• Gebruiker
  • Huis-Consigliere
    • Bekijk profiel
Reactie #189 Gepost op: 19 maart 2012 - 12:23:44
Mooi. Volgende week weer bij Pauw of ook naar Oger?

Voor mij ging helaas niet, kinderboerderij en muziekles waren belangrijker ;-) Dit weekend na hard onderhandelen een uurtje ingepland voor wat hempjes ("mag" 's ochtends in mijn eentje met de kleine naar muziekles, dan krijg ik rond de lunch tijd voor wat overhemdjes :mrgreen:).

marcos

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #190 Gepost op: 19 maart 2012 - 12:52:43
Ik kan Oger niet betalen. : )
Ok dat zijn stevige onderhandelingen, maar toch nog iets eruit kunnen slepen. Nou wordt doorwerken dus voor Daniel, geen tijd voor geklets.

Orno

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #191 Gepost op: 20 maart 2012 - 08:42:38
Haha lekker onder de duim Avvo ;)
Winnaar van "De titanenstrijd der kekke schoentjes" 2010 - Oxford

Avvocato

• Gebruiker
  • Huis-Consigliere
    • Bekijk profiel
Reactie #192 Gepost op: 20 maart 2012 - 09:30:38
2 tegen 1, dat is zelfs voor een ervaren onderhandelaar nauwelijks te doen :mrgreen:

Mediaman

• Gast
Reactie #193 Gepost op: 20 maart 2012 - 09:54:06
2 tegen 1, dat is zelfs voor een ervaren onderhandelaar nauwelijks te doen :mrgreen:

En ze spelen beide de emo-kaart, niet te doen.  :wink:

MrBrookfield

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
[Amsterdam] Pauw Mannen
Reactie #194 Gepost op: 29 mei 2012 - 18:03:26
Whoops, op aanraden van jullie allemaal laatst vandaag toch bij Pauw naar binnen gestapt. Enkel en alleen voor een paar Pantherella kousen, dacht ik. Kom ik toch buiten met een paar Santoni goodyear tassle loafers + de op de lijst staande Pantherella kouden & daarbij nog een gratis paar kousen! Zeer vriendelijk en goed geholpen en ik vond de gratis kousen ook erg aardig. Foto's volgen straks in SHJNA.
Fashion can be bought, style one must possess