Auteur Topic: [Amsterdam] Pauw Mannen  (170610 keer gelezen)

Pico

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Re: [Amsterdam] Pauw Mannen
Reactie #135 Gepost op: 06 oktober 2010 - 09:55:09
Pat, erg jammer dat het zo gegaan is bij Pauw, want het is een winkel met prachtige spullen.
Zelf heb ik louter positieve ervaringen ten aanzien van de service bij Pauw; ze weten wat ik mooi vind en proberen je niets aan te smeren; praten enthousiast over hun producten en ik heb nog nooit lang moeten wachten.

PS001

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #136 Gepost op: 06 oktober 2010 - 10:24:25
Een verkoper moet het evenwicht kunnen vinden tussen "even met rust laten" en "helpen". Dit kan natuurlijk variëren van persoon tot persoon. Een goede PA kan dat. Maar als ik bijvoorbeeld lees wat Pat mee heeft gemaakt. Dat kan toch echt niet door de beugel. Zeker niet in die prijsklasses van winkels. 
"Er bestaat geen groter verkwister dan de gierigaard: hij verspilt zijn ganse leven aan de verkrijging van datgene, waarvan hij kan noch wil genieten"

CPN

• Bekijk profiel
Reactie #137 Gepost op: 06 oktober 2010 - 10:32:24
Ook ik heb enkel positieve ervaringen met deze winkel. Ik kom er niet vaak omdat Amsterdam niet naast de deur ligt maar hetgeen wat ik er gekocht heb bevalt zeer goed, evenals de service. Toen ik na 1 jaar niet langs te zijn geweest weer eens mijn gezicht liet zien, kon de verkoper nog precies opnoemen wat ik had gekocht en wist zelfs mijn naam nog te noemen. Dat maak je niet vaak mee (zeker aangezien ik daar nou geen vaste klant ben). Zelfs de italiaanse dame van petronius wist mij afgelopen weekend nog te herkennen, ondanks dat het ook al weer ong 1 jaar geleden was dat ik daar een das had gekocht.

TBD

• Moderator
  • Gebruiker
  • Eén miljoen zevenhonderdduizend en nogwat
    • Bekijk profiel
Reactie #138 Gepost op: 06 oktober 2010 - 10:41:01
Ah, wat leuk dat Pauw zelf ook een duit in het zakje doet.

Dirk

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #139 Gepost op: 06 oktober 2010 - 10:43:33
Eerste bericht in 2,5 jaar als geregistreerd forumlid? :-k
You can buy clothes, but you can't buy style

Orno

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #140 Gepost op: 06 oktober 2010 - 10:45:19
Het is mooi om te zien hoe bedrijven in deze tijd nog steeds niet weten hoe je met social media moet omgaan.
Winnaar van "De titanenstrijd der kekke schoentjes" 2010 - Oxford

PS001

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #141 Gepost op: 06 oktober 2010 - 10:45:21
Ook ik heb enkel positieve ervaringen met deze winkel. Ik kom er niet vaak omdat Amsterdam niet naast de deur ligt maar hetgeen wat ik er gekocht heb bevalt zeer goed, evenals de service. Toen ik na 1 jaar niet langs te zijn geweest weer eens mijn gezicht liet zien, kon de verkoper nog precies opnoemen wat ik had gekocht en wist zelfs mijn naam nog te noemen. Dat maak je niet vaak mee (zeker aangezien ik daar nou geen vaste klant ben). Zelfs de italiaanse dame van petronius wist mij afgelopen weekend nog te herkennen, ondanks dat het ook al weer ong 1 jaar geleden was dat ik daar een das had gekocht.

Dit is wel tof. Dezelfde situatie ook al meegemaakt. Dan voelt de klant zich geen "nummer".
"Er bestaat geen groter verkwister dan de gierigaard: hij verspilt zijn ganse leven aan de verkrijging van datgene, waarvan hij kan noch wil genieten"

CPN

• Bekijk profiel
Reactie #142 Gepost op: 06 oktober 2010 - 10:49:37
Nou nou wat zijn we weer kritisch. Nee ik ben geen Pauw, geen aandelen en totaal geen enkele relatie met dit bedrijf. Het is jammer dat mensen zo snel een oordeel vellen.

Ik heb me ooit geregistreerd, een tijd meegekeken en een tijd niks mee gedaan. Nu leek de tijd rijp om een duit in het zakje te doen.

Warm onthaal, waarvoor dank.

En ja PS, dit soort kledingzaken kom ik graag. Kunnen andere nog wat van leren (lees MN, zelf ook slechte ervaringen mee gehad en ben niet geschokt dat het fout is afgelopen)
Laatst bewerkt op: 06 oktober 2010 - 10:52:03 door CPN

TBD

• Moderator
  • Gebruiker
  • Eén miljoen zevenhonderdduizend en nogwat
    • Bekijk profiel
Reactie #143 Gepost op: 06 oktober 2010 - 10:52:12
Excuus, ik heb dan tevroeg geoordeeld! Stel je even voor in het daarvoor bestemde topic, dat is vaak wel zo leuk.

PS001

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #144 Gepost op: 06 oktober 2010 - 10:56:00
Nou nou wat zijn we weer kritisch. Nee ik ben geen Pauw, geen aandelen en totaal geen enkele relatie met dit bedrijf. Het is jammer dat mensen zo snel een oordeel vellen.

Ik heb me ooit geregistreerd, een tijd meegekeken en een tijd niks mee gedaan. Nu leek de tijd rijp om een duit in het zakje te doen.

Warm onthaal, waarvoor dank.

En ja PS, dit soort kledingzaken kom ik graag. Kunnen andere nog wat van leren (lees MN, zelf ook slechte ervaringen mee gehad en ben niet geschokt dat het fout is afgelopen)
Niet aantrekken! Aan persoonlijke ervaringen heeft SF meer aan dan dat er mensen in dat SF-cafe zitten te lullen. Laten we niet vergeten dat er veel mensen mee zitten te lezen. Ze willen informatie ontvangen die "to the point" zijn.

Dirk

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #145 Gepost op: 06 oktober 2010 - 10:57:37
Sluit me aan bij Marijn.

Mocht zo direct bij de mods ook duidelijkheid zijn, dan zullen deze off-topic posts vast verwijderd worden.
You can buy clothes, but you can't buy style

CPN

• Bekijk profiel
Reactie #146 Gepost op: 06 oktober 2010 - 11:15:56
Excuus, ik heb dan tevroeg geoordeeld! Stel je even voor in het daarvoor bestemde topic, dat is vaak wel zo leuk.

Excuus, it is done.

Orno

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #147 Gepost op: 06 oktober 2010 - 11:19:28
Excuus. Het was te voor de hand liggend.

Winnaar van "De titanenstrijd der kekke schoentjes" 2010 - Oxford

gusto napolitano

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #148 Gepost op: 06 oktober 2010 - 17:30:52
Ik kom er al vanaf de opening.Geen probleem met hun ook als ik er voor een praatje kom en niets koop.

Stansfield

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #149 Gepost op: 11 oktober 2010 - 13:30:27
Ik kon vanochtend nog een gaatje vinden. Een (overigens zeer aantrekkelijk) meisje wist mij te vertellen dat Pauw geen huispakken had maar alleen met verschillende merken werkte. Ik heb me van de domme gehouden en een pak gepast (rond de 1200 euro)

Wil dat zeggen dat ze geen huispakken meer hebben? of alleen dat dat meisje daar geen aandacht aan wil besteden, wat vreemd is want een eigen label heeft over het algemeen veel meer marge dan pakken van andere merken.