Auteur Topic: [Amsterdam] Pauw Mannen  (170612 keer gelezen)

Punt

• Gebruiker
  • Respect the beard
    • Bekijk profiel
Re: [Amsterdam] Pauw Mannen
Reactie #225 Gepost op: 21 augustus 2012 - 22:11:24
Janus, als jij je niet prettig voelt bij Pauw moet je die winkel gewoon laten varen toch? Niks over 'niet gewenst'.

En bedankt voor je opmerking betreffende de verbouwing. Brookfield kondigde het aan, ik heb vandaag ook echt gezien dat ze gesloten zijn.
Respect the beard

Mark020

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #226 Gepost op: 21 augustus 2012 - 22:59:33
Het was een beetje een flauwe opmerking van mij, maar de spullen die Pauw heeft kan je in 90% van de gevallen net zo makkelijk ergens anders kopen en zoals ik al eens eerder had gepost vind ik Pauw een erg vervelend winkel waar je alleen wordt geholpen als, nou ja, als je eruit ziet als een Pauw-klant. Dan wordt je als goede vriend begroet, anders in het geheel niet. Een beetje alsof je bij een exclusieve country club binnen wandelt. Dat imago (dat een bepaalt slag mensen erg waardeert) gaat enigszins teniet als ze (ook) in de categorie van SuSu gaan opereren. Dus vandaar mijn opmerking.
+1. Om die reden kom ik er ook niet. Graag of niet zullen we maar zeggen.
The long run is a misleading guide to current affairs. In the long run we are all dead.

Dirk

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #227 Gepost op: 21 augustus 2012 - 23:33:06
Typisch, ik heb juist de tegenovergestelde ervaring. Als ik dit dan lees lijkt het net alsof jullie (Janus en Mark020) een andere winkel bedoelen. Ik ben student en kleed me dan ook redelijk casual, maar word vanaf het eerste begin dat ik daar kom keurig begroet en geholpen, ook als ik niets koop of ga kopen.

Wat punt vooral wil aangeven - denk ik - is dat het posten van dit soort ervaringen niet veel toevoegt aan dit topic, omdat de mate van subjectiviteit enorm hoog is. Laten we het liever hebben over de collectie en de geleverde service.
You can buy clothes, but you can't buy style

gusto napolitano

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #228 Gepost op: 22 augustus 2012 - 00:07:11
Ik weet ook niet wat het is maar ik zelf heb vanaf het begin dat die winkel open ging nooit problemen daar gehad.

wolf

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #229 Gepost op: 22 augustus 2012 - 01:05:00
prima shop. word daar altijd netjes begroet.
live and let die

Nicky

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #230 Gepost op: 22 augustus 2012 - 06:59:57
En zo is het maar net. Kom nergens anders meer.

Avvocato

• Gebruiker
  • Huis-Consigliere
    • Bekijk profiel
Reactie #231 Gepost op: 22 augustus 2012 - 07:02:08
Same here, met veel minder attitude dan bij de grote concurrent. Bij Pauw hebben ze ten minste  door dat niet iedereen meteen voor Kiton komt maar dat als ze je netjes helpen (en soms zelfs een beetje matsen ;)) je ook terug komt tegen de tijd dat je meer te besteden hebt.

En ze hebben toch een redelijk unieke collectie topspul, ik heb niet het gevoel dat dat allemaal makkelijk elders te krijgen is.
The man with style, is the man who can smile

Velponi

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #232 Gepost op: 22 augustus 2012 - 07:24:57
Het was een beetje een flauwe opmerking van mij, maar de spullen die Pauw heeft kan je in 90% van de gevallen net zo makkelijk ergens anders kopen (...)

Even afgezien van ieders ervaringen als klant bij Pauw (wat jij beschrijft heb ik wel bij Oger ervaren en bij Pauw juist nooit): de merken die Pauw verkoopt vind je natuurlijk in genoeg andere winkels, maar ik vind de selectie van specifieke items bij Pauw wel smaakvoller (kwestie van, zoals het woord al zegt, smaak dus).

guest45

• Gast
Reactie #233 Gepost op: 26 augustus 2012 - 18:09:23
RTW pakken vanaf zo'n €600,-. Ben ook erg benieuwd.

600? Ik dacht 800.

Punt

• Gebruiker
  • Respect the beard
    • Bekijk profiel
[Amsterdam] Pauw Mannen
Reactie #234 Gepost op: 26 augustus 2012 - 20:26:10
[quote Dirk

Wat punt vooral wil aangeven - denk ik - is dat het posten van dit soort ervaringen niet veel toevoegt aan dit topic, omdat de mate van subjectiviteit enorm hoog is. Laten we het liever hebben over de collectie en de geleverde service.
[/quote]

Correct Dirk... Meer plaatjes, aankopen, wat dragen de haantjes en wat gaan we laten maken, graag! 

Sent from my iPhone using Tapatalk
Respect the beard

Janus

• Gebruiker
  • The 1%
    • Bekijk profiel
Reactie #235 Gepost op: 28 augustus 2012 - 14:54:34
Laten we het liever hebben over de collectie en de geleverde service.

Wat mij betreft valt dit zeker wel onder het kopje 'service'. Het geeft namelijk aan dat men niet geïnteresseerd is in de klant maar in de portemonnee van de klant. Dat doet vermoeden dat ze bij problemen - waar voor hen niets aan te verdienen valt - niet thuis geven. Maar goed, laten we het verder rusten.

Over het 'huismerk': dit hadden ze vroeger toch ook al? Ik weet dat toen ik er was ze het niet (meer) hadden, maar ik dacht eerder wel. En gaan ze hun pakken ook van Munro betrekken of hebben ze voor deze prijs een andere leverancier weten te vinden?

Nicky

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #236 Gepost op: 10 september 2012 - 15:28:28
Zojuist een Caruso overjas laten aanmeten in wol/cashmere blend.Niet zo heel klassiek, iets korter, tot de knieën, en met opgestikte zakken. Erg benieuwd naar het resultaat  :)

Kreeg hem voor de prijs van een RTW aangezien ze mijn gereserveerde jas per ongeluk hadden verkocht. Pluspunt voor deze service!

Pat

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #237 Gepost op: 10 september 2012 - 15:31:59
Klinkt goed Nicky, ik ben benieuwd naar het resultaat. Prima opgelost zo lijkt mij. Krijg je hem een beetje snel?

Nicky

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #238 Gepost op: 10 september 2012 - 15:36:32
Ik zal tzt even een fitpic posten in het betreffende topic. ETA is 20 oktober, dus dat valt wel mee.

Patrick Bateman

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #239 Gepost op: 10 september 2012 - 16:16:22
Kreeg hem voor de prijs van een RTW aangezien ze mijn gereserveerde jas per ongeluk hadden verkocht. Pluspunt voor deze service!

weet niet of dit service is: ze hadden je gereserveerde jas natuurlijk nooit mogen verkopen. Wel netjes afgehandeld.
He was a cop, and good at his job. But then he committed the ultimate sin and testified against other cops gone bad. Cops who tried to kill him, but got the woman he loved instead. Framed for murder, now he prowls the badlands. An outlaw hunting outlaws.