Auteur Topic: [Amsterdam] Pauw Mannen  (146868 keer gelezen)

Beginneling83

  • Gebruiker
  • Berichten: 5.107
  • Forum Rollade
    • Bekijk profiel
[Amsterdam] Pauw Mannen
Reactie #525 Gepost op: 02 december 2016 – 02:00:21
Portonovo, Oger, Pauw,

pre borrel bij : Vyne

daarna Zeedijkje onveilig maken,
Life is not always a matter of holding good cards, but sometimes, playing a poor hand well.

Mr.Barry

  • Gebruiker
  • Berichten: 2.422
    • Bekijk profiel
Re: [Amsterdam] Pauw Mannen
Reactie #526 Gepost op: 28 juni 2023 – 15:24:19
Ben normaal niet zo van de negatieve reviews maar inmiddels echt behoorlijk klaar met de service hier (luxury denim specifiek).

Enige tijd terug wat  spullen gekocht, Ten C jas en 100 hands navy shirt. Alles betaald en shirt zou worden ingenomen op wat punten. Weken niets vernomen waarna ik meerdere (3) emails heb gestuurd en uiteindelijk ben langsgegaan. Shirt was verdwenen. Geen telefonisch contact (ondanks nadrukkelijk verzocht door mij) maar uiteindelijk vonden ze het wel.

Shirt 1 middag gedragen maar gaf ernstig af, kleur lijkt niet of onjuist gefixeerd. Witte jeans (veelvuldig gedragen) was helemaal blauw uitgeslagen. Teruggegaan om probleem kenbaar te maken en er werd matig begripvol gereageerd: heb je het samen gewassen? Maar goed, ze gingen het proberen op te lossen. Wederom gevraagd of ze telefonisch contact op konden nemen als het klaar was en ik het kom ophalen? Maar natuurlijk! Inmiddels maand later, niets gehoord en ik kan wederom achter mijn spullen aan…

Vaak aardige lui in de winkel maar dit is simpelweg zo’n winkel onwaardig. Hoop sowieso dat het probleem nog kan worden opgelost want op dit moment heb ik gewoon veel betaald voor een shirt dat ik niet kan dragen en ook een jeans die ik daardoor niet meer kan dragen.
Destijds gelijk nog een en ander meegenomen.

Chris

  • Gebruiker
  • Berichten: 682
    • Bekijk profiel
Re: [Amsterdam] Pauw Mannen
Reactie #527 Gepost op: 28 juni 2023 – 18:05:33
Jammer zoiets, goede service is belangrijk.