Auteur Topic: [Amsterdam] Pauw Mannen  (170637 keer gelezen)

Mark020

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Re: [Amsterdam] Pauw Mannen
Reactie #210 Gepost op: 15 juni 2012 - 22:42:42
Vind Pauw ook een mooiere zaak dan Oger.
Daar zou ik liever werken.
100x liever.
The long run is a misleading guide to current affairs. In the long run we are all dead.

Amadeus

• Gebruiker
  • I have no iPhone! I have a life.
    • Bekijk profiel
Reactie #211 Gepost op: 16 juni 2012 - 00:22:33
Werken zou ik liever bij geen van de twee.

Maar Pauw heeft wel een aanzienlijk degelijker imago en je hebt daar niet direct het gevoel dat sartoriale nitwits, met een mond vol one liners pogen om je geld uit de zak te kloppen. Een gevoel dat je bij Oger niet kan ontgaan. Zeer onprettige winkels dat Oger gebeuren. Pauw frequenteer ik ook niet, koop meestal elders en buiten NL.
L'art donne les règles ; le goût, les exceptions

At the highest levels a man's clothing must be imperfect, no matter how hard he has to work to achieve that imperfection.

MrBrookfield

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
[Amsterdam] Pauw Mannen
Reactie #212 Gepost op: 11 augustus 2012 - 17:44:54
Vanmiddag in mijn rondje A'dam nog even naar binnen gestapt. De gehele nieuwe collectie is binnen. Prachtige items van Loro Piana e.d. alleen mij helaas te wijd. Overigens wist de verkoper mij het volgende te vertellen: Vanaf volgend seizoen gaan zij een eigen label verkopen. Het hele pakket, mtm, rtw pakken en hemden, schoenen, truien e.d. Dit om te gaan concurreren met SUSU en the Red. Pakken mtm vanaf €800 Vanaf volgende week wordt de winkel verbouwd en uitgebreid en zullen ze tijdelijk in een van de vrouwen vestigingen zitten.
Fashion can be bought, style one must possess

Orno

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #213 Gepost op: 11 augustus 2012 - 18:01:14
Ben benieuwd
Winnaar van "De titanenstrijd der kekke schoentjes" 2010 - Oxford

Anaszi

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #214 Gepost op: 11 augustus 2012 - 18:14:04
RTW pakken vanaf zo'n €600,-. Ben ook erg benieuwd.

Amadeus

• Gebruiker
  • I have no iPhone! I have a life.
    • Bekijk profiel
Reactie #215 Gepost op: 11 augustus 2012 - 18:16:01
Vanmiddag in mijn rondje .............................Dit om te gaan concurreren met SUSU ...............

PaVo is in het geheel geen concurrent van Pauw, daar moeten ze niet mee willen concurreren.
Als ze zich in dat prijssegment begeven leidt dat tot inboeten op de kwaliteit.
Marketing fout nr 1.
L'art donne les règles ; le goût, les exceptions

At the highest levels a man's clothing must be imperfect, no matter how hard he has to work to achieve that imperfection.

Punt

• Gebruiker
  • Respect the beard
    • Bekijk profiel
Reactie #216 Gepost op: 11 augustus 2012 - 19:43:56
Vanmiddag in mijn rondje A'dam nog even naar binnen gestapt. De gehele nieuwe collectie is binnen. Prachtige items van Loro Piana e.d. alleen mij helaas te wijd. Overigens wist de verkoper mij het volgende te vertellen: Vanaf volgend seizoen gaan zij een eigen label verkopen. Het hele pakket, mtm, rtw pakken en hemden, schoenen, truien e.d. Dit om te gaan concurreren met SUSU en the Red. Pakken mtm vanaf €800 Vanaf volgende week wordt de winkel verbouwd en uitgebreid en zullen ze tijdelijk in een van de vrouwen vestigingen zitten.

Daniel is weer terug toch? Gaan ze vast en zeker ook Munro voeren :) Ach de jongens van Munro doen goeie zaken...
Respect the beard

Pat

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #217 Gepost op: 11 augustus 2012 - 19:44:51
Daniel is inderdaad weer terug.

Bogart

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #218 Gepost op: 11 augustus 2012 - 20:00:38
Daniel is weer terug toch? Gaan ze vast en zeker ook Munro voeren :) Ach de jongens van Munro doen goeie zaken...

Denk juist dat Munro beneden zijn stand is...
Als je Attolini gewend bent te verkopen.

Janus

• Gebruiker
  • The 1%
    • Bekijk profiel
Reactie #219 Gepost op: 21 augustus 2012 - 16:05:24
Lijkt me dat hiermee de enige reden om bij Pauw te komen (oh oh wat zijn we exclusief) de prullenbak in kan.

Velponi

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #220 Gepost op: 21 augustus 2012 - 16:57:45
(...) de enige reden om bij Pauw te komen (oh oh wat zijn we exclusief) (...)

Dat lijkt me nou de meest onzinnige reden om er te komen. Het blijft een prima winkel met erg mooie kleding.

Dirk

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #221 Gepost op: 21 augustus 2012 - 20:57:23
Dat lijkt me nou de meest onzinnige reden om er te komen. Het blijft een prima winkel met erg mooie kleding.

+1, en toch vind ik het ergens wel jammer dat Pauw in deze ontwikkeling meegaat. Maargoed, als hun klantenbestand blijkbaar steeds minder omzet binnenbrengt,   snap ik wel dat nieuwe doelgroepen wil gaan bedienen.
You can buy clothes, but you can't buy style

Janus

• Gebruiker
  • The 1%
    • Bekijk profiel
Reactie #222 Gepost op: 21 augustus 2012 - 21:51:53

Het was een beetje een flauwe opmerking van mij, maar de spullen die Pauw heeft kan je in 90% van de gevallen net zo makkelijk ergens anders kopen en zoals ik al eens eerder had gepost vind ik Pauw een erg vervelend winkel waar je alleen wordt geholpen als, nou ja, als je eruit ziet als een Pauw-klant. Dan wordt je als goede vriend begroet, anders in het geheel niet. Een beetje alsof je bij een exclusieve country club binnen wandelt. Dat imago (dat een bepaalt slag mensen erg waardeert) gaat enigszins teniet als ze (ook) in de categorie van SuSu gaan opereren. Dus vandaar mijn opmerking.
Laatst bewerkt op: 21 augustus 2012 - 21:53:43 door Janus

Punt

• Gebruiker
  • Respect the beard
    • Bekijk profiel
Reactie #223 Gepost op: 21 augustus 2012 - 22:02:07
Dank voor je bijdrage, Janus. Gewoon ergens ander shoppen dus.

Ze zijn nu aan het verbouwen op de Van Baerle zag ik - ben benieuwd wat ze in het interieur gaan veranderen.
Respect the beard

Janus

• Gebruiker
  • The 1%
    • Bekijk profiel
Reactie #224 Gepost op: 21 augustus 2012 - 22:04:33
Ik weet niet zeker of je hiermee nu wil impliceren dat mijn negatieve bijdrage over Pauw niet gewenst is? Dat ze deze week aan het verbouwen zijn staat overigens 10 posts hoger al gemeld.