Auteur Topic: Meermin  (916262 keer gelezen)

wolf

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Re: Meermin
Reactie #300 Gepost op: 04 juni 2012 - 16:06:30
interessant. but who gives a fuck
live and let die

BastiaanB

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #301 Gepost op: 04 juni 2012 - 16:28:07
Dat je het even weet..

Markx

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #302 Gepost op: 04 juni 2012 - 22:41:46
Andere finishing:

Jo

• Gebruiker+
  • Gebruiker
  • *
    • Bekijk profiel
Reactie #303 Gepost op: 09 juni 2012 - 16:24:38
Mijn schoenen en riem zijn gisteren verzonden, volgens de TNT tracker komen ze dinsdag aan.

Zijn de jouwe inmiddels ook al verzonden, Mark020?

Hier zijn trouwens nog wat schoenen van hun donkerbruine dubbele monk op de Hiro leest.

Hier ook nog wat foto's van hun schoenspanners.

Mark020

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #304 Gepost op: 09 juni 2012 - 22:21:26
Nog niets gehoord!
The long run is a misleading guide to current affairs. In the long run we are all dead.

jordi

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #305 Gepost op: 09 juni 2012 - 22:58:53
Nog niets gehoord!

Wat heb je besteld Mark?
Een arm mens past bijna alles, een rijke heeft moeilijke maten

Mark020

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #306 Gepost op: 10 juni 2012 - 14:05:16
The long run is a misleading guide to current affairs. In the long run we are all dead.

Jo

• Gebruiker+
  • Gebruiker
  • *
    • Bekijk profiel
Reactie #307 Gepost op: 11 juni 2012 - 21:14:52
Vandaag heb ik mijn Meermin schoenen ontvangen.  Eerste indruk is goed, al ben ik nog niet zeker over de maat.  Daarnaast hebben ze er volgens mij ook de verkeerde riem bijgestoken, de kleur is anders.
De schoenen zitten krap, bijna pijnlijk.  Ik heb ze in totaal nog maar een halfuurtje aangehad, dus na langere tijd dragen doet het mogelijk meer pijn.  Wat is jullie ervaring met goed-zittende schoenen?  Moeten ze in het begin super krap zijn, zodat ze na een paar keer dragen perfect rond de voet zitten, of is een beetje ruimte bij aanschaf toch aan te raden?  Grootste probleem zijn mijn tenen, deze komen bijna tegen de voorkant, waardoor ze nogal bij elkaar opgepropt zitten.

Ik merkte trouwens op dat de hak niet helemaal gelijk is met de rest van de zool.  Voorbeeld: als ik de schoen op de vloer zet, is er wat spatie tussen  de achterkant van de hak en de vloer.  Ik merkte dit fenomeen ook al eens op bij een Ambiorix schoen die ik paste, is dit normaal en gaat dit weg na een tijdje, of is dit gewoon een fout?

Clay

• Moderator
  • Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #308 Gepost op: 11 juni 2012 - 21:40:48
Beetje ruimer worden ze wel, maar als het pijnlijk krap is dan kun je beter een halve maat groter nemen.

Jo

• Gebruiker+
  • Gebruiker
  • *
    • Bekijk profiel
Reactie #309 Gepost op: 11 juni 2012 - 21:50:07
Beetje ruimer worden ze wel, maar als het pijnlijk krap is dan kun je beter een halve maat groter nemen.

Ik denk het ook.  Ik heb het probleem ook aan Sandro voorgelegd, dus zal zien wat hij zegt.

Ik merkte trouwens ook op dat dat zwarte MTO paar dat hier een paar pagina's geleden voorbijkwam, ook een hak had die niet helemaal recht op de grond stond.  Ik ben benieuwd hoe dit komt, en of dit weggaat na een tijdje.  Bij het wandelen merk je het bijvoorbeeld wel.  In plaats van 'tik, tik' krijg je 'tik, tik, tik', daarnaast merk je het natuurlijk ook gewoon bij het wandelen.

Idomeneo

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #310 Gepost op: 11 juni 2012 - 22:38:17
Bij mijn C&J's is dat ook zo met die hak. Heb ze nog niet veel aangehad dus weet niet of dat weggaat. Het stoort me niet, wellicht is het de bedoeling?

Jo

• Gebruiker+
  • Gebruiker
  • *
    • Bekijk profiel
Reactie #311 Gepost op: 11 juni 2012 - 22:40:01
Bij mijn C&J's is dat ook zo met die hak. Heb ze nog niet veel aangehad dus weet niet of dat weggaat.

Ik heb het intussen ook al even opgezocht, en las inderdaad ook dat C&J's dat 'probleem' hadden.  Het zou ermee te maken hebben dat de leest te snel uit de schoen gehaald wordt, waardoor het een beetje omhoog komt.
Ik heb enkel nog maar een klein rondje binnenshuis gelopen met de schoenen, dus weet niet hoe 'vervelend' het is als ik er langere wandelingen mee ga doen.

Emilio

• Gebruiker
  • Vintage Rolex/Omega | 32 inch Televisie| Tram 1
    • Bekijk profiel
    • Instagram
Reactie #312 Gepost op: 12 juni 2012 - 08:54:26
Vandaag heb ik mijn Meermin schoenen ontvangen.  Eerste indruk is goed, al ben ik nog niet zeker over de maat.  Daarnaast hebben ze er volgens mij ook de verkeerde riem bijgestoken, de kleur is anders.
De schoenen zitten krap, bijna pijnlijk.  Ik heb ze in totaal nog maar een halfuurtje aangehad, dus na langere tijd dragen doet het mogelijk meer pijn.  Wat is jullie ervaring met goed-zittende schoenen?  Moeten ze in het begin super krap zijn, zodat ze na een paar keer dragen perfect rond de voet zitten, of is een beetje ruimte bij aanschaf toch aan te raden?  Grootste probleem zijn mijn tenen, deze komen bijna tegen de voorkant, waardoor ze nogal bij elkaar opgepropt zitten.

Ik merkte trouwens op dat de hak niet helemaal gelijk is met de rest van de zool.  Voorbeeld: als ik de schoen op de vloer zet, is er wat spatie tussen  de achterkant van de hak en de vloer.  Ik merkte dit fenomeen ook al eens op bij een Ambiorix schoen die ik paste, is dit normaal en gaat dit weg na een tijdje, of is dit gewoon een fout?

Kan jij misschien ook nog een paar mooie foto's maken?

Jo

• Gebruiker+
  • Gebruiker
  • *
    • Bekijk profiel
Reactie #313 Gepost op: 12 juni 2012 - 10:16:41
Vandaag gaan ze terug naar Meermin. Ik vermoed dat ik morgen dan het nieuwe paar ontvang. Ik zal dan zeker foto's maken!

Mark020

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #314 Gepost op: 13 juni 2012 - 14:42:27
Sandro is even aan het uitzoeken hoe het staat met de mijne  :evil: