Auteur Topic: Meermin  (916268 keer gelezen)

Jo

• Gebruiker+
  • Gebruiker
  • *
    • Bekijk profiel
Re: Meermin
Reactie #240 Gepost op: 30 mei 2012 - 14:38:33
Nee, de Hiro lijkt me prima. De Ama lijkt op de leestenfoto op een ander punt breder (meer richting enkel). Maar aan de foto's van Bogart te zien, hebben ze voor mij sowieso te weinig wreefruimte (keurig sluitende veterlijst; zal bij mij dan een centimeter of tweeënhalf tussen zitten...).

Zijn de leesten trouwens (min of meer) te herleiden naar Carmina-leesten? Dat zou makkelijk voor de communicatie met Meermin kunnen zijn. De William-leest (sp.) van Carmina vond ik in het echt erg mooi, maar ook die heeft een te lage wreef voor mij.

Ik zou eens een mailtje sturen, Carwo.  Grote kans dat ze weten hoe de leesten van Carmine zich verhouden t.o.v. die van zichzelf.  Ik dacht dat ik hier al eens een bericht las (denk van Mark020) waarin hij zei dat een leest van Carmina bijna hetzelfde was als die van Meermin.

Met die foto's van jou, Bogart, ben ik die suède wholecut toch nog aan het overwegen.  Heel mooie schoen.  Ik heb eens gevraagd wat de wachttijd is, als die korter is dan de loafer koop ik misschien de wholecut eerst :)

Edit: binnen 7 tot 10 dagen is de suède wholecut klaar voor verzending.  Hm.. keuzes..
Laatst bewerkt op: 30 mei 2012 - 14:43:51 door Jo...

Bogart

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #241 Gepost op: 30 mei 2012 - 14:40:38
Oké. (Nou ja, niet oké eigenlijk. Jammer.)

Zijn idd.breed.
Denk wel dat ze jou goed passen.

NOBD

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #242 Gepost op: 30 mei 2012 - 14:50:19
Bedankt, allebei. Op dit moment geen echte interesse, maar handig om te weten.

Bogart

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #243 Gepost op: 30 mei 2012 - 14:53:43
Misschien ruilen ze die Alden's wel in. :mrgreen:
Krijg je geld toe. ;)

Timothy

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #244 Gepost op: 30 mei 2012 - 15:13:04
Jo... hoe communiceer jij met ze? Ik heb het contact formulier via de site gebruikt maar heb nog geen reactie mogen ontvangen.
"I feel sorry for people who don't drink, when they wake up in the morning, that's as good as they're going to feel all day" - Frank Sinatra

Bogart

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #245 Gepost op: 30 mei 2012 - 15:26:32
Normaliter via mail.
Ging bij mij heel snel. Zeker als je te kennen geeft dat
je iets wilt bestellen.

Jo

• Gebruiker+
  • Gebruiker
  • *
    • Bekijk profiel
Reactie #246 Gepost op: 30 mei 2012 - 15:28:34
Jo... hoe communiceer jij met ze? Ik heb het contact formulier via de site gebruikt maar heb nog geen reactie mogen ontvangen.

Ik heb eerst ook een mail via de site gestuurd.  Hierna ontving ik na een tijdje een mailtje van een persoon genaamd José, waarna de communicatie gewoon verder ging verder mail.
Het kan wel even duren voordat je mail hebt, al zou ik om dit uur binnen het halfuur reactie verwachten.
Ik ga nu overigens toezeggen op het kopen van de suède wholecut! :D  Binnen een maandje of zo, koop ik dan misschien ook nog die loafer die ik hier eerder postte.

Timothy

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #247 Gepost op: 30 mei 2012 - 15:43:08
José is inmiddels ontwaakt uit zijn siësta ;)

De wholecut op AMA leest dus? Hoe heb jij je maat bepaald?
"I feel sorry for people who don't drink, when they wake up in the morning, that's as good as they're going to feel all day" - Frank Sinatra

Jo

• Gebruiker+
  • Gebruiker
  • *
    • Bekijk profiel
Reactie #248 Gepost op: 30 mei 2012 - 15:48:00

Die ga ik inderdaad nu bestellen.  Ik heb de maat bepaald door te zeggen welke maat ik meestal neem.  Daarnaast heb ik mijn voeten opgemeten en hij de leest van de schoen, waardoor we de maat konden bepalen.  Als ze niet passen, kan ik, omdat het de eerste keer is dat ik bij hen bestel, gratis omruilen. :)  Was dat bij jou ook het geval, Bogart?

Timothy

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #249 Gepost op: 30 mei 2012 - 15:55:48
Omruilen (binnen 7 dagen) moet binnen de EU op basis van de richtlijn, waar ook onze wetgeving m.b.t. koop of afstand op gebaseerd is, altijd mogelijk zijn. Tenzij het om op maat gemaakte producten gaat (als je dus MTO bestelt...).

Jo

• Gebruiker+
  • Gebruiker
  • *
    • Bekijk profiel
Reactie #250 Gepost op: 30 mei 2012 - 15:58:40
Omruilen (binnen 7 dagen) moet binnen de EU op basis van de richtlijn, waar ook onze wetgeving m.b.t. koop of afstand op gebaseerd is, altijd mogelijk zijn. Tenzij het om op maat gemaakte producten gaat (als je dus MTO bestelt...).

Dat klopt, maar normaal moet je de verzendkosten naar hen betalen en die verzending ook zelf regelen.  Omdat het mijn eerste keer is dat ik bestel, zouden zij het regelen en de verzending betalen.  Dat vind ik best leuk aangezien ik dat zelf allemaal niet zo graag regel, en er dan ook nog eens verzendkosten bovenop de kostprijs zouden komen.

Bogart

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #251 Gepost op: 30 mei 2012 - 16:07:23

Santoni 7416 + ½ maat. ;)

Timothy

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #252 Gepost op: 30 mei 2012 - 16:18:24
Ok ;)

Leone

• Gebruiker
  • carpe diem et dolce far niente
    • Bekijk profiel
Reactie #253 Gepost op: 30 mei 2012 - 16:21:44
Misschien ruilen ze die Alden's wel in. :mrgreen:
Krijg je geld toe. ;)

Gaat in beide gevallen niet lukken vermoed ik. :wink:

Wel opvallend dat Alden de brede leest bijna lijkt te willen benadrukken, terwijl bv. C&J en nu dus ook Meermin deze juist zo mooi weten te camoufleren.
„Style is very personal.
It has nothing to do with fashion.
Fashion is over quickly.
Style is forever.“

gusto napolitano

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #254 Gepost op: 30 mei 2012 - 16:36:43
Ik denk dat mijn Tasselloafers niet veel breder zijn als die van Meermin.Tenminste als ik er zo naar kijk.