Nee, de Hiro lijkt me prima. De Ama lijkt op de leestenfoto op een ander punt breder (meer richting enkel). Maar aan de foto's van Bogart te zien, hebben ze voor mij sowieso te weinig wreefruimte (keurig sluitende veterlijst; zal bij mij dan een centimeter of tweeënhalf tussen zitten...).
Zijn de leesten trouwens (min of meer) te herleiden naar Carmina-leesten? Dat zou makkelijk voor de communicatie met Meermin kunnen zijn. De William-leest (sp.) van Carmina vond ik in het echt erg mooi, maar ook die heeft een te lage wreef voor mij.
Ik zou eens een mailtje sturen, Carwo. Grote kans dat ze weten hoe de leesten van Carmine zich verhouden t.o.v. die van zichzelf. Ik dacht dat ik hier al eens een bericht las (denk van Mark020) waarin hij zei dat een leest van Carmina bijna hetzelfde was als die van Meermin.
Met die foto's van jou, Bogart, ben ik die suède wholecut toch nog aan het overwegen. Heel mooie schoen. Ik heb eens gevraagd wat de wachttijd is, als die korter is dan de loafer koop ik misschien de wholecut eerst

Edit: binnen 7 tot 10 dagen is de suède wholecut klaar voor verzending. Hm.. keuzes..