Auteur Topic: [Afgelopen] Stijlforum Caruso actie i.s.m. Sartoria Naarden  (86516 keer gelezen)

Vortex

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
[Afgelopen] Stijlforum Caruso actie i.s.m. Sartoria Naarden
Reactie #315 Gepost op: 20 februari 2006 - 20:20:50
Citaat van: "Migliore"
Citaat van: "Vortex"
Citaat van: "Marco"
tsja, ik weet niet of sartoria nog wel wil  :-k

Is het de vorige keer niet goed gegaan dan?

Volgens mij heb ik iets opgevangen dat er van de 10 man maar 2 iets hebben laten aanmeten!

Dat is geen stijl, als ik zeg dat ik iets koop koop ik het! Je weet toch wat je koopt, vooral als anderen (veel) voor je regelen.

Marco

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
    • http://www.spiceracing.nl
Reactie #316 Gepost op: 20 februari 2006 - 20:22:16
Citaat van: "Vortex"
Is het de vorige keer niet goed gegaan dan?

is 1 paar sokken verkocht (zijn nog steeds niet betaald geloof ik); 12 man blind van de alcohol vertrokken (eentje dwars door de deur), ook nog enkele sf-ers last van acute antipersitaltiek bij de maathemdensectie en wat andere akkefietjes (o.a. met het hondje van de buurman)

:wink:
geen idee of het voor hun voor herhaling vatbaar was
"The Roman empire was not built by holding meetings and having discussions
but by killing those who opposed them"

Dhr. Lex P

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #317 Gepost op: 20 februari 2006 - 21:12:14
jammer...ik heb ook wel interesse...en dan niet in het hondje van de buren
size=9]A fashion is merely a form of ugliness so unbearable that we are compelled to alter it every six months.  (Oscar Wilde)[/size]

Fedor

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #318 Gepost op: 21 februari 2006 - 07:38:20
Citaat van: "Migliore"
De keus moet al gemaakt zijn en het budget vrij zijn!

Ik had dan ook (maar goed... ik woon er niet zo ver vandaan als anderen) gepland van te voren het bijbehorende stoffenboek in te kijken zodat ik wist wat het aanbod zou zijn voor die prijs...
misschien dat dat één van de redenen was? Er waren iets van 50 stoffen beschikbaar geloof ik (of anders bijbetalen waarschijnlijk).

Marco

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
    • http://www.spiceracing.nl
Reactie #319 Gepost op: 21 februari 2006 - 09:45:08
was keuze genoeg idd., heb er een mooi pak voor gekregen en dito hempje en schoenen en wat los spul erbij gekocht
"The Roman empire was not built by holding meetings and having discussions
but by killing those who opposed them"

Gnis

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #320 Gepost op: 21 februari 2006 - 17:04:32
Mocht er iets georganiseerd worden dan kun je mij rekenen tot de geïnteresseerden!
Do it
Do it right
Do it right now

Jacob

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #321 Gepost op: 21 februari 2006 - 17:21:38
Er was volgens mij genoeg verkocht die avond.

Ik sowieso een pak, palmeiras en en pemazel ook. Mijn intro's hebben nog 2 pakken gekocht. Marco was jij er ook? Genoeg spul iig....

Volgens mij ligt het probleem meer bij Nexus die niet nog een sessie wil organiseren.

Huey

• Gast
Reactie #322 Gepost op: 21 februari 2006 - 18:40:10
Citaat van: "Jacob"

Ik sowieso een pak, palmeiras en en pemazel ook. Mijn intro's hebben nog 2 pakken gekocht. Marco was jij er ook? Genoeg spul iig....

Volgens mij ligt het probleem meer bij Nexus die niet nog een sessie wil organiseren.

Beetje oneerlijk jongens, hij heeft toch maar 2 sessies georganiseerd waar iedereen zich voor in heeft kunnen schrijven en waar jullie met veel korting hebben kunnen kopen. Hij heeft er alleen maar tijd en energie in gestoken en in tegenstelling tot wat sommigen denken geen enkele rooie cent aan over gehouden, er werd namelijk geen provisie door heem gevraagd o.i.d.

Je zou Nexus beter kunnen bedanken dan hemeen probleem noemen  :?  Het was een lichte teleurstelling omdat niet iedereen die zich in heeft geschreven heeft gekocht. Volgende sessies (als ze er komen) zullen dan ook hoogstwaarschijnlijk een koopverplichting hebben.

Bachelor

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #323 Gepost op: 21 februari 2006 - 18:44:31
Citaat van: "Huey"

Beetje oneerlijk jongens, hij heeft toch maar 2 sessies georganiseerd waar iedereen zich voor in heeft kunnen schrijven en waar jullie met veel korting hebben kunnen kopen. Hij heeft er alleen maar tijd en energie in gestoken en in tegenstelling tot wat sommigen denken geen enkele rooie cent aan over gehouden, er werd namelijk geen provisie door heem gevraagd o.i.d.

Je zou Nexus beter kunnen bedanken dan hemeen probleem noemen  :?  Het was een lichte teleurstelling omdat niet iedereen die zich in heeft geschreven heeft gekocht. Volgende sessies (als ze er komen) zullen dan ook hoogstwaarschijnlijk een koopverplichting hebben.

Dat is wel begrijpelijk.. je gaat niet naar zo'n avond om te kijken..
Zeker als iemand er zoveel voor gedaan heeft..  :wink:
Als het budget het toelaat ben ik ook van de partij  \:D/
Quotidie potest esse ultimo die

gusto napolitano

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #324 Gepost op: 21 februari 2006 - 18:55:07
Mooi gesproken Huey en inderdaad  Nexus heeft zich er helemaal voor ingezet.Dat er nu mensen waren die graag mee wilde doen niets gekocht hebben is alleen maar jammer.Overigens niks ten kwade van die mensen.

Rogier

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #325 Gepost op: 21 februari 2006 - 19:19:10
Maar een koopverplichting is wel een beetje harsh. Aan de andere kant, ga dan lekker zelf eerst kijken wat je wilt hebben en ga dan op de avond zelf lekker rondkijken naar al het moois en een beetje keuvelen met de rest van de fashion victims  :P

Dat zou ik doen, maar ik ben nog niet aan pakken toe  :D
This, madame, is Versailles.

Migliore

• Gebruiker
  • Strictly Personal
    • Bekijk profiel
    • www.pierrecorthay.blogspot.com
Reactie #326 Gepost op: 21 februari 2006 - 19:49:02
Citaat van: "Huey"

Helemaal mee eens! Een koopverplichting kun je natuurlijk niet opleggen, maar je mag toch aannemen dat als er zo´n actie georganiseerd wordt, er zich dan mensen aanmelden die toch minsten een zeer duidelijke intensie hebben om iets aan te laten meten en niet alleen mee komen om te kijken!
Winnaar: SF-schoen van het jaar 2008 - Derby: Corthay Arca

Pierre Corthay on Blogspot

Aaron

• Gast
Reactie #327 Gepost op: 21 februari 2006 - 20:01:57
Ik wil zeker meedoen als deze actie herhaald wordt! Weliswaar niet eerder dan april.

Maar ik vind niet dat je iemand moet verplichten te kopen. Gewoon uit etische overweging. Bij mij zal dat niet zo'n probleem zijn aangezien ik een effen blauwe stof wil, en die zal er vast wel bijzitten :wink: .

ruby tuesday

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #328 Gepost op: 21 februari 2006 - 20:04:30
dan moet je betere afspraken maken. je kan niet iemand verplichten tot koop, simpel. Wel kan je afspreken om vooraf stalen te bekijken, en dan kan je tot de conclusie komen dat er wel, of niet, iets bij zit voor je. Pas dan ga je over op de definitieve inschrijving.

Stel dat je je inschrijft, en je ziet totaal niet wat je zoekt.. Beetje lullig dan.

Verder uiteraard niets dan lof voor het initiatief van Nexus.

Hein

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
    • http://www.dezinvanluxe.nl
Reactie #329 Gepost op: 21 februari 2006 - 20:09:57
Sowieso niets dan lof voor Nexus, voor de organisatie. Het probleem is vaker met dit soort dingen dat veel mensen toezeggen, maar niet tot actie overgaan. Zie de SF-meeting.

Ik zou gewoon een aanbetaling van 100 of 200 laten doen, dan weet je direct wie iets willen kopen. Hoeveel kostte een pak eigenlijk bij de actie, 800 e. ofzo?
ww.dezinvanluxe.nl